Aihe: Paras tai huonoin TV kanava
1 2
Bonham
30.11.2004 18:43:54
Mikä on, paras tai huonoin näistä kotomaisista?

Minusta MTV 3 alkaa menettämään asemaansa viihdekanavana Neloselle.. ainakin loppuvuoden leffat ovat Nelosella kovia. Toki paskan suoltamisessa Maikkari on omaa luokkaansa: Salatut elämät, Kauniit ja Rohkeat..

Jopa SubTV alkaa ajamaan Maikkarin ohi.. sieltä tulee jo muilta poistunutta sarjaa, mutta hyviä sellaisia; Star trek esim..

Asiaohjelmissa YLE on aina vaan omaa luokkaansa..
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
drvulter
30.11.2004 18:48:32
Mikä on, paras tai huonoin näistä kotomaisista?

Minusta MTV 3 alkaa menettämään asemaansa viihdekanavana Neloselle.. ainakin loppuvuoden leffat ovat Nelosella kovia. Toki paskan suoltamisessa Maikkari on omaa luokkaansa: Salatut elämät, Kauniit ja Rohkeat..

Jopa SubTV alkaa ajamaan Maikkarin ohi.. sieltä tulee jo muilta poistunutta sarjaa, mutta hyviä sellaisia; Star trek esim..

Asiaohjelmissa YLE on aina vaan omaa luokkaansa..

Olen samaa mieltä. Nelosta tulee varmaan katsottua eniten, mutta en kyllä mitään nelosen paskoja luonto-ohjelmia tai 4D juttuja kattele. Avara luonto ja muuten vaan Ylen dokumentit ovat aivan omaa luokkaansa noissa. ja subteeveelt tulee vrestlinkii
Shackle-razzle-futzal-craz
Juzzu
30.11.2004 18:49:21
Mä boikotoin kolmosta. Harmittaa ohjelmapolitiikka. Nelonen nappaa useimmat HBO:n tekeleet kun MTV ostaa kaiken maailman everwöödiä jne. Noh, ehkä kohderyhmät ovat vähän eri.

YLEä en lähde moittimaan, en. Perusarvoista ei tingitä.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
pellepelle
30.11.2004 18:55:37
Paras kanava on varmaankin tuo Nelonen ainakin viihde puolella. Asiaohjelmissa Yle on ykkönen.
Neloselta tulee tosiaankin parhaat leffat. MTV3 :sen leffat on usein aika paskoja tai ei minua kiinnostavia.
bedlam
30.11.2004 19:13:23

Äänestän Yleä, koska siitä kerran maksankin. Onhan sieltä asiaohjelmien ohella tullut myös mahtavaa viihdetäkin, Studio Julmahuvi, Uutisvuoto, Frasier, kauhu/scifileffaputket, livekonsertit ym ym.
http://www.mikseri.net/kiasma
aleksi
30.11.2004 19:18:57 (muokattu 30.11.2004 19:21:01)
Nelonen ja Yle, Kolmoselta en katso oikeastaan mitään, kun noi Six Feet Under -jaksotkin oon jo nähnyt. SubTV on tarjonnaltaan suorastaan vastenmielinen.

EDIT: Neloselta tulee tosin liikaa kaiken näkösiä tositeevee ohjelmia, malleista, talonrakennuksesta, homomiehistä (metroseksuaalisuudesta) sun muista, mutta leffat ja oikeat sarjat on pääosin rautaa.
"open hands to the wind"
Dead Star
30.11.2004 19:22:42

Jotenkin tulee assosioitua MTV3 ja Nelonen aina keltaiseen lehdistöön ja YLE on sitten Hesari.

MTV 3 tuntuu jotenkin ärsyttävältä, Nelonen puolestaan sellaiselta huonojen tv-työntekijöiden kaatopaikalta (varsinkin Nelosen teksti-tv on ihan karmea).

SubTV nyt on sellainen bonuskanava, vähän niinkuin. Conan vie pisteitä siihen suuntaan, muuten sitä ei juurikaan tule katseltua, joitain leffoja toisinaan.

YLE on ykkönen. Ja kakkonen.
Dinsdale? IMIK #14
Rattata
30.11.2004 19:27:12
Nelonen on varmaankin se paras. Sen jälkeen Subi ja Yle. Maikkari on aivan turha nykyään. Ei sieltä tule hyviä leffoje, ei hyviä sarjoja, ei mitään. Neloselta tulee hyviä dokkareita, parempia leffoja ja subilta hyviä sarjoja. Yleltä asiaohjelmat ja luonto-ohjelmat.
author
30.11.2004 19:54:36
Mä olen huomannut että SVT:ltä tulee välillä ihan katseltavia ohjelmia verrattuna suomalaisiin kanaviin. Niitten urheilu-uutisetkin on parempia(no ei siihen kyllä paljon tarvittakaan).
Chemo
30.11.2004 20:11:53

Paras - YLE Teema. Ei vaan oikein tuu seurattua.

Huonointa en osaa sanoa. Viihdehuttukanavillakin on (kai) jotain annettavaa. Toisaalta esimerkiksi Urheilukanavalla mä en tee mitään, joten en osaa sanoa onko se hyvä vai huono. Mulle se on turha.
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
Mr. Mustard
30.11.2004 20:36:34
Kaikki ne on huonoja. Ensin joku leffa tulee kolmoselta, sitten perään sama neloselta, sitten kolmonen esittää saman leffan uusintana ja kohta nelonen uusii perässä. Homma muuttuu vielä skitsommaksi kun leffan sijaan saman kohtelun kokee jokin tv-sarja, josta on esitetty 7000 jaksoa, tyyliin salkkarit. Kaikki pyörittää chatteja liikaa. Kaiken maailman kännykkä interaktiivi ohjelmia, hyi helvetti.
"Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon.
rockitsb
30.11.2004 20:47:07
Kakkoselta oon kattonut parhaat leffat. Sieltä tulee välillä loistavia leffoja.
[En tiennyt hänen olevan tunnettu.] - paranoid android
pellepelle
30.11.2004 20:59:21
Kakkoselta oon kattonut parhaat leffat. Sieltä tulee välillä loistavia leffoja.

Kakkoselta on tullut kaikkien aikojen paras elokuvatrilogia.
Sergio Leonen spagetit.
Chrissie
30.11.2004 22:14:43
MTV3:lta ei tule oikeastaan enää mitään sarjaa, jota olisi aivan pakko katsoa. Tällä hetkellä ainoat ohjelmat, joita tulee katsottua, ovat Muodon vuoksi ja C.S.I. En seuraa edes uutisia sieltä. Reisille on poppoon touhu levinnyt..

TV1 on uutiskanava numero 1.

Nelonen ja SubTV käyvät kovan kilpailun parhaasta kanavasta, mutta eiköhän Nelonen silti voita elokuvatarjontansa puolesta.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
miscage
30.11.2004 22:40:01
Kolmonen ja Nelonen rulettaa. Ylen ohjelmat on vissiin liian haastavia mulle?
- Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää)
JCM
30.11.2004 23:00:15

SubTV paras, maikkari huonoin.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Dr. Muff
30.11.2004 23:13:13
Kyllä maikkari on mielestäni aika paska. Jos sieltä ei tulis Emmerdalea niin voisin poistaa koko kanavan. Mikä sekin "paljon pelissä" on mikä tulee joskus viiden jälkeen? Voiko mennä enää paskemmaksi?

Neloseltakaan ei tule mitään mitä katsoisin. Subbaria en katso ikinä, enkä urheilukanavaa enkä Music Televisionia, en liiemmin DW tai muitakaan kaapelissa näkyviä ulkomaitten kanavia.

Ylenkin ohjelmatarjonta on tällä hetkellä minun vinkkelistä katsottuna kuivaa. Saisivat ottaa ainakin lauantai iltaan ja miksei viikollekkin taas joitain hyviä Englantilaisia sarjoja kuten Opettajat, Valamiehet ja jotain loistavia brittikomediasarjoja.

Vaan empä maksa lupamaksujakaan.
I Smell Urine // Emman tahdissa sisälle hanuriin
AP
30.11.2004 23:29:16 (muokattu 30.11.2004 23:31:01)
Kyllähän Yle parhaan kanavan palkinnon vie, kiitos Yle Teeman JA FST:n. Ilmeisesti suomenruotsalaiset ovat ainoita, joilta ihan luonnostaan syntyy kiinnostavaa ohjelmaa, kuten erilaiset makasiiniohjelmat ja dokumentit. Suomenkielisellä puolella niistäkin tehtäisiin jotain mukavauhdikasta ja mukauudenaikaista paskaa.
Kovin usein jään myös seuraamaan Ranskan TV5:lta jotain ajankohtaisohjelmaa, mikä on ihme sikäli että en osaa ranskaa kuin 5 irtosanan verran. Jotain samaa on niissä kuin FST:nkin ohjelmissa.

Huonoimman kanavan tittelistä kilpailevat sitten tasaveroisesti Mtv3 ja Nelonen. Kolmosella sentään on Simpsonit. Subi saa pari lohdutuspistettä nostalgisten sarjojensa ja joskus osuvien elokuviensa takia.
K100 #7
xulu
01.12.2004 08:32:34

paskaa kaikki.
A fifteen letter word with no letters repeated is uncopyrightable.
leka
01.12.2004 08:38:36
Yle on paras, Kolmonen huonoin...
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)