Diz 01.06.2004 12:26:34 (muokattu 26.07.2004 18:40:51) | |
---|
Sain vihdoinkin nettiin bändini, The Cyan Velvet Project, musiikkivideon biisistä "For Some". Video on tehty opiskelijatyönä, kuvausajankohtana maaliskuu - huhtikuu 2004. Mitään erityistä tarinaa siinä ei ole, kunhan rämpytetään ja lauletaan ja toivotaan että näyttää hyvältä ;) Videon voi ladata osoitteesta; Quicktime: http://koti.mbnet.fi/~cvp/forsome.mov Windows media: http://koti.mbnet.fi/~cvp/forsome.wmvhttp://www.cyanvelvetproject.tk |
Diz 05.06.2004 12:49:19 | |
---|
Saisiko tästä kommentteja? Haukkukaa nyt edes! http://www.cyanvelvetproject.tk |
Härski 05.06.2004 13:13:40 | |
---|
Kyllähän tästä kommentin saa. |
Härski 05.06.2004 13:27:07 | |
---|
Ja paska puheet sikseen... Miksi tuo tyttö seisoo tuolla pihalla kylmässä? Eikö sisätiloissa ole sitten hyvä? Laittaisi edes kunnolla vaatetta päälle. Ja mikä helvetti siinä on, että jokaisessa bändissä, soittivat sitten ihan mitä tahansa, on oltava soittajana semmonen Wallu Valpion näkönen tyyppi? Tämä pistää nykyisissä bändeissä syystä tai toisesta silmään. Laulaja (mies vai nainen?) oli uskottavan näköinen, silkkimunaa oli silti hiukan havaittavissa. Naislaulajalla oli siinä puolenvälin paikkeilla olevassa osassa kivasti punanen nenä. Lisää meikkiä siis, hähähä. Ainiin, sehän seisoi siellä ulkona ei kä menny sisälle. Viluhan siinä tulee tietty. Toi soihtujen pyörittely lumihangessa on myös aikalailla lobotomian käynyt idea, kaikella kunnioituksella. Hyvältä tuo näytti, ohjaus olisi saanut olla kyllä tasokkaampaa. Paljon olette vissiin vaivaa nähny, ja sen kyllä huomas. Ihan hyvähän tää oli, kaikesta huolimatta. |
Diz 05.06.2004 15:10:36 (muokattu 05.06.2004 15:11:17) | |
---|
on oltava soittajana semmonen Wallu Valpion näkönen tyyppi? Tämä pistää nykyisissä bändeissä syystä tai toisesta silmään. Hoho. Se olen minä prkl. Ja mulla oli toi look jo kauan ennenkuin Wallun pärstä tuli kunnolla (edes minun)tietoisuuteen. Ja sitten niitä samanlaisia löytyy paikasta kun paikasta. Harkitsen silmälasien pois jättämistä jo vakavasti. Ainiin, sehän seisoi siellä ulkona ei kä menny sisälle. Viluhan siinä tulee tietty. Luomisen tuskaa. Vokalisteilla tosiaan oli kylmä tuolla ulkona mutta mitä sitä turhia nöhvistelemään. Punainen nenähän siitä seurasi. Toi soihtujen pyörittely lumihangessa on myös aikalailla lobotomian käynyt idea, kaikella kunnioituksella. Ihan mielenkiinnosta kysäisisin mitä olisit sinne laittanut mukaan? Kanadan jääkiekkojoukkueen vai jonkun pellonperän peruskoulun sunnuntaitanssiryhmän? http://www.cyanvelvetproject.tk |
Härski 05.06.2004 17:06:43 | |
---|
Harkitsen silmälasien pois jättämistä jo vakavasti. HOHO! Ei kannata, jos ne ovat tarpeelliset kerran. Ihmettelen vain tätä "ilmiötä". Ihan mielenkiinnosta kysäisisin mitä olisit sinne laittanut mukaan? Kanadan jääkiekkojoukkueen vai jonkun pellonperän peruskoulun sunnuntaitanssiryhmän? Mä oisin laittanu sinne puolialastoman eunukkien kuoron Itä-Vallasta tai Hill Billyjä naimaan siskojaan. Tai molemmat. |
