Tellervo 26.08.2004 16:14:19 | |
---|
Kun tulee niin paljon rutistua noista radiokanavista, niin laitetaan nyt kerrankin kehuvaakin kommenttia. YleQ on nimittäin viime aikoina päässyt yllättämään positiivisesti. Joka kerran kun olen sen avannut, sieltä on kuulunut a) musiikkia jota en ole ennen kuullut b) hyvää musiikkia. Hip hei ja hurrei! Päiväohjelmista en tiedä, mutta ainakin aamuisin, iltaisin ja viikonloppuisin ohjelma on ollut mitä kiintoisinta. Lisäksi Groove FM tarjosi mukavan yllätyksen lauantai-illan lämmittäjäisiksi: tunti salsaa 18-19. Loistavaa. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Bonham 26.08.2004 16:49:04 | |
---|
Mulla duunissa viritetty ainoastaan Groove ratioon... mukavaa on se kyllä... tämän viikon Paleface soitellut erittäin hyvää musaa... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Chrissie 26.08.2004 18:17:56 | |
---|
YleQ:sta ei ole tietoa, mutta Groove FM tarjoakaan todella nautinnollista kuunneltavaa hyvin hyvin useita kertoja per päivä. Autossa varsinkin tämä kanava raikaa mainiosti. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
MrQ 26.08.2004 18:50:20 | |
---|
helsinkiläisiä hemmotellaan taas: Radio helsinki. Sitä saa striimata muuten netistä. On ainoa suomalaine formaattivapaa radioasema muuten. Siellä soitetaan mitä halutaan eikä mitä on pakko. |
sepeli 27.08.2004 13:12:47 | |
---|
Ahdistaa kun tuo Groove FM ei kuulu täälläpäin. Aina pääkaupunkiseudulla vieraillessani tulee sitä kuunneltua autossa ja aivan loistava asemahan tuo on. You have not seen a gay action movie shot until you've seen Chuck look back over his shoulder as he dispatches an enemy with his devastating tailpipe. |
anttipoeka 27.08.2004 18:03:26 | |
---|
Perkelekö se YleQ:kin kuuluu vaan siellä pk-seudulla. Ei tässä sen kummempaa. |