Aihe: NHL 2004 (peli)
1 2
Diagnostica
17.06.2004 17:28:22
No niin, vaikka jääkiekkokausi oikeasti jo päättyikin, niin mulla alkoi vasta playoffit. Kasvattaakseni asennetta päätin että kasvatan playoff-partaa. Että naama kammataan/ajetaan vasta kun pelit päättyy (toivottavasti heinäkuun puolella). Pelaan yhden pelin päivässä. Joukkue on Calgary.

Tänään oli eka tosipeli. Vastassa Los Angeles Kings, joka otti tiukan voiton 3-2. Tahmea peli oli, ei äijillä luistin liikkunut. Hiukan viimeistelyongelmia oli, voitin laukauksetkin 35-23. Pari nukahdusta puolustuspäässä maksoi voiton. Eikä tietokone tehnyt kuin yhden kyseenalaisen maalin. Mutta sarja jatkuu huomenna ja puserran voiton. Lähden pelaan jälleen omaa peliä ja pakotan vastustajan virheisiin.

Tuomari oli ihan ok, tosin siitä koukkimisesta voisi puhaltaa enemmänkin jäähyjä.

Mites muut, joko on tosipelit alkanu?
"Tosimies on kuullut ukkosen jyrinän ja nähnyt hevosen paskantavan."
Tympee Huttunen
17.06.2004 18:22:37
Mulla viides tai kuudes kausi 2002:ssa meneillään. Hyvä peli. Olen kannun vienyt muistaakseni kolme kertaa. Kolme ja puoli kautta olen pelannut vaikeimmalla tasolla. Nyt on joukkueen arvo täys 100 (välillä) 99. Nykyisen kauden olen ollut suorastaan murskaava. Viidestätoista ottelusta kaksitoista nollapeliä. Päästettyjen maalien keskiarvo noin 0.4.
"Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta."
Alesis
17.06.2004 20:10:27
hehe, kirjotelkaa lisää näistä playoff sarjoista.
itselläni nhl 2k4 PS2:lla.. lopetin vähäksi aikaa pelit hävittyäni maajoukkue turnauksessa usalle jo puolivälierissä.
slipkorn
18.06.2004 01:53:34
Hö. Yritin asentaa otsikon peliä, mutta kun laitan levyn no.2 asentaessa sisään niin vieläkin valitetaan että: "Laita cd2 sisään" tai jotain vastaavaa.
Allekirjoitus, firma, assinatura, Unterschrift, handtekening, signature
depe
18.06.2004 10:48:34
Hö. Yritin asentaa otsikon peliä, mutta kun laitan levyn no.2 asentaessa sisään niin vieläkin valitetaan että: "Laita cd2 sisään" tai jotain vastaavaa.

Huono piraattikopio? ;)

Millä vaikeustasolla pelaat tuota NHL:ää? Ja pelaatko PC:llä vai pleikkarilla? Itseäni rupesi ärsyttämään tuo peli, kun siinä oli (PC:llä) se hyppy niiden kahden vaikeustason välillä liian suuri. Helpommalla (ei helpoimmalla) voitti 10-0, kun taas sillä vaikeammalla ei omat äijät pysyneet edes pystyssä, kun vastustaja karvasi ja taklasi niin kovaa.

Ei ole NHL95:n voittanutta. Tosin siinä ei ollut edes mitään eri vaikeustasoja, ja se oli liian helppo. Kaveria vastaan se oli kyllä helmi. Hyvä ettei välillä turpaan tullut, kun tein kaveria vastaan Sundinit, eli tasoitin viimeisellä minuutilla parin maalin tappiotilanteen. ;)
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
aust
18.06.2004 13:57:47
EA Sports on nykyään kirosana kokeltuani ESPN-Hockeyn sarjaa, etenkin 2k4:sta. Kolmas kausi jo käynnissä.
An Elk. Kyy.
Dunga
18.06.2004 14:06:24
Ea sports NHL 96 rules ok!
You can crush us, you can bruise us, but you´ll have to answer to...oh, Guns Of Brixton IMIK #4 [Kyllä lähtee]
EtG
18.06.2004 14:10:48
Pelaan yhden pelin päivässä.

toi on hyvä juttu, ei maku mene.

