DJKaaos 01.09.2004 17:46:21 | |
---|
No niin, kaikki kiinnostuneet töllön ääreen klo 19 TV2. Raumanmerenjuhannuksen koosteessa Agentit ja Poijjaat. Pulliainen vetää Mandschurian Beatin :P Jos et tarvitse etkä halua jotakin, sitä on runsaasti tarjolla |
Vilhelmus 01.09.2004 17:48:31 | |
---|
Jokos noikin alkaa? hienova. Täytynee töllätä kun Agentsit tuli tänä kesänä missattua, toisin kuin parina viime vuotena.. Musiikissa tärkeintä on särö ja kalja. |
Jake24-25 01.09.2004 23:31:01 | |
---|
Loistava taltiointi! Ennenkaikkea biisivalinnat olivat minusta onnistuneita Pulliaisen kitaroinnista puhumattakaan. Niin hyvältä kuulostavaa kitarointia - kuin mitä Esa harrasti - saisi esiintyä nykyistä useammin. Iso plussa Ylelle tämän keikan näyttämisestä. "Rock´n Roll is Cool!" Jake T |
DJKaaos 02.09.2004 13:00:25 | |
---|
Ei tuo Agentsien osuus ollu ainakaa mikään erikoinen, siis kymmeniä keikkoja heiltä nähneenä voin kyllä todeta, että se bändi pystyy todella, todella paljon parempaankin. Pulliainenkin teki useita häiritseviäkin virheitä. Tosin bändi oli kyllä hieman väärällä foorumilla ja "keskellä kirkasta päivää" niin voi fiilis olla soittajillakin vähän kateissa. No joka tapauksessa ei Agentsia liikaa töllöstä ole tullut koskaan, eli ihan ok homma tuon taltioinnin esitys. Jos et tarvitse etkä halua jotakin, sitä on runsaasti tarjolla |
Härski 02.09.2004 14:21:17 | |
---|
Jo, eipä toi nyt mikään armoton spektaakkeli ollut. Jotenkin myös petyin Esaan kevyesti. Syystä en tiedä, ehkä ne pienet asiat... |
Vilhelmus 02.09.2004 18:14:07 | |
---|
Pulliainenkin teki useita häiritseviäkin virheitä. En ole samaa mieltä. Tosin bändi oli kyllä hieman väärällä foorumilla ja "keskellä kirkasta päivää" niin voi fiilis olla soittajillakin vähän kateissa. Vaikea uskoa.. tosin, kuten totesi, en tänä vuonna ollut paikanpäällä juuri tuolla hetkellä, mutta parina edellisenä foorumi oli mitä oikein. Tunnelma oli uskomattoman letkeä ja bändi kovassa vedossa. Voi kyllä olla että tänä vuonna sitten jokin kusi.. kuitenkin eri asia katsoa töllöstä kuin siellä missä tapahtuu. Musiikissa tärkeintä on särö ja kalja. |
Jani The Rock 02.09.2004 18:15:36 | |
---|
Ei Agents kyllä mikään festaribändi ole. Pulliaisen akan poikakin soitteli aikalailla päin helvettiä aina välillä, joten tyydyin seuraamaan lähinnä veljensä Kain työskentelyä, jota on aina ilo seurata. Siinä on Basisti isolla B:llä. Mutta muuten oli kyllä löysää. Ja se Jorkan ääni... hyi helvetti. En tykkää. Don`t mess with the countryboys |
DJKaaos 02.09.2004 18:54:10 | |
---|
En ole samaa mieltä. No makuasia lienee tämä, minun mielestä Esan soitto ei ollut sitä mitä se usein on eli erinomaista.
