kingdom 05.07.2004 17:18:28 | |
---|
Katsoiko joku äsken ykköstä uutisten jälkeen? Siinä tuli joku viiden minuutin pätkä jossa mies kertoi elämän filosofioita, taustalla oli joku musiikki soimassa ja kuvanauha pyöritti legendaarisia kuvia. Mikä se juttu oikein oli? Eipä tässä muuta. You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... |
gandar 06.07.2004 12:06:46 | |
---|
YLE1:n mainos. Lopussahan oli kaikki Ring-a-Lingit, chatit ja mobiilipelit puhtaasti 100-0 omistava TV:n testikuva. Snif, R.I.P testikuva "The saxophone is not just something to blow into; it's something to sing through." -Paul Brodie |
Barley 06.07.2004 13:26:52 | |
---|
Näytti kyllä melkoiselta plagiaatilta Baz Luhrmanin "Wear Sunscreen"-musiikkivideosta, jota joskus aikanaan näytettiin emtiiviillä. Samanlaista elämänviisaushöpötystä, paitsi aurinkorasvaa ei käsketty käyttämään. I gotta have more cowbell, baby! |
elina_kerttu 06.07.2004 20:37:29 | |
---|
Mun mielestä se oli ihana, vaikken kokonaan nähnytkään. tiedän, että mulla on ärsyttävä avatar... |
sepeli 08.07.2004 13:33:26 | |
---|
Juu, tuo on kyllä hyvä. Minullakin tuli Baz Luhrmann heti mieleen. "Tähän en tietoisesti pyrkinyt!" -Aku Ankka |
Xebeche 08.07.2004 15:14:41 | |
---|
En ole tuota Luhrmannin pätkää nähnyt, mutta ihan veikeä ratkaisu YLEltä. Tuli jopa katsottua kokonaan, kun TV sattui olemaan juuri sopivaan aikaan päällä. "Älä pilkkaa sauvakävelijöitä, sillä sauvakävely vaatii pokkaa." You can always count on a murderer for a fancy prose style. - V. Nabokov |
Unworthy Knight 08.07.2004 15:33:52 | |
---|
Loistava pätkä, leikkaaja on kyllä ollut oikeissa aineissa tuota tehdesään. Niin rauhallinen että tekis mieli ottaa nauhalle ja katella ainan kun turhaa hermostuttaa. "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
Alazar 09.07.2004 11:32:42 | |
---|
Loistava pätkä, leikkaaja on kyllä ollut oikeissa aineissa tuota tehdesään. Niin rauhallinen että tekis mieli ottaa nauhalle ja katella ainan kun turhaa hermostuttaa. Niin rauhallinen, että tekisi mieli oksentaa. Ensimmäisen kerran sen nähtyäni olin kiinnostunut. Toisella kerralla hämmentynyt. Kolmannella kerralla etsin jo kaukosäädintä. Neljännellä kerralla vedin kaukosäädintä pois televisioruudusta. Joopa joo. Jopa jojo. Jopa jo. |