Pelsi 01.10.2004 20:19:10 | |
---|
Nonniin, jälleen on EA Sportsin rahnamagneetti kauppain hyllyillä, jo 12. kerran. Harrastaako näitä pelejä joku muukin? Jos, niin mitä mieltä tämän vuoden kiekkohipasta vaikkapa edellisvuoteen verrattuna? Itse tykästyin siihen, että tässä versiossa kovilla laukojilla ei ole enää niin ratkaisevaa roolia. Periaatteessa kuka tahansa kykenee maalintekoon tarpeeksi hyvästä paikasta. Ja syöttösysteemi on kai jotenkin parantunut, en vain osaa sanoa että miten. Rekkamies on pyöreä, rekkamies on soikea, rekkamies on ukko ihan oikea! |
T.S. S L A Y E R 01.10.2004 20:26:43 | |
---|
2004 oli niin hävyttömän paska peli että enpä usko tuosta paranneen. Mulla on piiitkä lista nhl2004n paskuudesta. |
depe 01.10.2004 21:07:14 | |
---|
NHL2004 oli kyllä aika persiistä. Sanomattakin kai on selvää, että 95 oli/on paras. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
T.S. S L A Y E R 01.10.2004 21:36:17 | |
---|
Maalivahdilla on älytön hinku syöttää suoraan vastustajalle joka pistää kiekon sitten tyhjään maaliin. (esim. jos pelaa vain yhdellä pelaajapaikalla) Maalivahti on ihan paska. Ei saa mitään kiinni. Kiekko jää pomppimaan syliin 10 sekunniksi eikä vieläkään saa sitä. Omat syöttävät mieluummin vastustajalle kuin omalle. Pelaajien liikkuminen ihan himotökköä esim. käännöksissä ym. Kaudessa ei ole mitään kalenteria mistä voisi katsoa tulevia ja menneitä pelejä, eikä treidauksessa mitään varausoikeuksia voi treidata, vain yksi kausi. Ei voi omaa pärstää (tai ihan mitä vaan) importata. Omatekemät joukkueet maksimi 28 eli kaudelle on pakko ottaa mukaan 2 muuta tiimiä. Omatekemien joukkuiden paidat voi ainoastaan valita nhl-joukkuiden koti- tai vieraspaidoista. Miks helvetti ei voi vaikka valita kansainvälisistä liigoista niitä paitoja? Areenat kaikki ihan samoja, vähän väri ja katto muuttuu vain. Ja "sponsorit" laidoilla koostuvat vain easportsin omista jutuista. Keksisi sinne vaikka uusia ja erilaisia sponsoreita. Nhl-joukkueilla ei voi järjestää turnausta ja muistaakseni kautta taas ei voi maajoukkuilla järjestää. Pelit päättyvät aina jotain 14-15 jos pelaa vähän pitemmillä erillä kuin 5 minuuttia. Musiikki on paskaa niinkuin aina. Lisää..... Väittävät "oikeata lätkää...plaaplaa". Tä? Missä edes pieni realismi?
Lätkä on parhaita lajeja ja tuo peli on häpäistys lätkää kohtaan. Pelisuunnittelijat pitäisi olla eurooppalaisia. Oon nyt yrittänyt etsiä netistä kaikenlaisia lisäjutskia tuohon peliin jotta se olisi edes siedettävä. PLÖH!! |
T.S. S L A Y E R 02.10.2004 13:07:29 | |
---|
Lisää: Logo on kentässä väärinpäin tv-kulmasta nähtynä eikä sitä kulmaa voi kääntää mitenkään. Dynastiassa taas ei voi all-star peliä pelata. Pitää olla vaan yksi joukkue eikä sitä pysty vaihtamaan mitenkään. "Tietokonemaalit" huomaa heti. Vastustaja pommittaa ihan homonaan niin kauan kun ne saa sen maalin. Ja paitoja ei voi mitenkään tehdä ite. Yleisö ihan huippuhölmön näköisiä. Ja omien pelaajien naama-vaihtoehdot on kuin suoraan persvaosta. näitä riittää..... |
M1kk0 02.10.2004 13:23:13 | |
---|
NHL2004 oli kyllä aika persiistä. Sanomattakin kai on selvää, että 95 oli/on paras. näin on. mulla on se sega 16 bittiselle(?). siinä pysty tekemään maalin aina vanhanaikaisella. Blow me up Mr.Spock! |
aivokuolio 02.10.2004 14:46:44 | |
---|
Parhaat ovat Sega Megadriven 94 sekä 2002 pc:llä. Ja mitä tulee näihin kahteen uusimpaan, en taidakaan olla sitten ainoa joka ei pidä näistä uusista kontrolleista. "Sulavaliikkeistä ja todenmukaista luistelua", my ass. |
gheisari 02.10.2004 15:45:03 (muokattu 02.10.2004 17:39:40) | |
---|
Pelasin hetken tuota kaksnolla(nolla)vitosta kaverilla. Pahasti vaikuttaa siltä, että EA on alkanut tekemään pelejään ensisijaisesti konsoleille. Paljon oli vanhoja tuttuja juttuja karsittu valikoista/statistiikasta/systeemeistä pois. SOO SOO! E: Uudessa on sentään Faith No Morea valikkomusiikkina. Muut piisit on persiistä. |
Ben_D 02.10.2004 17:18:56 | |
---|
Parasta tietokonepeliviihdettä, jota maa päällään kantaa. |
Pelsi 02.10.2004 17:55:26 | |
---|
Älä vain sano että 10 vuotta sitten tehty musa on parempaa kuin nykyään? :) Ei, kun 20 vuotta sitten tehty musa. Hyvä ja paikkansapitävä lista T.S.Slayerilla. Tosin moni noista asioista on korjattu uuteen versioon, kertaakaan en ole esim. onnistunut syöttämään maalivahdilla suoraan vastustajan lapaan 2005sessa. Rekkamies on pyöreä, rekkamies on soikea, rekkamies on ukko ihan oikea! |
Alesis 02.10.2004 17:57:11 | |
---|
No joo, pleikkarille ens viikolla (7.10) pitäs anttilan hyllylle pamahtaa tuo peli. sitten sen näkee :) |
k1mm0 02.10.2004 18:44:54 (muokattu 02.10.2004 18:45:44) | |
---|
Eipä tuo 2005 säväyttänyt. Jälleen näyttäisi olevan niin, että maalia et voi itse tehdä, ennen kuin keksit sen tyylin, millä uppoa vähintään joka kolmas kerta. Eli maalinteko on jälleen mahdollista vain ohjelman koodissa olevien virheiden kautta. Ja ne valikot, huonompaan suuntaan voidaan toki aina mennä, mutta TUO on jo jotain uskomatonta! Valikot ovatkin pääsyy, miksen ole 2005:ä jaksanut hakata juuri ollenkaan. Paska homma, odotellaan vuosi ja petytään jälleen. 95 todellakin olisi paras, mutta kun sitä ei löydy ei sitten mistään eikä keneltäkään? Jos joltain se löytyy, KERTOKOON HETI! Siis ihan tuo tietokone-versio, ei siis genesis. Jos paska ei haise niin se on pilaantunutta.
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
totomiettinen 04.10.2004 17:57:34 | |
---|
Paskaa. Segan ESPN loistaa tässäkin lajissa... |
Rakkikoira 04.10.2004 18:15:45 | |
---|
Ei taida mun taidot riittää enään, tuntuu olevan niin paljon noita erikoisuuksia. En koskaan edes käytä harhautusnappia. Näppiksellä pelatessa on tarpaaksi nuolinappuloissa ja kolmessa muussa (Syöttö, veto, kiihdytys ja tietty ilman kiekkoa taklaus). Segan NHLPA 93 on paras. Voi sitä juhlaa kun ekan kerran hajosi pleksi! "Ei enempää vois olla blues, ei enempää vois olla down" |
Pelsi 04.10.2004 19:39:38 | |
---|
Segan NHLPA 93 on paras. Voi sitä juhlaa kun ekan kerran hajosi pleksi! Joo, ja PC:n NHL 94 on myös kova. Missä muussa pelissä voi vetää rystyltä lämärin yläpesään siniviivalta? Ja kaiken lisäksi vielä selkä maaliin päin. Ja ne äänet, ne äänet... Kova taklaus: "DUOOOOGGHH!" Syöttö: "Klap." Rekkamies on pyöreä, rekkamies on soikea, rekkamies on ukko ihan oikea! |
Rakkikoira 05.10.2004 07:26:18 (muokattu 05.10.2004 07:27:17) | |
---|
"Ei enempää vois olla blues, ei enempää vois olla down" |
slipkorn 05.10.2004 08:25:36 | |
---|
Maalivahdilla on älytön hinku syöttää suoraan vastustajalle joka pistää kiekon sitten tyhjään maaliin. (esim. jos pelaa vain yhdellä pelaajapaikalla)... ...Oon nyt yrittänyt etsiä netistä kaikenlaisia lisäjutskia tuohon peliin jotta se olisi edes siedettävä. PLÖH!! Pastilli? |
Viceroy 08.10.2004 22:29:35 | |
---|
93 ja 95 saavat äänen täältäkin. Myös 96, 97 98 ja myös 99 ovat olleet kovan kurituksen alla. Sitä myöhemmät eivät ole enää jaksaneet juuri kiinnostaa, mitä nyt kokeillut olen useimpia. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Ben_D 08.10.2004 23:22:55 | |
---|
Mulla on raivostuttava ominaisuus NHL 2005:ssa, jonka takia vaihdan kohta takasin 2004:een. Näppiksestä ei toimi vasen yläviisto (eli kun painaa näppäimiä ja alas). Kun äijän pitäisi mennä ko. viistoihin niin ne menevät vaan suoraan. DirectX 9.0c ja uusimmat ATI:n ajurit löytyvät joten ne eivät ole ongelma. Kummallista. |
depe 09.10.2004 10:23:37 | |
---|
Mulla on raivostuttava ominaisuus NHL 2005:ssa, jonka takia vaihdan kohta takasin 2004:een. Näppiksestä ei toimi vasen yläviisto (eli kun painaa näppäimiä ja alas). Kun äijän pitäisi mennä ko. viistoihin niin ne menevät vaan suoraan. DirectX 9.0c ja uusimmat ATI:n ajurit löytyvät joten ne eivät ole ongelma. Kummallista. Mun mielestä tuo "ominaisuus" oli myös aikoinaan NHL95:ssa. Tai ainakin mulla ei joku noista viistosuunnista toiminut näppäimistöllä. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |