Aihe: Knights Of The Old Republic 1&2
1
Dj P.
04.02.2005 09:31:35
Kukaan ihastunut KotOR:iin? Itse olen tuon ensimmäisen naputtanut toistakymmentä kertaa läpi ja vieläkin jaksaa pelata.

Kakkonen, The Sith Lords, tulee viikon päästä kauppoihin (warettamista ei tueta) ja sitä olen odottanut kuin kuuta nousevaa. Toivottavasti pitää lupauksensa.
"Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla-
zorro
04.02.2005 11:19:05 (muokattu 04.02.2005 12:09:45)
minä olen just toista kertaa pelaamassa läpi, äkkiä ennen kun kakkonen tulee kauppoihin. pelihän teorisassa kestää vähintään 3läpimeno kertaa.

pääsee keviään minun top3 pelit listalle.

mielenkiintonen peli siinäkin mielessä, että ennen en ole roolipelejä pelannu, enkä varmasti tule muita roolipelejä pelaamaankaan, kun ei pätkääkään kiinosta sellanen miekka ja kirves meininki... lähinnä se starwarssi tuossa kiehtoo.
ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, EMG-81 myydään:
Dj P.
04.02.2005 12:50:34
Itse olen aina löytäny jotain uutta. Johtunee kuitenkin siitä, etten koskaan kolua kaikkea mahdollista läpi. Niin ja tietysti erilaisilla hahmoilla ja kaikki eri tavat suorittaa tehtävät jne. Pimeällä puolella on tietysti aina hauskempaa. Hi.

Muuten, onko tietokone vai Boxi versio?

Itselläni se on puuceellä ja siinähän tulee ostoversiossa se yksi planeetta enemmän, Boxille se pitää imuuttaa Liven kautta. Niin ja puuceella sitä voi modata, joten hauskaa riittää.

Niin, ja yleensäkin tykkään pelata koneella rpg pelejä.
Tauvo
04.02.2005 13:09:53
Olen läpäissyt molemmat. Hyviä pelejä.
depe
04.02.2005 13:13:37
Pelasin ekaa useamman tunnin. Sitten se jostain syystä jäi, enkä jaksanut palata pelin pariin. Pitäisi kai joskus aloittaa alusta koko paska. Oikein hyvä pelihän se oli.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Dj P.
04.02.2005 13:41:13
Olen läpäissyt molemmat. Hyviä pelejä.

Molemmat KotoR:it vai molemmat versiot ykkösestä? Warettaja?
Tauvo
04.02.2005 16:26:27 (muokattu 04.02.2005 16:26:47)
Warettaja?

tämä
Dj P.
04.02.2005 16:58:47
tämä

Hö. Boxi versio tietysti.
lavaamo
04.02.2005 20:20:05
Itselläni se on puuceellä ja siinähän tulee ostoversiossa se yksi planeetta enemmän, Boxille se pitää imuuttaa Liven kautta. Niin ja puuceella sitä voi modata, joten hauskaa riittää.

Mikä ylimääräinen planeetta? Kuinka sen saa xboxille?? vittu ku ei oo liveä.... onko se laajakin planeetta??

....on muuten kotor läpi 5 kertaa ja kyllä vähän odottelen ens perjantaita :)
Dj P.
04.02.2005 20:41:05
Mikä ylimääräinen planeetta? Kuinka sen saa xboxille?? vittu ku ei oo liveä.... onko se laajakin planeetta??

....on muuten kotor läpi 5 kertaa ja kyllä vähän odottelen ens perjantaita :)

Yavin on planeetta. Siellä on avaruusasema, mihin pääse kikkaileen. Siellä on vain kauppias, jolta saa kaikkea metkaa tavaraa. Eri vaiheissa peliä siellä tapahtuu yhtä sun toista ja lopen sieltä saa valosapeliin kivat kristallit (Guardian Of The Force ja Mantle Of The Force), jotka buustaa mahtavasti sapelin tehoa. Niin ja melkoisen hyviä panssareita. Droideillekin loppumattomia energiasuojia ja aseita.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)