Aihe: frankenström/bugi fiction
1
käsi
18.08.2004 15:52:31

onko kukaan teistä katsonut kumpaakaan elokuvaa?
laittakaa jotain kommenttia jos olette katsonu?
ei ne mitään huomaa - katsojat on niin tyhmiä
Prowler
19.08.2004 20:30:14
Frankenströmin oon kattonu ja oli kyllä ainakin hauska. Ja muutenkin hyvä leffa.
Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the beast with wrath, because he knows the time is short... Let him who hath understanding reckon the number of the beast for it is a human number, its number is Six hundred and sixty six.
VÄKIPÄÄ
19.08.2004 22:43:25
onko kukaan teistä katsonut kumpaakaan elokuvaa?
laittakaa jotain kommenttia jos olette katsonu?

Mikämikä?
Tämä on minun osuteeni mukanokkelien allekirjoitusten suohon. Paina tästä.
Anarkiapurilainen
20.08.2004 01:12:02

Frankenström oli aivan käsittämätöntä kuraa. Varmaan on ollut hauskaa tuota kuvata ja kavereille näyttää, mutta ei tollaista paskaa tarvisi vuokraamoihin ottaa. Vaasalainen FutureFilm on VÄHÄN vetänyt kotiinpäin kun on tuon julkaissut kaupallisesti. Vastaavaa harrastelijaleffatarjontaa löytyy netistä ihan riittävästi ilmaiseksi.
VÄKIPÄÄ
20.08.2004 01:20:49
Frankenström oli aivan käsittämätöntä kuraa. Varmaan on ollut hauskaa tuota kuvata ja kavereille näyttää, mutta ei tollaista paskaa tarvisi vuokraamoihin ottaa. Vaasalainen FutureFilm on VÄHÄN vetänyt kotiinpäin kun on tuon julkaissut kaupallisesti. Vastaavaa harrastelijaleffatarjontaa löytyy netistä ihan riittävästi ilmaiseksi.

Mikämikämikämikä??!!!!!?!??!!!
Tämä on minun osuteeni mukanokkelien allekirjoitusten suohon. Paina tästä.
Anarkiapurilainen
20.08.2004 01:26:28

zernobyl
20.08.2004 08:57:24

Katsoimme eilen kaverini kanssa tuon Bugifictionin. Oli kyllä kuraa. Pari kohtaa, jotka vain sen takia, että olivat ryöstetty toisista elokuvista, jaksoivat vähän hymyilyttää. Esim. se, kun venäläinen mafiapomo lausuu lopussa sanat "I am your Vader". En pelkää, että spoilauksesta olisi kenellekään mitään haittaa, koska elokuva on niin paska. Trikit ja muut olisi ehkä voinut tehdä paremminkin. Näyttelijäntyö oli perseestä. Ei taivu suomipojan kieli englantiin.
Plussaa oli se, että elokuvassa näkyy tissit kunnolla.
It's just a Ride -Bill Hicks
-Mickill-
21.08.2004 18:51:37
Frankenströmin oon nähny, ja sehän on aivan loistava. Suomalaisten oma Bad Taste. Laatua.
Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003-
käsi
23.08.2004 17:09:48

ei future film mitenkään kotiinpäin ole vetänyt. ko firman omistaja tykkäsi elokuvasta ja osti oikeudet siihen.
jigsore
23.08.2004 19:16:18

Tuossa Bugi Fictionissako se Kai Hahto tekee cameon? Wow!
Oletteko nähneet Kohtalon kirja -leffaa? Vissiin viime vuonna tehty, tuli tuossa keväällä Neloselta. Aika kökkö. Eniten otti päähän näyttelijöiden kirjakielellä lausutut repliikit. Musa oli kyllä ihan menevää. Bodomia, Northeria ym. Spinemälliä.
"Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8
käsi
28.08.2004 12:14:06

joo hahto on siinä leffan alussa. se teki meille myös musaa sitä leffaa varten
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)