Bluesmies 25.03.2004 15:33:08 | |
---|
Moniko katsoi kyseisen leffan? Itse olen nähnyt tuon kerran aikaisemminkin, mutta edelleen oli kyllä todella hyvä. Kuitenkin päällimmäinen syy, miksi tämän topicin pystytin on, että huomasiko kukaan muu sellaista seikkaa, että siinä lopussa kun pfeiffer jätti kukan haudalle ja kamera zoomasi pois päin hautuumaalta, niin hautausmaan lumen varjot muodostivat harrison fordin kasvon piirteet? Eli hautausmaa näytti korkealta ylhäältä Fordin kasvojen piirteiltä. Itse huomasin tuon ehkä jotain 0,2 sekuntia, ennen kuin musta ruutu iski ja tuli directed by. Jos jollakin tuo leffa on videolla, niin tsekkaa se loppu ja sano, että näinkö vain väärin. Kitara on tyhmä!!! |
Alttoviulisti 25.03.2004 18:16:52 | |
---|
Mä oon nähny sen kerran aikasemmin, ihan ok leffa...en kyllä kattonu toista kertaa... |
tuomittu 25.03.2004 18:38:56 | |
---|
Yritin katsoa, mutta nukahdin kesken. Ihan kivalta se vaikutti. Abortti pakolliseksi! |
NHR 25.03.2004 18:47:59 | |
---|
Katselin, olin nähnyt ennenkin, ja kyllä oikein näit siinä loppukohtauksessa. Ihan kohtalainen leffa, vaikka loppua kohti meni tavanomaisissa elokuvatyperyyksissään jo hiukan yli. Esim. mikään lääkeaine ei taida oikeasti ihan tuolla tavalla lihaksia lamauttaa. Ja se mies meni tajuttomaksi ja virkosi ehkä hiukan liiankin monta kertaa. Ja miten ne sattuivatkin suistumaan autolla veteen juuri samaan paikkaan, missä se surmattu nainenkin pohjassa lepäsi? Sen jälkeen meni jo ihan naurettavaksi, mutta symbolisestihan tällaisia juttuja kai oikeastaan pitäisi tulkitakin... Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan." |
Raipe 25.03.2004 19:22:14 | |
---|
Hölmö elokuva oli. "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |
tuomittu 25.03.2004 19:26:43 | |
---|
Katselin, olin nähnyt ennenkin, ja kyllä oikein näit siinä loppukohtauksessa. Ihan kohtalainen leffa, vaikka loppua kohti meni tavanomaisissa elokuvatyperyyksissään jo hiukan yli. Onkos näin? Sitten ilmeisesti oli ihan hyvä, että nukahdin kesken. Abortti pakolliseksi! |
NHR 25.03.2004 19:42:08 | |
---|
Onkos näin? Sitten ilmeisesti oli ihan hyvä, että nukahdin kesken. En tiedä millaisia unia yleensä näet, mutta luultavasti (alitajuinen?) valintasi oli onnistunut. Ainakaan et mitään mestariteosta menettänyt. Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan." |
Juntunen 26.03.2004 09:36:36 | |
---|
En uskaltanu kokonaan kattoa. Piti kaukosäätimen alta tihrustaa niin että tekstitys vaan näkyi. En pidä säikyttelystä. :) |
Vilhelmus 26.03.2004 11:21:52 | |
---|
Hölmö elokuva oli. Jeppis, puolijuoneton ja epälooginen. |
Sgandalf 26.03.2004 14:28:28 | |
---|
Jeppis, puolijuoneton ja epälooginen. Ja kaikilla kliseillä maustettu. Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
ghuul 26.03.2004 14:50:40 | |
---|
Hyvä tunnelma, oikeasti pelottava. Kun ton joskus taannoin näin, en uskaltanut toviin käydä vessassa. Onneksi ko. pelko katosi minuuttien vieriessä. Vain runoilija. |
tuomittu 26.03.2004 15:58:25 | |