Mites muut, joko on tosipelit alkanu?

oikeestaan jo menny. Sä kerroit, että pelaat yhen pelin päivässä, mä pelasin sillon kun sain jotain 1-6... siks meni maku nopeesti ja pelit oli pelattu... mm-kisojen aniosta kaivoin taas "änärin" hyllystä ja tajusin mitä oon monen kuukauden aikana menettänyt... mm-kisojen jälkeen peli otti taas vakkaripaikan hyllystä.... Kohta ne kisat tulee, ehkä taas saan uutta innostusta!
Pakkanen karistaa nudistit
Larry
18.06.2004 14:13:28
EA Sports on nykyään kirosana kokeltuani ESPN-Hockeyn sarjaa, etenkin 2k4:sta. Kolmas kausi jo käynnissä.

Komppaan. Ea:n arcade-paskat jäi omaan arvoonsa kun ostin 2k3 ja sitten tän uudemman.

Ainoa vika mikä meikää hommassa vaivaa on että vaikka miten sääntöjä ja asetuksia rukaan niin en löydä sopivaa vastustasoa. Pro:lla on pikkasen liian helppoa ja kun taas pistää astetta vaikeemman niin en saa millään enempää kun 1 tai kork 2 maalia / ottelu. Tuskastuttavaa.
Saattaa tietysti johtua omasta pelisasostani, mutta korpee kuitenkin.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Diagnostica
18.06.2004 15:24:00
toi on hyvä juttu, ei maku mene.

Joo, tulee asennoiduttua paremmin. Oon myös huomannut, että kun pelaa useamman pelin päivässä, niin mulla ainaki menee hermot päivän toisessa pelissä.

Millä vaikeustasolla pelaat tuota NHL:ää? Ja pelaatko PC:llä vai pleikkarilla?

Pelaan PC:llä ja keskivaikealla, toki asetuksia on vähän käyty vaihtelemassa, mm. laukausten blokkaus on nollassa ja sekin on edelleen liian tehokasta.
Diagnostica
18.06.2004 15:37:33
Pelasin toka playoff-pelin justiin, voitin sen playoffnumeroin 7-5. Painoin lopeta, niin peli heittääkin suoraan windowsiin (on tehnyt ennenkin tämän). Käynnistin pelin uudelleen, niin mitä v****a (nyt tulee huippukohta):

Peliruutu näyttää että ei oo vielä playoffit alkanu, vaikka oon nyt pelannu kaks peliä. Kaikilla joukkueilla 0 peliä pelattuna. Lisäksi playoffpuu-ruudulta pääsee kattoon jo finaalinkin otteluparin! Ruutu näyttää, että putosin eka kierrokselle. Tais meikän taisteluvoitto olla liian kova pelille, niin se pisti tän sekasi.

Ette usko, mitkä on nyt tunnelmat. Meikän uskomattoman taistelun tulokset on nyt sitte nollautunu. Onneksi otin varmuuskopiot tiedostoista runkosarjan loputtua (koska teki tän saman myös viime kaudella).

Onko teille käyny näin, vai oonko se minä joka murenen?
helinkopteri
18.06.2004 17:27:10

Onko teille käyny näin, vai oonko se minä joka murenen?

Ei ole käynyt.

Paasaan vaihteeksi...
Pelejä pelataan PELIkoneella ja tietokonehommia TIETOkoneelle.
Kokoonpano siis Ibook ja PS2.
Helppoa ja huomattavasti halvempaa kuin PCmaailman varustelukilpailu.
Hei, alkuperänen troopperi on paras troopperi, ja sitte toisiks paras troopperi on joku maidenin vanha live-troopperi. Ja se Sentencedin troopperi on sitte se huonoin troopperi.. -Finnish Rhyacophila
aust
18.06.2004 17:32:16
Komppaan. Ea:n arcade-paskat jäi omaan arvoonsa kun ostin 2k3 ja sitten tän uudemman.

Ainoa vika mikä meikää hommassa vaivaa on että vaikka miten sääntöjä ja asetuksia rukaan niin en löydä sopivaa vastustasoa. Pro:lla on pikkasen liian helppoa ja kun taas pistää astetta vaikeemman niin en saa millään enempää kun 1 tai kork 2 maalia / ottelu. Tuskastuttavaa.
Saattaa tietysti johtua omasta pelisasostani, mutta korpee kuitenkin.

Joo, oman vaikeustason löytyminen vie kyllä aikansa. Nykyään pelaan hieman modifioidulla allstar-tasolla, joka on todella haastava, mutta pleijjareihin kyllä pääsee, jopa finaaliin.

AInut big big minus tässä pelissä on karmeat bugit, joita tulee harvoin, mutta voivat pilata koko fransichen. Multa katos taivaan tuuliin kauden alussa 7 huippupelaajaa, ei löytyny enää mistään. Deletoin kolmannessa kaudessa olevan uran ja pelailen nyt vain ykstittäis seasonia. Syksyä ja 2k5:sta odotellen..

