Aihe: World Cup -tähdet
1
Incarnation
09.08.2004 18:43:10
Mitäs mieltä olette tästä ohjelmasta, joka esittelee tulevassa jääkiekon World Cupissa pelaavia leijonia?

Pari kertaa olen katsellut ja mielestäni melkolailla mitäänsanomaton ohjelma. Varsinkin nuo leijonien haastatteluissa esitetyt kysymykset ovat ihan älyttömiä:
Kenellä on joukkueen paras six pack?
Mikä on teidän perheen paras resepti?
Ketä on joukkueen paras vitsinkertoja?

Ymmärrän, että haastatteluissa koitetaan kartoittaa pelaajien taustoja ja mielipiteitä, mutta ainakin minä tahtoisin kuulla jotain mielenkiintoista. Esimerkiksi pelaajien mini-elämänkerrat tai jotain muuta vastaavaa.

Sitten tämä juontajana toimiva Mappela mikäonkaan on todella lahjaton hommassaan. Tylsä ääni ja olemus on sellainen, että tekee juontohommaa vasten tahtoaan.
!!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!!
Corpsegrinder
09.08.2004 20:14:25
Oikein surullisen huono ohjelma. Ketä oikeasti kiinnostaa jonkun Miikka "humanoidi" Kiprusoffin mielipide siitä, kenellä on joukkueen paras six-pack ym.? Vitutuksesta huolimatta sitä on pakko katsoa, koska se on ainoa jääkiekkoaiheinen ohjelma tällä hetkellä.

Eri maiden joukkueiden esittelyt on ihan ok, mutta senkin olisi voinut tehdä paaaljon paremmin.
St. Wanker
Incarnation
09.08.2004 20:44:16
Vitutuksesta huolimatta sitä on pakko katsoa, koska se on ainoa jääkiekkoaiheinen ohjelma tällä hetkellä.

Sama juttu.
Alesis
11.08.2004 17:42:00
Vitutuksesta huolimatta sitä on pakko katsoa, koska se on ainoa jääkiekkoaiheinen ohjelma tällä hetkellä.

näin täälläkin.
Jormaz
11.08.2004 19:52:54
Sitten tämä juontajana toimiva Mappela mikäonkaan on todella lahjaton hommassaan. Tylsä ääni ja olemus on sellainen, että tekee juontohommaa vasten tahtoaan.

Pöh, sehän on koko ohjelman ainoa hyvä puoli.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
Danny s
13.08.2004 12:03:13
Oletteko muuten miettinyt kunka pieni se Mappela oikein on? Sehän on sellainen taskuraketti. Pelottavaa että silti tulis varmaan kehässä kotaan..Näpsäkkä tyttö noin muuten. kyllä sitä ennemmin katsoo kuin Hermusta
Larry
16.08.2004 09:15:25
Oletteko muuten miettinyt kunka pieni se Mappela oikein on? Sehän on sellainen taskuraketti. Pelottavaa että silti tulis varmaan kehässä kotaan..Näpsäkkä tyttö noin muuten. kyllä sitä ennemmin katsoo kuin Hermusta

By the way... she's a dyke
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Jormaz
16.08.2004 18:00:10
By the way... she's a dyke

Siis mikä, lesbiaano? Tiedetään, ei haittaa, sulonen se on silti :)
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
trx
22.08.2004 16:09:12
... kyllä sitä ennemmin katsoo kuin Hermusta

Tästä tuli mieleen ajatuslikki:

Jääkiekon MM.kisat 2005, YLE

Studioemäntä: Annakaisa Hermunen
Studion asiantuntija: Lauri Karhuvaara
Kaukalohaastattelija: Jörn Donner
Selostaja: Oiva Lohtander
Kommentaattori: Paula Koivuniemi

Miltäs kuulostaa? Taidan pistää aloitteen muodossa suoraan Yleisradion toimitukseen.
jatkan, saamme kenties elää
Pelsi
22.08.2004 16:41:39
Selostaja: Oiva Lohtander

Tämä huvitti minua suuresti.
...
Rakkikoira
28.08.2004 12:50:03
Joku voisi avata pian ketjun "World Cup 2004".
Sitten SM-Liigastakin kun kausi alkaa, niin päästään tappelemaan.
Minä en halua avata mitään vielä. Mulla oli jo MM-Kisat 2004, ei siis mulla vaan mulla.
Incarnation
28.08.2004 15:46:23
Kaukalohaastattelija: Jörn Donner

Tuon täytyy toteutua!!
M1kk0
28.08.2004 16:55:19
Joku voisi avata pian ketjun "World Cup 2004".
Sitten SM-Liigastakin kun kausi alkaa, niin päästään tappelemaan.
Minä en halua avata mitään vielä. Mulla oli jo MM-Kisat 2004, ei siis mulla vaan mulla.

siitä on jo 1 avattu tänne. vois sen nostaa kohtapuolin.
Blow me up Mr.Spock!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)