Aihe: Sarjakuvat: Joakim Pirinen
1
Chemo
09.12.2004 11:18:14 (muokattu 09.12.2004 11:40:44)

Löytyykös täältä muita Joakim Pirisen sarjakuvataiteen ystäviä?

Onhan tästä jo kuukausia, mutta ilokseni huomasin taannoin että Sokeri-Sakarista oli tehty uusintapainos - mä diggasin sitä paljonkin aikanaan. Ei vaan tullut silloin hommattua sitä omaan hyllyyn. Uusi julkaisu olisi voinut olla alkuperäisessä koossa, mutta hyvä näinkin toki.

Vähän aikaa sitten ostin myös Meitä Kustaan Silmään-albumin, ja pidin kovasti siitäkin. Mukavan kokeilevaa juttua, ja varsinkin apinoiden uskonasiat naurattivat :D Hiekkalaatikkoalbumi mulla olikin jo ensipainoksena, joten siitä en ole ostanut tätä uutta versiota.
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
superfly
09.12.2004 11:29:39
En tiedä Pirisen tuotannosta kauhiasti, mutta Socker Conny on kyllä aivan loistava. Siinä on oikein kunnon kapinallinen. Tuolla vähän kuvia sunmuuta sälää ruottiksi.

http://www.lysator.liu.se/~olle/socker-conny.html
Mika Antero
09.12.2004 11:30:20
Jees, Sokeri-Sakari oli minulle aikanaan jopa jonkinlainen portti "daideellisemman" sarjakuvan pariin perinteisten Asterixien ja Tex Willereiden maailmasta. Millään tavalla Asterixeja ja Willereitä väheksymättä siis. Ja ainakin sukunimikaima Villen uskon tutkineen Joakim Pirisen töitä hyvinkin tarkkaan...

Olen tietysti väärässä.
Henko
09.12.2004 13:57:07

Helvetin hyviä ovat.
If it's too loud, you're too old.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)