Aihe: Kokemuksia Filmifriikin nettikaupasta?
1
Jake24-25
03.07.2004 19:22:29
Olen ajatellut tilata DVD:tä Filmifriikistä ja kysyisin, että onko kenelläkään Muusikoiden.nettiläisellä kokemuksia tämän ko. lafkan nettikaupasta? Lähinnä kiinnostaisi tietää kokemuksia toimitusten ripeydestä ja laadusta eli tuleeko oikea tuote sekä tuleeko tuote yleensä ehjänä perille. Kiitokset jo etukäteen mahdollisista vastauksistanne.
"Rock´n Roll is Cool!" Jake T
jigsore
03.07.2004 19:36:31

Muutaman kerran olen tuolta tilaillut, ja aina on tullut oikeat tuotteet ehjänä perille. Mutta toimituksissa kestänyt joskus muutamakin viikko.
"Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8
Salaud
03.07.2004 20:36:22
Kerran tilannut ja hyvin meni hommat.

Keskiviikon ja torstain välisenä yönä tein tilauksen ja perjantaina postiluukusta tipahti dvd. Eli ainakin se tuli vikkelään.
http://www.tricky-b.tk
Juugeli
03.07.2004 22:03:30
DVD-boksin kerran tilasin ja tuli ehjänä perille. Keskiviikkona taisin tilata ja seuraavana maanantaina oli perillä.
Älä tule paha kakku, tule hyvä kakku IHKK #3
bedlam
03.07.2004 22:50:29 (muokattu 03.07.2004 22:50:40)

Neljä leffaa viimeksi tilasin. Nettisivujen mukaan hyllystä löytyvät tuotteet tulivat seuraavana päivänä ja importit toinen viikon ja toinen kahden viikon kuluttua.
http://www.mikseri.net/kiasma
gandar
05.07.2004 12:03:26 (muokattu 05.07.2004 12:06:55)
Kokeilin tilata Blues Brothers Double Trouble Packin (alkup. ja 2000) . Odottelin usean viikon ja päätinpä ihan huvikseni pirauttaa pääkallonpaikalle, kun erittäin odotettua DVD:tä ei kuulunut.

"Öö joo, ne on loppu. Tsori"

Kiitoksia vain. Erittäin usein tuotteiden tilaaminen netistä on minulla johtanut useiden kuukausien odotteluun (esim. Planescape: Torment) tai sitten tuollaiseen "ai niin unohtui kertoa"-juttuihin. Mutta tilailua en lopeta, perkele, ei kai minulla voi JOKA kerta olla niin huono tuuri.

/edit: Näin ollen suosin nykyään puhdasta puhelintilausta, nettisivuillakin, pääsee helpommalla. Mutta tuskinpa Filmifriikki muuten yhtään hullumpi paikka on, tilaa vain huoletta.
"The saxophone is not just something to blow into; it's something to sing through." -Paul Brodie
Jake24-25
06.07.2004 22:28:19
Kiitoksia vielä kaikille vastanneille! Tilasin viikonlopun aikana Ritari Ässä-DVD:n ja se putosi postiluukusta tänään aamupäivällä.
"Rock´n Roll is Cool!" Jake T
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)