Larry 26.01.2005 08:45:30 | |
---|
28. päivä pitäis viimein ilmestyä. Meikä ainakin oottaa sormet syyhyten tätä uutta änäriä, ja kun EA:n 2005 oli susipaska niin sitä suuremmalla syyllä. Kävin jostain jenkkiarvostelusta lukemassa, että pelaajan telomiseen on kiinnitetty huomiota hieman enemmän kuin viime pelissä. Myös syöttöpeliin on tehty pikku näppärä lisä, jossa syötön jälkeen saa kontrollin pysymään syöttäjällä ja sitten voi hakea hyvän maalipaikan ja nappulaa painamalla hemmo jolle syötit, syöttää mustan takaisin ja kiss kiss valot vilkkuu ja silleen .. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Torniojaws 26.01.2005 09:52:26 (muokattu 26.01.2005 09:52:37) | |
---|
EA:han osti ESPN:n oikeudet tässä ei kauan sitten. "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
T.S. S L A Y E R 26.01.2005 10:01:37 | |
---|
Kumpi ois realistisempi, tai mikä ois realistisin lätkäpeli? En hae mitään arcademömmöä vaan mahdollisimman realistista peliä. |
aust 26.01.2005 10:07:48 | |
---|
No tuo on ehkä valikoiltaan ja grafiikoiltaan arcademaisempi toi ESPN, mutta pelillisesti ESPN hakka änärit sata-nolla. Jo ensimmäinen 2k3. Itse vaadin urheilupeliltä aina realismia, ESPN:t ovat sitä tarjonneet. An Elk. Kyy. |
depe 26.01.2005 10:25:50 (muokattu 26.01.2005 10:34:23) | |
---|
28. päivä pitäis viimein ilmestyä. Meikä ainakin oottaa sormet syyhyten tätä uutta änäriä, ja kun EA:n 2005 oli susipaska niin sitä suuremmalla syyllä. Kävin jostain jenkkiarvostelusta lukemassa, että pelaajan telomiseen on kiinnitetty huomiota hieman enemmän kuin viime pelissä. Myös syöttöpeliin on tehty pikku näppärä lisä, jossa syötön jälkeen saa kontrollin pysymään syöttäjällä ja sitten voi hakea hyvän maalipaikan ja nappulaa painamalla hemmo jolle syötit, syöttää mustan takaisin ja kiss kiss valot vilkkuu ja silleen .. Olen päässyt xboxilla pelailemaan jenkkiversiota jo tässä aikaisemmin. Aikaisempaa kokemusta ei ESPN-sarjasta ole ollut, joten en voi vertailla vanhoihin versioihin, mutta kyllähän tuo todella hyvältä on vaikuttanut. En ole enää moneen vuoteen jaksanut EA:n lätkiä pelata, kun ne ovat olleet samasta kaavasta veistettyjä ja vielä jotenkin liian nopeatempoisia arcademättöjä. Tähän ESPN:ään olen kyllä tykästynyt. Hyviä asioita: -Hitaampi vauhti -huomattavasti realistisempi ote (sidotaan laitoihin, voi määrätä milloin haluaa luistella takaperin, mailaa voi heilutella oikealla tatilla "mielensä mukaan", jne. -(turhat) tappelut on melkein jopa hyvin tehtyjä -kiekko käyttäytyy realistisemmin Huonoja: -ei niin hieno kuin EA:n -kausi/"dynasty" -moodi aika suppea -peli nykii hetken aloituksen yhteydessä, ei tosin häiritse juuri ollenkaan Sitten olen kuullut, että tuossa kausimoodissa on joku bugi. Eli se kausi saattaa jotenkin jumahtaa jossain vaiheessa. Asiasta enemmän ESPN:n kotisivujen keskusteluissa. En tiedä onko tätä korjattu euroopan versioon, siis jos tämä eurooppalainen versio on edes yhtään erilainen. Ja mitä tulee siihen, että EA osti ESPN:n oikeudet, niin ei kai se tarkoita, etteikö SEGA saisi edelleen tehdä jääkiekkopelejä. Tietysti menettävät tuon ESPN "tavaramerkin", mutta luulisi, että saavat kuitenkin tehdä edelleen pelejä ja jopa jääkiekkoaiheisia sellaisia? EDIT: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … c=26&t=80208&o=20&co=90 tuolla on vielä jotain lisäkommentteja Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
depe 26.01.2005 10:26:58 | |
---|
Myös syöttöpeliin on tehty pikku näppärä lisä, jossa syötön jälkeen saa kontrollin pysymään syöttäjällä ja sitten voi hakea hyvän maalipaikan ja nappulaa painamalla hemmo jolle syötit, syöttää mustan takaisin ja kiss kiss valot vilkkuu ja silleen .. Mä en ainakaan osaa tuota (vielä) käyttää. Vaikuttaa aika turhalta kikalta, tai ehkä en vain osaa. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Larry 26.01.2005 10:35:48 (muokattu 26.01.2005 10:36:36) | |
---|
Mä en ainakaan osaa tuota (vielä) käyttää. Vaikuttaa aika turhalta kikalta, tai ehkä en vain osaa. Osaatko pelanneena sanoa onko siinä samaa ärsyttävää vaikeustaso-hässäkkää... Tarkoitan että ei ainakaan mun taidoilla meinannut 2K4:sta löytyä sopivaa vaikeustasoa jolla peleistä olis tullu realistiset tulokset. Molari ol huippuhyvä kun pikkasen nosti vaikeustasoa ja vaikka tiputti sen skillejä pois niin ei tuntunut missään. Mieletön hämis se äijä siellä maalissa ja melkein mahoton duunata maalia. Oon monelta muulta kuullut vähän samanlaista stooria, että oli vaikeuksia asettaa tasoa itselleen... Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
depe 26.01.2005 10:45:20 | |
---|
Osaatko pelanneena sanoa onko siinä samaa ärsyttävää vaikeustaso-hässäkkää... Tarkoitan että ei ainakaan mun taidoilla meinannut 2K4:sta löytyä sopivaa vaikeustasoa jolla peleistä olis tullu realistiset tulokset. Molari ol huippuhyvä kun pikkasen nosti vaikeustasoa ja vaikka tiputti sen skillejä pois niin ei tuntunut missään. Mieletön hämis se äijä siellä maalissa ja melkein mahoton duunata maalia. Oon monelta muulta kuullut vähän samanlaista stooria, että oli vaikeuksia asettaa tasoa itselleen... No mä olen vielä kohtalaisen amatööri tuon pelin suhteen, mutta kyllähän tuossa hyvät säädöt on. Itse olen mm. säätänyt vastustajan puolustusta paremmaksi, ettei saisi aikaan niin tuhottomasti laukauksia. Samalla olen sitten säätänyt maalivahtia huonommaksi, että niistä hyvistä paikoista sitten edes joskus syntyisi maaleja. Seuraavaksi pitää varmaan säätää omaa mokea huonommaksi, kun tietokone ei meinaa millään saada maaleja aikaiseksi, vaikka välillä myllyttävätkin aika miehekkäästi. Toi on tavallaan ärsyttävää, että säätöjä on tuhottomasti, millä sitä vaikeustasoa voi säätää, koska se on rasittavaa, ja aluksi joka pelin jälkeen saa olla säätämässä - varsinkin alussa kun pelissä kehittyyy koko ajan huimin harppauksin. Toisaalta tuo on taas hyvä homma, koska noin sen pelin saa itselle mahd. sopivaksi. Joillain nettisivuilla on kuulemma jotain hyviä säätöjä tuohon peliin, mutta en menisi niihin luottamaan, koska jokaisella on oma pelityylinsä. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
aust 27.01.2005 09:34:34 | |
---|
Joo, tosiaan. Maalinteko tapoja voisi olla useampia. Mulla meni kans melko kauan että skilssit sai säädettyä sopivalle tasolle. Mutta nyt pelaan all-starilla ja molempien veskojen skilssit nollissa ym. tosin ei nuo pakjoa tunnu vaikuttavan. Muutama kausi tullu tuota 2k4:sta tahkottua ja pitää otteessaan yhä. Pienin parannuksin yksi parhaista videopeleistä, joita olen pelannut, tai on kai jo nytkin. Mulla bugas tuo franchiche sillai että kolmannella kaudella katos joukkueeni 5 kovinta pistemiestä.. -sillon meinas kone lentää seinään ;) An Elk. Kyy. |
depe 27.01.2005 09:37:59 | |
---|
Joo, tosiaan. Maalinteko tapoja voisi olla useampia. Kuten sanoin, että mä olen vielä amatööri ja pelailen jollain keskitason vaikeustasolla, mutta tuossa K25:ssa tulee kyllä tehtyä mielenkiintoisia maaleja; lämärit uppoaa ohjauksella tai ilman, läpiajoista saa maaleja (jos niihin ikinä pääsee), yläriman kautta maalivahdin selkään ja siitä maaliin, jne. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
aust 27.01.2005 09:43:41 | |
---|
Kuten sanoin, että mä olen vielä amatööri ja pelailen jollain keskitason vaikeustasolla, mutta tuossa K25:ssa tulee kyllä tehtyä mielenkiintoisia maaleja; lämärit uppoaa ohjauksella tai ilman, läpiajoista saa maaleja (jos niihin ikinä pääsee), yläriman kautta maalivahdin selkään ja siitä maaliin, jne. Joo totta, kyllä noin menee maalit 2K4:ssäkin, mutta kuitenkin siitä puuttu se lopullinen variaatiomaisuus. Ainakin kovalla vaikeustasolla. Tekotapoja on toisaalta paljon, mutta uskaltaisin väittää että 80% tehdyistä maaleista tehdään kahdella-kolmella tavalla. (2-2 tilanteessa onetimeri, yksinläpitilantees kilpipuolelle, lämäri tai rannari ylämummoon ruuhkasta) Toikin on kyllä jo sinänsä hyvä määrä, mutta etenkin läpiajoissa toivoisin variaatiota maalinteko mahiksiin. Miten 2K5:ssä tehdään läpiajosta maali? (itse puhun kokoajan 2k4:sta) An Elk. Kyy. |
Larry 28.01.2005 10:03:10 (muokattu 28.01.2005 10:03:39) | |
---|
Täytyypi mennä tänään kotimatkalla nappaamaan peli mukaan. Paikallinen peliliike jopa lupas hurjat 5 Egee hyvitystä 2K4:stä vaihdossa 2K5:teen. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
depe 28.01.2005 11:45:28 | |
---|
Täytyypi mennä tänään kotimatkalla nappaamaan peli mukaan. Paikallinen peliliike jopa lupas hurjat 5 Egee hyvitystä 2K4:stä vaihdossa 2K5:teen. Kannattaako viiden euron takia luopua hyvästä pelistä? Mitä jos et pidäkään uudemmasta versiosta? Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
depe 28.01.2005 11:47:45 | |
---|
Miten 2K5:ssä tehdään läpiajosta maali? (itse puhun kokoajan 2k4:sta) Mä olen tuolla vähän helpommalla tasolla vaan nopeilla äijillä kääntänyt vähän ennen maalivahtia hieman viistoon ja täräyttänyt siitä nopean vedon. Muistaakseni onnistuu yleensä helpommin rystyltä. Sitten siinä voisi kikkailla sen oikean tatin kanssa ja veivailla mailalla vähän enemmänkin, mutta se taitaa mennä jo aika pro-touhuksi. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
T.S. S L A Y E R 28.01.2005 13:41:02 | |
---|
Niin, löytyykö tuosta PC-versiota, kuin myös jonkinlaista demoa netistä?????!?!?!?!!?! |
Larry 28.01.2005 14:03:03 | |
---|
Kannattaako viiden euron takia luopua hyvästä pelistä? Mitä jos et pidäkään uudemmasta versiosta? Kyllä kannattaa, koska niinkuin tuossa aikaisemmin kerroin niin mielenkiinto 2K4:seen meni tyystin sen vaikeustaso-kikkailun takia. Hyvä pelihän se on mutta kun rupeaa pelaamaan niin muistaa 5 min jälkeen miksi vitutus alkoi yllättäen kasvamaan. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |