Aihe: Virgin suicides
1
jonskuliini
26.12.2004 22:30:46

Mitä mielt ootte kirjast/elokuvast kauniina kuolleet? Oottex nähneet/lukeneet?Jos ette ootte missannu jotain..
Niin makaa kuin petaa...
Kimmo72
26.12.2004 22:57:50
Mitä mielt ootte kirjast/elokuvast kauniina kuolleet? Oottex nähneet/lukeneet?Jos ette ootte missannu jotain..

Mitähän se vois olla?
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
Nightwish
27.12.2004 00:30:50
Tästä elokuvasta käytiin pitkät keskustelut joskus kesällä (?)
Seasons don't fear the reaper Nor do the wind, the sun or the rain
leijonamieli
27.12.2004 00:51:40
on kaksi leffaa, jotka nousee mun lempileffa listalla ykköseksi. Toinen on virgin suicides ja toinen on leijat helsingin yllä.
VIrgin suicides on yksinkertaisesti täydellinen leffa! *****. Mitään lisättävää leffaan ei keksi.
Edes ilmestyskirja nyt ei nouse virgin suicidesin ja leijat helsingin yllä leffojen yläpuolelle, vaikka onkin pirun kova.
Mä antaisin oikean käteni jos mun sukunimi olis Coppola.
"Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle
Torniojaws
27.12.2004 01:06:18

Tästä elokuvasta käytiin pitkät keskustelut joskus kesällä (?)

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=26&t=30646
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Sunna
04.02.2005 22:42:00

Erittäin voimakas ahdistuksen ja riiston tunne siinä kohdassa kun kaikki tytöt on eristetty sinne kotiinsa ja ne vaan makaa turtuneina lattialla ja yksi sisko vielä kuollut. Se on hyvä elokuva, vaikka siinä onkin lipevähkö Josh Harnet (miten kirjotetaankaan...)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)