Vaikea uskoa.. tosin, kuten totesi, en tänä vuonna ollut paikanpäällä juuri tuolla hetkellä, mutta parina edellisenä foorumi oli mitä oikein. Makuasia tämäkin... Sen mitä Agentseja festareilla olen nähnyt niin en millään edelleenkään miellä heitä minnekkään festareille keskellä päivää soittamaan, vaan mielummin jonnekkin klubille tahi konserttisaliin. Täytyy kyllä sanoa, että kuvaus ja ohjaajan tai minkä lienee toiminta oli naurettavaa. Haastattelija olisi myös voinut tehdä taustatyönsä paremmin. Viittaan tällä Käkriäiselle esitettyyn kysymykseen jossa toimittaja puhui Agentsien 25 vuotisesta urasta ja miten homma on tossa ajassa muuttunut, lisäksi idiootti_toimittaja luuli ilmeisesti, että Boys/Raittinen tehtaili ja sävelsi aikanaan heidän esittämänsä biisit itse, kun puhui kuinka soittimet ja biisit piti tehdä ite. Jos et tarvitse etkä halua jotakin, sitä on runsaasti tarjolla |
Hotakainen 02.09.2004 19:24:18 (muokattu 02.09.2004 19:26:44) | |
---|
Agentsit soittaa nykyään liikaa englanninkielistä rokkia, mutta eniten mua häiritsi Jussi Raittinen(hän ei vain oikein sovi mukaan, kunnioitettava muusikko kylläkin) ja pop show levyn biisit. Karmeita. Mutta ei voi mitään, Agentsia on aina mukava kuunnella ja katsella. -Life is like a penis. Hard but not long enough. |
DJKaaos 02.09.2004 21:31:37 | |
---|
Jos et tarvitse etkä halua jotakin, sitä on runsaasti tarjolla |
Härski 02.09.2004 22:24:10 | |
---|
Agentsit soittaa nykyään liikaa englanninkielistä rokkia Oletko samaa mieltä kanssani, että se elvistä tribuuttaavan rock levyn olisi voinut jättää tekemättä? Laulava Sydän- ohjelman Elvikset olisi saaneet rittää. |
AP 02.09.2004 23:29:16 | |
---|
eniten mua häiritsi Jussi Raittinen(hän ei vain oikein sovi mukaan, kunnioitettava muusikko kylläkin) . Kyllä. Jussi on ehkä eniten rock nykysuomessa, linja on pitänyt ja tyyli. Mutta siinäpä se: Raittisen juttu on hänen ihan omaansa, siihen kun lyödään viereen pumppu jolla on myös oma, tunnistettava tyylinsä eli Agents, ja näistä pitäisi jotain yhdistää, niin ei hyvä. A Agents erikseen ja Jussi & the Boys erikseen ja vot! Sikälihän nämä ovat kyllä erilaisia esiintyjiä, että varsinaista kilpailuasetelmaakaan ei synny. K100 #7 |
Risto Mustalisä 03.09.2004 08:11:51 | |
---|
Ei Agents kyllä mikään festaribändi ole. Pulliaisen akan poikakin soitteli aikalailla päin helvettiä aina välillä Missä kohtaa mahtoi E.P vedellä ns."päin helvettiä" ja miten? Kyllä minäkin sieltä olin kuulevinani jotain "omituista" joten olisi mielenkiintoista tietää oliko biisi/kohta sama. Born to be wild! - paitsi kotona.. |
Zed 03.09.2004 12:43:24 (muokattu 03.09.2004 12:44:38) | |
---|
Kuten jo toisella palstalla todettiin, karmea taltiointi, karmea keikka. Antaa todella väärän kuvan siitä, mitä Agents on livebändinä. Missäkö Pulliainen soitti päin helvettiä? Mandschurian beatissa tremolokohtien rytmitys putoili jatkuvasti, ja tultaessa toisen kerran a-osioon, äänet takkuilivat monessa kohtaa, tai jäivät soittamatta kokonaan. Myös monissa muissa biiseissä pariääninä soitettavat liukumiset kusivat. Soittaminen oli kokolailla hengetöntä verrattuna siihen mitä Pulliaiselta on tottunut näkemään. Vaikka nykyinen kokoonpano ei ole koskaan päässyt lähellekään sitä, mihin Topi Sorsakoski & Agents pystyi, on meno yleensä kuitenkin lievästi sanottuna repäisevämpi. RMJ 2002 oli ylivoimaisesti parempi Agentsin osalta. Pussataanko? |
DJKaaos 03.09.2004 14:42:29 | |
---|
Missä kohtaa mahtoi E.P vedellä ns."päin helvettiä" ja miten? Kyllä minäkin sieltä olin kuulevinani jotain "omituista" joten olisi mielenkiintoista tietää oliko biisi/kohta sama. Jos mandschurian beat oli jonkun mielestä hyvä niin vähäänpä on tyytyväinen. Aika helvetin monta Esan Mantsuuriaa olen vuosien aikana nähnyt, niin täytyy kyllä todeta, että tuo RMJ oli heikoin näkemäni. Jos et tarvitse etkä halua jotakin, sitä on runsaasti tarjolla |
Jani The Rock 03.09.2004 15:48:52 | |
---|
Missä kohtaa mahtoi E.P vedellä ns."päin helvettiä" ja miten? Kyllä minäkin sieltä olin kuulevinani jotain "omituista" joten olisi mielenkiintoista tietää oliko biisi/kohta sama. Mantsuuria tossa jo mainittiinkin, ja sitten siinä "Sinä juuri vain" -biisissä jonka nimeä en muista, jäi muutama juttu kokonaan soittamatta ja osan Esa soitti selkeästi ainakin eri lailla kuin levyllä. Sitä en sitten tiedä, oliko tarkoituksellista kikkailua, mutta epäilyttävästi kuulosti väärin soittamiselta. Sitä en tietenkään sano, että livenä täytyisi soittaa täydellisesti ilman kämmejä tai orjallisesti levyä matkien. Mielestäni Esan soitto ei vain kulkenut likimainkaan parhaalla mahdollisella tavalla, eikä siten kuin hänen olen kuullut livenä soittavan. Don`t mess with the countryboys |