On pelissä muitakin miinuksia, jotka ovat kuitenkin pieniä suhteessa pelattavuuteen. Mm. statistiikka saisi olla kattavampaa ja maalivahti on ylivoimaisen hyvä vaikka sen skillssit laittais minimiin.

Koska ilmestyy peli, jossa maalinteko mm. läpiajosta realistista, ja maalipaikkojen määrä suhteessa tehtyihin maaleihin olisi kohdallaan?
An Elk. Kyy.
aust
18.06.2004 17:34:54
Ruutu näyttää, että putosin eka kierrokselle.

Tuomo vai Jarkko?? ;)

Ei silti, lue ylempi kirjoitus niin tiedät mitä vitutus on NHL-pelien maailmassa.
An Elk. Kyy.
Diagnostica
18.06.2004 18:03:15
AInut big big minus tässä pelissä on karmeat bugit, joita tulee harvoin, mutta voivat pilata koko fransichen.

Jee, jollakin muullakin ongelmia. Kannattaa ottaa varmuuskopioita aina välillä.

Mm. statistiikka saisi olla kattavampaa ja maalivahti on ylivoimaisen hyvä vaikka sen skillssit laittais minimiin.

Tilastot on aika puuttelliset, mm. ei voi listata rookiepelaajia erikseen.

Tässäpä pelillisiä bugeja, mitä oon havainnut (kyse siis pc-versiosta):
- alivoimalla siirretyn rangaistun tullessa vastustajalle, oma nelikko luistelee vaihtoon
- vaihtosysteemi hidas käsivaihdolla, pelaajat eivät mene heti vaihtoon vaan jäävät liian pitkäksi aikaa kentälle
- myöskin joutuu odottamaan paikallaan muutaman sekunnin kun valitsee kentän jäälle
- laukausten blokkaus liian tehokasta
- tietokone tekee usein maalinsa alakulmalaukauksella ilman maskia
- oma maalivahti alkaa imemään playoffeissa vetoja, jotka se torjui runkosarjassa
- roolitus sekaisin: neljällä neljää vastaan pelatessa oikea laitahyökkääjä on sentterinä ja sentteri laidassa
- myöskin pakit ottavat usein hyökkääjien paikan
- tietyt kohti tulevat syötöt eivät koskaan löydä perille

Myös jotain hyviä juttuja löytyy (siksi pelaan tätä):
- paluukiekot
- rännipurku
- "sitominen" laitaa vasten
- mailalla huitominen (ei ukkoa vaan kiekkoa)

Oho, jäipä lista lyhyeksi. Jatkakaa.
helinkopteri
18.06.2004 18:39:37

NHL2K4 franchise-rosterit. ilman puijauksia :)

Laittakeepa tulemaan,
itselläni löytyy tämäntyyppinen rosteri.

Doan-Demitra-Gaborik
Tanguay-Nedved-Sullivan
Gagne-Arnott-Gelinas
Schastlivy-Cajanek-R.Robitaille

Markov-Niedermeyer
Poti-Boyle
Brisebois-Majesky

Turek-Shields
Hei, alkuperänen troopperi on paras troopperi, ja sitte toisiks paras troopperi on joku maidenin vanha live-troopperi. Ja se Sentencedin troopperi on sitte se huonoin troopperi.. -Finnish Rhyacophila
aust
18.06.2004 19:49:30
Jee, jollakin muullakin ongelmia. Kannattaa ottaa varmuuskopioita aina välillä.

Tässäpä pelillisiä bugeja, mitä oon havainnut (kyse siis pc-versiosta):

Paitsi että nyt puhuttiin NHL 2k4:sta, peli saatavana vain xboxille ja ps2:selle..
An Elk. Kyy.
Diagnostica
19.06.2004 00:57:47 (muokattu 19.06.2004 00:58:20)
Paitsi että nyt puhuttiin NHL 2k4:sta, peli saatavana vain xboxille ja ps2:selle..

Ai hitto, niinpä onkin. No onko siinä pelillisiä bugeja?

EDIT: Samoja pelillisiä bugeja?
Muurari
19.06.2004 02:56:14
älkää hyvät ihmiset puhuko keskellä kesää kääkästä ja vielä jalkapallon em-kisojen aikaan. hävetkää..
Tytöt ovat kauniita, kuin lumpeet lammessa, katson niitä rannalta, vaan en voi poimia
Fortune
19.06.2004 12:24:37
Nhl '95.

True-peli. Screw 3-d.

Go Hartford!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)