FlatOutFucked 22.07.2004 21:07:58 | |
---|
Niin, ne ympyrät joissa oli värejä kivasti sommiteltuna. en ole pitkään aikaan nähnyt. Pitääkö syyttää mobiilichattipelejä?
Niissä oli hyvä juoni. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
totomiettinen 22.07.2004 21:09:43 | |
---|
Niin, ne ympyrät joissa oli värejä kivasti sommiteltuna. en ole pitkään aikaan nähnyt. Pitääkö syyttää mobiilichattipelejä? Pitää. Katosi jo joku aika sitten. Harmittaa. Hyvä ohjelmahan se oli. |
Peter Gunn 22.07.2004 22:00:44 | |
---|
Ylen perkeleet ovat myös ottaneet lumisateen pois ohjelmistosta. Muillakin kanavilla sen lähetysaikaa on siirretty myöhemmäksi. |
MK2112 22.07.2004 22:24:58 | |
---|
Muistaakos muuten kukaan vielä kun joskus monia monia vuosia sitten tuli aina välillä niitä TV:n viritysohjeita. Eli missä se joku täti aina selitti minkävärinen minkäkin pläntin siinä virityskuvassa piti olla. Muistelin tuossa vaan sitä kun joskus pienenä tapitin sitä aina erittäin suurella mielenkiinnolla. ;D "Without music, life would be a mistake." - Nietzsche |
Henko 23.07.2004 14:00:37 | |
---|
Tostahan oli muistaakseni oikeen sanomalehdessä juttu. Siis vähän ennen kuin se testikuva jäi pois. Enkä ees ottanu nauhalle, vaikka tiesin että tämän jälkeen sitä ei enää nää! Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
Tmp 23.07.2004 14:07:05 | |
---|
Ruotsin TV 1 tai 2. Sieltä tulee testikuva. Länsirannikkolaiset kattomaan sitä. Sopivalla summalla nauhoitan ja lähetän teille Mnettiläisille. SPECIAL PRICE 20€!!! ONLY FOR YOU MY FRIENDS! "Mutta jos [sota] tulee, niin toivottavasti kukaan ei kuole eikä haavoitu pahasti." - Eclipse |
Unworthy Knight 23.07.2004 14:09:55 | |
---|
Ja kun videot poistuu niin lähtee pois legendaariset väripalkit ja vingut joita joillekkin nauhoille on jäänyt. *huokaus* "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
Lähikauppias 23.07.2004 15:48:21 | |
---|
Sinänsä virityskuvan poisjäänti tosiaan on harmi, vaikken uskokaan että suurin osa ihmisistä osaa telkkariaan sen kanssa edes virittää. Ainakin meillä tosin jostain kaapelikanavien seasta löytyy yksi kanava, joka lähettää pelkkiä palkkeja. Meidän opettaja kertoo aina että eläkkeelle jääneen kuvaajan tunnistaa siitä, että se juoksee ovelta ovelle pyytäen saada säätää talon telkkarit kuntoon. Ja onhan se niin, kyllä mua ainakin ottaisi päähän jos pistäisin älyttömästi rahaa ja vaivaa siihen, että elokuvani on juuri sen värinen kuin tahdon, mutta kukaan ei vaan näkisi sitä oikeanlaisena telkkarista katsottaessa. |
depe 23.07.2004 16:37:25 | |
---|
Mä ainakin katon mieluummin tv-chatteja ja inkkarihippaa, kun jotain virityskuvaa. ;) Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
jONi_Cacmac 23.07.2004 18:02:47 | |
---|
Muistaakos muuten kukaan vielä kun joskus monia monia vuosia sitten tuli aina välillä niitä TV:n viritysohjeita. Eli missä se joku täti aina selitti minkävärinen minkäkin pläntin siinä virityskuvassa piti olla. Muistelin tuossa vaan sitä kun joskus pienenä tapitin sitä aina erittäin suurella mielenkiinnolla. ;D Minä väitän muistavani. "Jos iso ympyrä ei näy kuvassa kokonaan..." Sait aikaan flashbackin kirjoituksellasi! Olen syntynyt -83, voiko olla mahdollista että muistelen oikein, vai onko kaikki ollut taas kerran vain unta?? "Kylmän kaataminen rikkoo kuuman astian"
-T.Liimatta |
MattiAuer 23.07.2004 20:04:22 | |
---|
Minä väitän muistavani. "Jos iso ympyrä ei näy kuvassa kokonaan..." Sait aikaan flashbackin kirjoituksellasi! Olen syntynyt -83, voiko olla mahdollista että muistelen oikein, vai onko kaikki ollut taas kerran vain unta?? Kyllä niistä on 80-luvunkin ikäluokassa nautittu eli muistanet ihan oikein. Oikeastihan se testikuva lähti senkin takia, ettei sitä herra Normi Kotikäyttäjä enää tarvitse mihinkään. Kyllä sen kuvan virittää jo ihan normaalista lähetyksestä - ja chattihan pienine teksteineen käy hienosäätöön oikein hyvin. "Uniikki unikorni olikin korni koni!"
.m. |
toxic 23.07.2004 20:29:23 | |
---|
Onhan nelosella joskus aamulla sellanen piraatti versio siitä!!! |
Umpihullu 26.07.2004 11:56:43 | |
---|
Mulla on testikuvaa videolla monta VHS -kasetillista. Ajattelin siirtää ne joku päivä DVD levylle, niin on parempi kuvanlaatu ja säilyy pitempään hyvänä. Harmi ettei noita näytetä uusintoina telkusta näin kesäisin, olisi kiva katsella noita uusintoina huonojen TV -sarjojen tilalla. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
Unworthy Knight 26.07.2004 12:10:47 | |
---|
Mulla on testikuvaa videolla monta VHS -kasetillista. Ajattelin siirtää ne joku päivä DVD levylle, niin on parempi kuvanlaatu ja säilyy pitempään hyvänä. Harmi ettei noita näytetä uusintoina telkusta näin kesäisin, olisi kiva katsella noita uusintoina huonojen TV -sarjojen tilalla. Ei se kuvanlaatu enään parane siirros DVD:lle, ei vaan entisestä huonone. "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
Dead Star 26.07.2004 15:45:17 | |
---|
Hähä! Kuopiossapa näkkyy kaapeliverkossa testikuva, eikä mikään semmonen Nelosen tapainen piraattiversio. Sitten näkyy myös toisella kanavataajuudella jokin mystinen vihreä aivosähkökäyrä mustalla pohjalla. Dinsdale? IMIK #14 |
-J 26.07.2004 18:30:33 | |
---|
Mulla olis kanssa testikuvan kaikki jaksot VHS-kaseteilla. Voin kopsata ja lähettää jos joku haluaa...maksaa tietty postikulut ja kasettikustannukset. Mut yksi mitä en varmasti myy halvalla on Testikuvan paluu II. Hyytävän jännittävä jakso joka esitettiin jouluaattona vuonna 1988 klo 05:00. Testikuvaa on myös lainattu ulkopuolelle...ensimmäisinä tulee mieleeni klassikot - Pekka ja Pätkä Testikuvaajina, - Tuntematon Testikuva - Taru Testikuvien herrasta - Testikuvator I ja II - Pelastakaa Sotamies Testikuva - Uuno Testikuvan huikeat poikamiesvuodet maalla http://www.hintalappu.com |
mongoloidi 26.07.2004 18:54:07 (muokattu 26.07.2004 18:54:36) | |
---|
- Testikuvator I ja II Muistakaa myös Testikuvator III:Rise of the kännykkäpelit. Yksi unohtumaton klassikko on myös Testikuva Wars. "The Blues comes from the Great Spirit.The Spirit was here before we got here,and it`ll be here after we`re gone.The Spirit is eternal." -Taj Mahal |
NHR 26.07.2004 19:00:52 | |
---|
Haluatko testikuvaajaksi? Testikuva-Jussi Salatut testikuvat Ajankohtainen testikuva Ööööh... |
Unworthy Knight 26.07.2004 19:10:10 | |
---|
Ja legendaarinen mustavalkoinen, Testikuva kuume. "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
-J 26.07.2004 21:42:43 | |
---|
Doodiih... Testikuvaajien.net http://www.hintalappu.com |