Samuel Raggy 21.07.2004 11:00:57 | |
---|
mikä helvetti siinä on, että jokaisessa bändissä, soittivat sitten ihan mitä tahansa, on oltava soittajana semmonen Wallu Valpion näkönen tyyppi? Ratkesin ihan täysin! Toi on ihan totta! Joku muukin on laittanut merkille. Se on suomalainen viihdetaiteilija-look! Ja Diz on tosiaan näyttänyt siltä jo vuosikausia, sitten jostain pisteestä asti on tuntemattomat tullut siltä kysymään että "ootko sä Vallu Walpio?". Ulkonäön yhdennäköisyyden lisäks molemmat on aina kännissä! :D Mutta kommentoikaas nyt muutkin tätä meidän videoo jossa silkkimunamies, punanenäinen tyttö ja Vallu Walpio soittavat lumihangessa jossa pyörii myös mielikuvituksettomasti tulenpyörittäjiä! Sounds good, doesn't it? Moraali on sitä ettei kuse pilluun! |
depe 21.07.2004 11:24:31 | |
---|
Ihan hyvä biisihän tuo on ja meininki on suorastaan hjuva. Ja videokin näyttää hienolta, kun ottaa huomioon, että ei varmasti ole mikään hirveä budjetti ollut käytettävissä. Tai no itse asiassa se näyttää hienolta joka tapauksessa. Tuo laulajatyttö kuitenkin vähän häiritsee. Sillä on liikaa sellainen ujo "anteeksi että olen olemassa" meininki tuolla videolla. Tyttö ei katso kameraan joissain kohdissa, vaan jonnekin sivulle, ja näyttää vähän vaivautuneelta. Eikä kyllä laulukaan ihan vakuuta, ainakaan mieslaulajaan verrattuna, jolla on asenne kohdallaan... Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
helinkopteri 22.07.2004 21:38:53 | |
---|
Nyt kun linkki vielä toimisi... "Rokkimusiikki on kauhean kovaa ääntä"
poikani, 3v |
Diz 26.07.2004 18:41:55 | |
---|
http://www.cyanvelvetproject.tk |
Alpha 26.07.2004 19:10:24 | |
---|
Ööh...miksi ei .mpeg versiota ole saatavilla? |
Unworthy Knight 26.07.2004 19:44:25 (muokattu 26.07.2004 19:46:39) | |
---|
Noniin... Eli Aloitetaan vaikka bändin puuhastelusta. Tyttö on tosiaan ujon näköinen mutta minusta se teki noista sen yksittäiskuvista alussa ja lopussa todella tyylikkäitä, hieno tunne. Ukko taas oli hienosti täysillä mukana. Sellainen heebo videon perustella että jos näkis tyypin häkissä niin se vaikuttaisi hyvältä ratkaisulta. Silkkipaita oli vähän omituisen näköinen jostakin selittämättömästä syystä, röyhelöt puuttuu tai jotakin :) Muu bändi jäi vähän vähemmälle mutta kitaristi basisti akseli oli ainakin tunteella mukana. Sitten kaikki muu. Valaisu oli ihan toimiva ei häirinnyt ja leikkaus sujuvaa .Värimäärittelyssä olisi voinut vähän iskeä lisää kontrastia ehkäpä. Filmi apinointi oli onnistunut piha kuvissa (oletan että koko juttu oli kuvattu DV:lle ?), muutenkin todella herkullisen näköistä. Muutamissa kuvissa oli huono sommittelu ja kuvakulma. Aran oloinen tyttö näytti vähän typerältä sirkusapinan lailla heiluvan ,koko rahalla esiintyvän, Miekkosen vieressä. Lähi- ja puolikuvissa ei