Burn 30.12.2003 17:56:10 | |
---|
http://media.ebaumsworld.com/index.php?e=moSMB3.wmv Video missä joku kiinalainen tahkoaa Super Mario Bros 3 läpi. Okei ei siinä mitään ihmeellistä, mutta kun sen tekee 11 minuutissa niin kyllä sitä rupeaa ihmettelemään. Tiedosto on aika iso, mutta hyvällä yhteydellä sen lataa aina nopeasti. ........tEcchl.....tchehcc Dilifcu....Technilac Ddifculiti.....Technical Difficulties... |
depe 30.12.2003 18:04:10 | |
---|
Pitääkin näyttää tyttökaverille. Se aina tahkoaa noita Super Marioita miun koneella... |
krushing 30.12.2003 18:13:16 | |
---|
Tästäkin taisi olla jo väittelyä jossain, ettei sitä ihan noin nopeasti pysty pelaamaan...ts. että suoritus olisi tehty emulaattorilla, jolloin vauhtia saa lisää. Samapa tuo, hullua touhua joka tapauksessa. Se jokin aika sitten (vuosi-pari) netissä pyörinyt Tetris-video oli aika järjetöntä katsottavaa myös. |
Juugeli 30.12.2003 18:18:42 | |
---|
Se jokin aika sitten (vuosi-pari) netissä pyörinyt Tetris-video oli aika järjetöntä katsottavaa myös. Jep. Katson tuon Marion joskus myöhemmin, mutta se Tetris-jätkä oli kyllä jostain aivan muualta. I miss the comfort in being sad (Kurt Cobain) |
Härski 30.12.2003 18:26:20 | |
---|
Jollain on ollut aika vitun tylsää, jos on pitäny tollai pelata? Eihän tos ollu mitään kivaa. Kaikki parhaat kentät jäi pelaamatta. |
Burn 30.12.2003 18:49:47 | |
---|
Toi oli kyllä ihan vitun tylsästi pelattu: Reilu puolet ekaa maailmaa, sitten se käytti 2 huilua ja meni johki tulimaailmaa mikä oli täynnä niitä "laiva"-kenttiä. Sen jälkee se meni jonneki pimeesee maailmaa missä oli 2 tavallista kenttää ja lisää niitä vitun laivoja. Sitte se oliki jo siellä pääkkärissä. Vitun ahdistavaa oli kattoa ku siihen ei osunut kertaakaa mikää, hyppi vaan eteenpäin ja ihan täydellisesti meni ne kaikki. ........tEcchl.....tchehcc Dilifcu....Technilac Ddifculiti.....Technical Difficulties... |
Juugeli 30.12.2003 19:07:31 | |
---|
Eihän tuossa loppujen lopuksi ollut juuri mitään ihmeellistä. Kyllähän jokainen itseään kunnioittava 8-bittisen omistava tietää kaikki nuo warppipaikat. Eri asia, onko tuossa sitten mitään hauskaa, kaikki kuivimmat maat vain helvetin nopeasti. Se pisteiden keräily kyllä oli aika villiä. Niin ja muuten, säälittävä jätkä, ei saanut kuin kaksi tähteä ja kolmantena sieni. Ahahahahahahahahaahahahahahaha!!!!! I miss the comfort in being sad (Kurt Cobain) |
Burn 30.12.2003 19:11:04 | |
---|
Niin ja muuten, säälittävä jätkä, ei saanut kuin kaksi tähteä ja kolmantena sieni. Ahahahahahahahahaahahahahahaha!!!!! Tota myös ihmettelin, itse vedin aina joka kerta kolme tähteä. Eli olen parempi kun se. ........tEcchl.....tchehcc Dilifcu....Technilac Ddifculiti.....Technical Difficulties... |
Härski 30.12.2003 19:36:20 | |
---|
Tota myös ihmettelin, itse vedin aina joka kerta kolme tähteä. Eli olen parempi kun se. Heh... muistot saa kohta vallan... no joo, helpoin han tuo tähti noista kaikista oli, täysillä vaan, kyllä se siitä. Parhaat maat olivat mun mielestä siinä 3-5. Ehottomasti parhaat. |
Jani The Rock 30.12.2003 20:13:06 | |
---|
Jäämaailma oli helvetin raivostuttava silloin aluksi. Ja se iso kala kolmosmaailmassa. Perhana, se söi mun aina. Lowriding appeals to bad dudes. |
Härski 30.12.2003 20:23:40 | |
---|
Jäämaailma oli helvetin raivostuttava silloin aluksi. Ja se iso kala kolmosmaailmassa. Perhana, se söi mun aina. Sama. Kaikista paras oli se... se... no en nyt muista, mutta siinä oli se Ludvig von Koopa pääkkärinä. En muista kuollaksenikaan sitä maata... |
Paddle 30.12.2003 23:06:37 | |
---|
Tuo tetris-video alkoi kiinnostaa, jos joku löytäisi linkin olisin kiitollinen. |
Juugeli 30.12.2003 23:39:08 | |
---|
Tuo tetris-video alkoi kiinnostaa, jos joku löytäisi linkin olisin kiitollinen. En tiedä linkistä, mutta jos omistat esim. Kazaan tai DC++:n niin kirjoittamalla Tetris pitäisi löytyä. I miss the comfort in being sad (Kurt Cobain) |
Raipe 31.12.2003 00:04:46 | |
---|
Eriskummallinen kaveri. |
Nimismies 31.12.2003 00:06:05 | |
---|
Jäämaailma oli helvetin raivostuttava silloin aluksi. Ja se iso kala kolmosmaailmassa. Perhana, se söi mun aina. Meillä kala nimettiin Maukka-kalaksi setäni mukaan. Kiinnosti varmaan. En videota ala latailemaan, mutta saavutus kai se on tuokin... "Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
85423321 31.12.2003 00:12:57 | |
---|
Ei tuo ole ihan terve mies kun noin on opetellut tykinkuulien päällä pomppimaan. "What do you call people who are afraid of Santa Claus? Claustrophobic."
-Unknown |
Dumb 31.12.2003 00:33:40 | |
---|
Ihan kipeetä! 8-) |
jannu 31.12.2003 01:31:48 | |
---|
Taisi tyypillä olla ainakin turbonamiska ohjaimessa kun ampui tulipalloa niin äkäseen ja hyppikin niin, että normaali-ihminen saisi rasitusvammoja moisesa A-napin rynkytyksestä... Tosimies ei warppaa. Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
Guderian 31.12.2003 02:00:37 | |
---|
Mein Gott! Tämän taistelijan riisit ovat mitä luultavimmin mädäntyneet peltoonsa. "Klotzen, nicht Kleckern!" |
salmivaara 31.12.2003 14:06:14 | |
---|
Tuttu on pelannut ykkösen läpi normaalisti, ohjain väärinpäin ja varpailla. Varpailla ohjain väärinpäin pääsi "vain" viimeseen kenttään. Sama tyyppi oli Guinnessin ennätystenkirjassa. Osasi liikaa piin desimaaleja. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |