trust 17.12.2002 23:04:29 | |
---|
Loisto tyyppi tuo Conani, mut mitäs muut ajattelee? |
maelstrom 17.12.2002 23:10:35 | |
---|
Todella loistotyyppi. Melkein yhtä hauska kuin Paavo Lipponen. Nuorta pessimistiä surullisempi näky on vain vanha optimisti.
Kotisivut täällä |
HS 18.12.2002 00:01:22 | |
---|
Terve Tykkään kyllä. Conan on oikeasti hauska tyyppi (tai ainakin sellaisen kuvan saa tv-ruudun välityksellä) ja homma toimii, toisin kuin tässä kotimaisessa yritelmässä, johon koko konsepti on kopioitu aina bändiliiderille v**tuilua myöten. Muutenkin ohjelman rakenne on samanlainen ja hyvä niin. Puuttuu vain oikeasti hauska juontaja (...niin ja mielenkiintoiset vieraat). "Let´s born to rock" |
Nixxx 18.12.2002 02:27:39 | |
---|
Hassu mies. Ihan päin vittua |
Kranaatti 18.12.2002 09:11:30 | |
---|
Kannattaapi silmäillä Conanin musiikkivieraita. Välillä siellä on tuntemattomia (varsinkin euroopassa) helmiä ja taso on muutenkin kova. Eilenkin oli Mark Knopfleri, mutta aa-tuutilullaa tuli kesken =C "On ollut hieno show, ihmiset. Mutta muistakaa tämä. Ei kannata lypsää lehmää sateella. Jos salama iskee, voi jäädä pelkkä utare käteen."
Elvis Presley, Austin 21.4.1956 |
Jabe 18.12.2002 09:29:05 (muokattu 18.12.2002 09:29:28) | |
---|
Conan on hauska. Noissa suomalaisisa onnettomissa kopioissa mättää se, että meillä ei ole taustalla sitä kulttuuria, mistä amerikan talkshowt ponnistaa. Kaikki nuo amerikan talkshowisännät ovat olleet kovia komiikan ammattilaisia ennen kuin ovat oman network-shown saaneet. Useimmat ovat aloittaneet stand-up komiikalla klubeilla. Itse kävin New Yorkissa asuessa joskus katsomassa stand-up komiikkaa, ja amatööri-illassa oli heti 10 hauskempaa jätkää, kuin kukaan suomalaisessa tv:ssä esiintynyt suomalainen talk-show-host ikinä (mikä ei tietysti ole paljoa vaadittu). Talkshow ei ole formaattiohjelma, jonka voisi kopioida vain kopioimalla muodon. Tarvitaan oikeasti hauska isäntä, joka on jo hauskuutensa syntymälahjana saanut, ja lavoilla ja klubeilla oppinut. Tällä en tahdo sanoa, etteikö suomalaisessa tv'ssä olisi hauskoja ihmisiä. Kyllä minä olen makeasti nauranut Pirkka-Pekka Peteliuksen tai vaikkapa Kummelien hauskimmille jutuille. Mutta ne onkin sketsivihdettä, eikä yritäkään ponnistaa mistään muusta kuin omasta kulttuuriperinnöstä, joka on otettu haltuun omalla kovalla duunilla (tai jonkun Silvennoisen tapauksessa keikkabussissa istuessa :-) .. kovaa duunia sekin). Näin tänä aamuna. Yksi virke vastauksena kysymykseen ja kaksi kappaletta sen ohi. Mutta kun tuli tämä juttu mieleen ... En oo saanut vielä kahvia. |
JCM 18.12.2002 09:32:55 | |
---|
Conanin viljelemä, omanlaisensa huumori toimii ainakin mulle tosi hyvin. Vieraatkin herra osaa ottaa ihan hienosti vastaan (kuten esim. Anna Nicole Smithin;?). Ainoa juttu mikä mua siinä häiritsee on se Conanin puuterikerros.Hoho. Voitan J. Paason kädenväännössä, kirjoittelen hänestä Demissä paskaa ja vieroksun Lauantai-iltoja. Omapahan on syyni! SANTHYR |
kingdom 18.12.2002 09:37:07 | |
---|
Conan on todellakin hauska, ja olen seurannut häntä aivan TVTV:n ajoilta lähtien (sillonhan se tais alkaa). Conan jatkuvasti pilkkaa itseään ja ohjelmaa, vaikka ohjelma täyttää kohta jo 9 vuotta. Itse en selviä läpi ilman että nauraisin useaan otteeseen, ja kovaäänisesti vielä. |
Tellervo 18.12.2002 10:19:53 | |
---|
toisin kuin tässä kotimaisessa yritelmässä, johon koko konsepti on kopioitu aina bändiliiderille v**tuilua myöten. Muutenkin ohjelman rakenne on samanlainen ja hyvä niin. Puuttuu vain oikeasti hauska juontaja (...niin ja mielenkiintoiset vieraat). Joku aika sitten jostain käsittämättömästä syystä vahingossa katsoin kyseistä ohjelmaa, ja pakko oli kyllä jälleen kerran todeta, että voi herrajumala. Kyllä suomalaiset juontajat on sitten huonoja. Onnetonta tuherrusta, ja kaukana hauskasta! Conan onnistuu kyllä joskus naurattamaan, mutta joskus jutut ovat myös aika american sisäpiirilöpinöitä. |
fridgebuzz 18.12.2002 10:39:46 | |
---|
..mutta joskus jutut ovat myös aika american sisäpiirilöpinöitä. Se on totta, itse tykkään katsoa, mutta välillä on ulalla kun ei tiedä välttämättä kuka joku "Amerikan julkkis" vieras on. Hauskoja haastatteluja, menee monesti niin asian vierestä kun olla ja voi. Mikä on aina hyvä juttu. Digitech Whammy II > Danelectro Tuna Melt > EHX Small Stone > Rat 2 > Korg Dynamic Echo > Ibanez DE-7 > Digitech Echo Plus 8 Second Delay/Sampler |
Mörkö 18.12.2002 10:47:23 | |
---|
Eikö teitä häiritse se hirveä tekonauru, HA HA HA HA...? |
Mursuviiksi 18.12.2002 10:54:49 | |
---|
Onhan tuo Conanin show todella hyvä, mutta edelleen kaipaan silti vanhoja hyviä aikoja jolloin NBC kanava vielä näkyi ja sieltä tuli Jay Lenon juontama talk show. Vaikka Jay onkin hieman vakavamielisempi isäntä, oli hänen shownsa hieman paremmin kirjoitettu ja haastattelut hieman syvempiä kuin Conanin. NBCllä oli myös plussaa se, että heti Jay Lenon perään tuli Conanin show ja jos vielä jaksoi niin Conanin jälkeen tuli myös joku talk show (tosin aika ankea semmoinen). +7min |
Veikko 18.12.2002 11:24:50 | |
---|
Terve Tykkään kyllä. Conan on oikeasti hauska tyyppi (tai ainakin sellaisen kuvan saa tv-ruudun välityksellä) ja homma toimii, toisin kuin tässä kotimaisessa yritelmässä, johon koko konsepti on kopioitu aina bändiliiderille v**tuilua myöten. Muutenkin ohjelman rakenne on samanlainen ja hyvä niin. Puuttuu vain oikeasti hauska juontaja (...niin ja mielenkiintoiset vieraat). Samaa mieltä Hesarin kanssa. Suomessa ongelma taitaa olla se, että tämä on niin pieni maa, että joka jaksoon ei löydu mielenkiintoisia vieraita. Ja jos löytyy niin juontaja pilaakoko homman. Ainoa joka on tyydyttävästi onnistunut Suomessa tässä konseptissa on Jari Sarasvuo. Hirvittävimpänä esimerkkeinä voisi mainita jokin aika sitten pyörineen Late shown, jossa Lauri Karhuvaara vaikutti. Timo T.A Mikkosen ohjelmat ovat myös olleet järkyttäviä kaikin puolin. Pirkanmaan passivistit ry. - Aktivisteja vastaan - |