haitannut mutta siitä isommassa alkoi jo tökkiin kun toinen heiluu ja vääntelee ja toinen vaan tököttää suorana. Tulipellet oli kiva yksityiskohta jotka toi videoon paljon tyylikkyyttä. Olenkos se muuten minä, vain meinaakos tuolla naikkosella pettää pokka yhden kuvan päätteeksi ? Eipä silti hyvä video, jakso kiinnostaa loppuun asti ja antoi bändistä melkoisen Pro kuvan. Biisikin oli minusta helkkarin toimiva "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
Majesty 26.07.2004 23:55:15 | |
---|
Ihan jees. Lyhyesti sanottuna muuten ihan toimiva paketti, mutta itselläni pisti silmään bändi/häkki -kohtaukset, koska videossa oli jylhä arktinen tunnelma, pimeää, kylmää ja mustavalkoista. Ja sitten ollaan yhtäkkiä hirveän (keino)valoisessa paikassa, joka ei sovi mielestäni biisin/videon tunnelmaan. Eli jos bändin olisi saanut ujutettua jotenkin mukaan lumilinnaan (mikä ymmärrettävästi voi olla vaikeaa) tai sitten tehdä vähän "kauhumaisempi" (synkempi) bändikohtaus niinkuin muissa kohdissa. (?) Mutta kaikenkaikkiaan hyvää jälkeä, video hyvä ja biisikin ok. The one that I get the most these days is, "Hey dude, did anyone ever tell you that you look like Tommy Lee." For which my stock response is, "Yeah, but I have better taste in women and a bigger penis." - Steve Vai - |
Rasvaton 27.07.2004 11:26:57 | |
---|
Musiikista pidin, video jotenkin keskeneräisen oloinen. En osaa selittää. Mielestäni video joka sopisi tällaiseen musiikkiin olisi jonkinsortin juonella varustettu zombie-splätteri :D Ainii oottekos kuulleet tätä dance-renkutusta joka menee suunnilleen näin: "Maija HUUUU, maija HIIIII, Maija HEEEEE, maija HIIII-HIIII" se tuli eräässä kohdassa mieleen kyllä. |
romy 28.07.2004 17:41:47 | |
---|
Tuo laulajatyttö kuitenkin vähän häiritsee. Sillä on liikaa sellainen ujo "anteeksi että olen olemassa" meininki tuolla videolla. Tyttö ei katso kameraan joissain kohdissa, vaan jonnekin sivulle, ja näyttää vähän vaivautuneelta. Eikä kyllä laulukaan ihan vakuuta, ainakaan mieslaulajaan verrattuna, jolla on asenne kohdallaan... Makuasioista ei voi kuin kiistellä. Tuo arka meininki on ihan tarkoituksella tehtyä, toisiin toimii, toisiin ei. Ja tuohon asennepuoleen, livenä olen miekii vähän enemmän menossa mukana :) Meillä vaan vähän jakautuu noi roolit niin, että Samuel riehuu ja minä pysyttelen eteerisenä. |
romy 28.07.2004 17:44:39 | |
---|
Ainiin, tähän piti vielä lisätä... Olenkos se muuten minä, vain meinaakos tuolla naikkosella pettää pokka yhden kuvan päätteeksi ? Heh, juu kyllä se pettikin. Mutta se jätettiin tarkoituksella videoon... God only knows why... Tutkimattomat ovat taiteilijoiden tiet ;) |
Fuzzball 09.08.2004 22:54:34 | |
---|
Jotenkin bändin ulkoasu ei mielestäni sopinut musiikkityyliin. Kyseessä oli kuitenkin konemausteista poljentoa,mutta laulaja näyttää Dani Filthiltä... Muuten kyllä ihan saatanan tyylikäs video! Tossun alla oleva tohvelieläin. |