Aihe: Loiri & Vainion viisut LA @ TV2 klo 1910
1
J. Cool
18.11.2004 18:32:59

Lokakuussa kuvattu Tampereen Pakkahuoneella kuvattu konsertti tulee ulos ens lauantaina TV 2:lta klo 19.10

Loirin bändissä on
Ako Kiiski, Kalle Torniainen, Mikko Kosonen, Maria Kalaniemi ja Lenni-Kalle Taipale + torvet.

Keikasta tehdään myös DVD, joka tulee myyntiin kaiketi joskus keväällä. Eli videot rec-asentoon..
don't touch my bumtsibum
oizo
18.11.2004 20:43:42 (muokattu 20.11.2004 11:32:13)
Hienoa, kiitos tiedosta! Nauhalle menee.

EDIT: paitsi ettei meekään.. ajastin ei toimi, ja keikkaa just tuohon aikaan... :/
Kun ei tee töitä ei tule virheitä.
Vilhelmus
18.11.2004 21:22:53

Tanan tana.. en oo kotosalla, täytyy ajastella..
I will not feed your hunger, Instead I bite the pain.
J. Cool
21.11.2004 17:16:36

olipa hieno. repeili ku vesku laulo kokoajan kameralle ja yhes kohtaa oli siinä puolen metrin päässä ruudusta. keikan komeinta antia oli mun mielestä akon bassosoolo :)
don't touch my bumtsibum
Notefix
21.11.2004 23:03:51 (muokattu 21.11.2004 23:04:00)

olipa hieno. repeili ku vesku laulo kokoajan kameralle ja yhes kohtaa oli siinä puolen metrin päässä ruudusta. keikan komeinta antia oli mun mielestä akon bassosoolo :)

Tuli tsekattua työmaalla. Hyvin vetivät!
My name is Baron, Notefix Baron "
oizo
22.11.2004 10:58:20
Sainpas itsekin lopen tuon nauhalle ja hieno konsertti toden totta. Veskun ilmeet oli kyllä näkemisen arvosia. Varsinkin sen yhen biisin lopussa hehee... Lenni, ako ja kosonen vetivät kyllä jokainen mahtavat soolot! Harmi kun eivät "kun mä rupesin ryyppäämään" biisiä näyttäneet (soittivatko sitte ollenkaan tuolla...)
Kun ei tee töitä ei tule virheitä.
Chrissie
23.11.2004 19:09:58
Olipahan vaan mainiota viihdettä ja myös kaunista kuunneltavaa. Kyllä siinä sekä nauratti että kyyneleitä sai pidätellä. Orkesterista itsestään minulla ei ole suurempia sanottavia (mitä nyt vähän turhia sooloja hölmöihin paikkoihin vetivät), mutta Lenni-Kalle sen sijaan soitti todella hienosti. Hyvä etteivät miehen taidot ole päässeet ruostumaan.

Loiri nyt on Loiri. Jännä huomata, että sellainen Turhapuromainen olemus ei ole kadonnut, vaan nousi välillä esiin melkein pelottavankin luontevasti. Hieno humoristi ja tulkitsija joka tapauksessa.

Televisio ei tietenkään tuo kaikkea parhautta esiin, joten ihan paikanpäälle pitäisi live-esitystä kyllä joskus päästä todistaan. Jos joku vippaa 15 € niin voisi mennä parin viikon päästä katsastaan.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)