Kalm 18.12.2002 12:16:07 | |
---|
Kannattaapi silmäillä Conanin musiikkivieraita. Välillä siellä on tuntemattomia (varsinkin euroopassa) helmiä ja taso on muutenkin kova. Eilenkin oli Mark Knopfleri, mutta aa-tuutilullaa tuli kesken =C Ja housebändin kitaristin vermeitä kannattaa silmäillä kun arvokitarat vaihtuvat illasta toiseen. On korina flying V:tä, ES:ää,SG:tä,vuosikerta LesPaulia ja muuta kivaa. Itse olen repeillyt niille puhuville "julkkisnaamoille", eli nämä missä valokuvanaamaan on miksattu suunliikkeet (Bush,Saddam,Tyson...) |
qlqnen 18.12.2002 12:44:58 | |
---|
Conan on hyvä. Itsekin muistan hämärästi kun tuli NBC:ltä Leno ja Conan putkeen. Silloin tosin useimmiten tuli nähtyä vain Leno, koska olin liian nuori valvoakseni sinne puolilleöin. Ja TVTV pelasti arki-illat alkaessaan näyttämään Late Nightiä. Kuulemma joltakin digikanavalta tulee Letterman? En ole koskaan nähnyt, mutta kai senkin pitäisi olla aika hyvä. "Suomen Conan" eli se nimeltämainitsematon Hytönen on niin ala-arvoista kackaa, että ei sitä ole koskaan kyennyt edes yhtä kokonaista ohjelmaa katsomaan. Juontaja itse hörisee omille "vitseilleen" ja muutenkin meininki on vähän vasurilla vedettyä. Ja miksi se bändi soittaa aina sellasen viiden minuutin rallatuksen kun vieras saapuu lavalle? Jotenkin typerän näköistä, kun Ilkka Kanerva siinä istuu jalat ristissä ja Lenni-Kalle vetää vain Tsingis-kaania (tuon voisi käsittää väärinkin). Conanissa bändi soittaa vain sen aikaa, että vieras istuutuu, eikä sen pidempään. JHS is the greatest finnish show FOR ME TO POOP ON! |
Kranaatti 18.12.2002 13:37:19 | |
---|
Anything goes...FOR ME TO POOP ON! "On ollut hieno show, ihmiset. Mutta muistakaa tämä. Ei kannata lypsää lehmää sateella. Jos salama iskee, voi jäädä pelkkä utare käteen."
Elvis Presley, Austin 21.4.1956 |
MacGyver 18.12.2002 15:08:19 | |
---|
Itse olen ryhtynyt Conania seuraamaan siitä saakka kun digiboksi mahdollisti SubTV:n seurannan. Conan on kyllä aika mainio show, mutta välillä nuo vieraat pistävät ankeaksi. Varmaankin paras taisi olla tuo Robin Williams viime perjantaina (kait), joka varasti shown aivan totaalisesti. Minusta nuo vieraat ovat juuri shown huonoin puoli, ja usein jaksan vain katsoa alun höpötykset ja välikkeet. Varsinkin satelliittipuhelut ja mainokset ovat mainioita. Kokonaisuudessaan show on kenties paras ei-sarja. -MacGyver |
Billsner 18.12.2002 19:01:50 | |
---|
Conan on mainio!!! Varsinkin se alussa tapahtuva sähähdys on hauska "KSHIIISH !!!". |
Pyrotheus 18.12.2002 20:07:26 | |
---|
Kaikki nuo amerikan talkshowisännät ovat olleet kovia komiikan ammattilaisia ennen kuin ovat oman network-shown saaneet. Useimmat ovat aloittaneet stand-up komiikalla klubeilla. Joo, ja Conanhan oli myös kirjoittamassa Simpsoneita ennen kuin sai shown. Siinäpä meriittiä kerrakseen! |
kingdom 19.12.2002 11:33:41 | |
---|
Joo, ja Conanhan oli myös kirjoittamassa Simpsoneita ennen kuin sai shown. Siinäpä meriittiä kerrakseen! Ja Saturday Night Liveä. |