---|
Ainakaan et mitään mestariteosta menettänyt. Selvä. Eipähän tarvitse valua vuokraamoon tuon takia. Abortti pakolliseksi! |
kid ego 26.03.2004 16:41:08 | |
---|
Me oltiin kahden kaverin kanssa menossa katsomaan Snatchia Tennispalatsiin, mutta kaverit keksivätkin lippujonossa, että menisimmekin katsomaan Salaisuus pinnan alla. Sanoin, että mä en laita rahojani moiseen roskaan, vaan Snatch on nähtävä, niin kuin oli suunniteltu. Kaverit välttämättä halusivat nähdä paskemman leffan, ja menin mukaan, kun en viitsinyt mennä Snatchiin yksin. Seuraavana päivänä kaverit meni katsomaan Snatchin, eivätkä sanoneet mulle mitään. Raibishkele. |
trx 26.03.2004 17:38:00 | |
---|
minusta loppu ei tehnyt oikeutta alun mielenkiintoiselle juonikehittelylle. lopussa tosiaan oli fordin kuva hautuumaalla. minusta juuri harrison frod teki elokuvasta hyvän onnistuneella roolisuorituksellaan. eniten säikäytti kesken leffan vessan kannen sulkeutuminen äänekkäästi juuri jännittävässä kohdassa. mitä *ttua?
kysyi bill clinton |
Bluesmies 26.03.2004 20:39:38 | |
---|
lopussa tosiaan oli fordin kuva hautuumaalla. No hitto! Näin mä sit oikein! Olis tosi mielenkiintoista nähdä tuo loppu uusiks, ku huomasin sen kuvan vasta tosiaan n. puol sekuntia ennen ku ruutu meni mustaksi. Aika hienosti kyllä tehty tuo loppu, ei varmasti kaikki huomannut tuota juttua. Kitara on tyhmä!!! |
jannu 26.03.2004 21:45:47 | |
---|
Paska raina. Enkä perustele. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Bluesmies 01.09.2004 18:11:52 | |
---|
Katsastin uusiks ton leffan lopun ja perhana nyt näytti ne fordin kasvot siinä hautausmaalla paljon epäselvemmiltä, kuin silloin, kuin leffa tuli teeveestä. Katsoin netistä haetun version, eli saattaa olla, että tuokin vaikuttaa asiaan, mutta tosiaan silloin kun leffa tuli teeveestä, niin kasvot olivat ihan selkeät. Pitäisi melkein vuokrata tuo leffa ja katsoa DVD-versio, että miltä tuo loppu siinä näyttäisi. Uusi musiikkinäyte profiilissa. |
jigsore 01.09.2004 19:05:46 | |
---|
Joo, no enpä tuota kasvojuttua huomannut, vois tarkistaa videolta. Aika kuiva leffa, mutta pari kivaa säikäytyskohtaa löytyy. Lopun huonous alkoi itkettää. Miksei ne voi kuolla kerralla? Mr. Movieman antaa **½. "Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8 |
M1kk0 01.09.2004 20:22:03 | |
---|
Esim. mikään lääkeaine ei taida oikeasti ihan tuolla tavalla lihaksia lamauttaa. mistäs sen tiedät Ja se mies meni tajuttomaksi ja virkosi ehkä hiukan liiankin monta kertaa. se onki kovis. eikä mikään KÄIVERÖ Ja miten ne sattuivatkin suistumaan autolla veteen juuri samaan paikkaan, missä se surmattu nainenkin pohjassa lepäsi? siten, että siinä kohdassa se aave tuli siihen sillalle, ja se kuka nyt ajokaan sitä autoa kääns sivulle. aaveen syytä kaikki. Blow me up Mr.Spock! |
Peoplez 01.09.2004 20:58:59 | |
---|
Taas näitä leffoja jotka alkaa lupaavasti mutta kaatuu sitten omaan hölmöyteensä. Loppua en muista. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |