anma86 16.01.2005 14:01:24 | |
---|
Olen jo pitkään tilannut Soundia ja lehti ei enään oikein ole mielestäni hyvä siispä kertokaa mielipiteene muista samantyyppisistä lehdistä mikä kannattaisi tilata?? |
Fadead 16.01.2005 14:36:58 (muokattu 16.01.2005 14:37:44) | |
---|
Olen jo pitkään tilannut Soundia ja lehti ei enään oikein ole mielestäni hyvä siispä kertokaa mielipiteene muista samantyyppisistä lehdistä mikä kannattaisi tilata?? Hey dude, Check out musiikkilehdet FAQ. "Viina on viinaa ja pysyy viinana. Pastillin paikka on rasiassa." |
DJKaaos 16.01.2005 14:52:20 | |
---|
Olen jo pitkään tilannut Soundia ja lehti ei enään oikein ole mielestäni hyvä siispä kertokaa mielipiteene muista samantyyppisistä lehdistä mikä kannattaisi tilata?? no soundihan on mennyt vuosien varrella ihan paskaksi vaikka se on edelleen Alexi Laihon mielestä suomen ainoa todellinen musiikkilehti. HOHOHOHO! Rock 'n roll on tie, totuus ja elämä. |
anma86 16.01.2005 17:03:53 | |
---|
on joo mennyt surkeaksi voisi vaihtaa kyllä rytmiin tai rumbaan mitä mieltä olette näistä lehdistä?? |
DJKaaos 16.01.2005 18:25:55 | |
---|
on joo mennyt surkeaksi voisi vaihtaa kyllä rytmiin tai rumbaan mitä mieltä olette näistä lehdistä?? Rytmiä parempaa ei ole. Paljon hyviä juttuja ja artikkeleita, laitteita, julkaisuja yms. Rock 'n roll on tie, totuus ja elämä. |
Feggy 17.01.2005 09:52:53 | |
---|
on joo mennyt surkeaksi voisi vaihtaa kyllä rytmiin tai rumbaan mitä mieltä olette näistä lehdistä?? Näitä kahta on paha verrata keskenään. Rytmi on enemmän soittajan lehti, Rumba rockia ja indiemusaa (ei heavyä ja metallia) aktiivisesti seuraavan ajankohtaislehti. Kokeile kumpaakin. Less is more. |
Milkop 17.01.2005 11:32:22 | |
---|
Mulle riitti, kun Soundissa oli Eminemin monisivuinen haastattelu. Muutenkin koko lehti on mennyt alaspäin, esim. viime vuonna oli ainakin 3-4 Nightwish-haastattelua. Tilasin sitten Infernon, kun suurin kiinnostuksen kohde on kuitenkin tuo raskaampi musiikki ja sitä ei Soundissa nykyisin enää niin paljoa käsitelty. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
Jani The Rock 17.01.2005 13:23:14 | |
---|
Mulle riitti, kun Soundissa oli Eminemin monisivuinen haastattelu. Muutenkin koko lehti on mennyt alaspäin, esim. viime vuonna oli ainakin 3-4 Nightwish-haastattelua. Mulle riitti jo sillon, kun joka toisessa numerossa oli Nylon Beat ja joka toisessa Don Huonot. Pitäkööt funkkinsa. The road never ends for me, kid. |
konehes 17.01.2005 14:18:13 | |
---|
Rumbassa on yleensä aina levy- ja keikka-arviot varsin huonosti perusteltuja. Ei mitään objektiivisuutta. Ja kaikkein kauheimpia on ne osiot, joissa kysytään kahdelta tyypiltä kaksi kysymystä. Yllättäen kaikki ovat aina innoissaan ja pitävät jos kysytään esim. jostain uudesta bändistä. |
vincent 17.01.2005 15:34:53 | |
---|
yleisesti lehdissä (esim rumba) on liikaa, usein sivutolkulla, levyarvosteluita. milloinkaan en ole levyä arvostelun perusteella ostanut tai jättänyt ostamatta. hevi määrää... ...mutta ketä? |
psj 17.01.2005 15:44:42 | |
---|
Rumbassa on yleensä aina levy- ja keikka-arviot varsin huonosti perusteltuja. Ei mitään objektiivisuutta. Eihän objektiivista levyarvostelua yksinkertaisesti voi tehdä. Musiikin kokeminen on niin yksilöllistä että se ei vain ole mahdollista. Infernossa on järkevästi tämä todettukin levyarvostelusivujen alussa. |
anma86 17.01.2005 15:46:02 | |
---|
olen ajatellut tilata Blues newsin ja jommankumman Rytmin tai Rumban. Mutta ei vielä oikein tiedä kumman. Riffikin olisi kiinnostava lehti mutta se on aika kallis. |
Feggy 17.01.2005 17:35:32 | |
---|
Rumbassa on yleensä aina levy- ja keikka-arviot varsin huonosti perusteltuja. Ei mitään objektiivisuutta. Ja kaikkein kauheimpia on ne osiot, joissa kysytään kahdelta tyypiltä kaksi kysymystä. Yllättäen kaikki ovat aina innoissaan ja pitävät jos kysytään esim. jostain uudesta bändistä. Ja muissa lehdissä on sitten objektiivisiä levy- ja keikka-arvioita, vai? Tuon uusi bändi-osion tarkoitus on esitellä uutta tulokasta, ei analysoida sitä objektiivisesti. Less is more. |
anma86 17.01.2005 17:43:11 | |
---|
Nyt lopetin soundin ja tilasin rytmin vielä pitäisi keksiä mikä kaveriksi Rumba, Riffi vai Blues news:) |
Fadead 17.01.2005 18:06:05 | |
---|
Nyt lopetin soundin ja tilasin rytmin vielä pitäisi keksiä mikä kaveriksi Rumba, Riffi vai Blues news:) Minäkin ajattelin heittää tuon soundi-tilauksen pois ja tilata tilalle Rumban. "Viina on viinaa ja pysyy viinana. Pastillin paikka on rasiassa." |
...And Justice For All 26.01.2005 18:42:50 | |
---|
Soundi on just kunkku! En jaksa sitä vaan tilata kun joku hullu ostaa aina uuden soundin ja viä sen kirppikselle 50c hinnalla niin ostan sieltä! :D ...And Justice For All |
Sunna 04.02.2005 22:27:28 | |
---|
Minusta Soundin taso on laskenut hirveästi. Nykysin siellä on juttua vaan jostain HIMistä ja Nightwishistä. Olen päättänyt olla jatkamatta tilaamista ja mietityttää kyllä mitä tilaisi tilalle kun semmonen musalehti on kyllä jo vanha tottumus. Mutta Soundi on kyllä ihan paska. Juntusen piirroksetkaan ei ole enää hauskoja. |