depe 06.02.2005 18:21:30 | |
---|
"Tavastian YleX Live-klubilla esiintyneestä Manboysta tehtiin mediassa kansainvälisen suomalaisrockin pelastajaa muutama vuosi sitten. Bändi päästi tauollaan ylimääräiset paineet pois ja palasi kesällä 2004 aiempaa rennompana toisella levyllään Blame The World." Tuollainen tulee telkusta tänään, mikäli ketään kiinnostaa. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
konehes 06.02.2005 18:26:49 | |
---|
Pitääpä katsoa. Kunnon musaputki, sillä MTV3+ Stagella on Zen Cafe klo 20.00. |
Jenka 06.02.2005 21:00:32 | |
---|
Aion katsoa. Hienoa, että tulee taas näitä klubikeikkataltiointeja. And I always love to fade another day with you. |
superfly 06.02.2005 23:18:42 | |
---|
Manboy veti komeasti. Mä en pitänyt tuota bändiä oikein minään aikaisemmin, mutta positiivisesti yllättivät. Vähiten siihen ei vaikuttanut varmaankaan se että bändistä ja laulaajasta tuli vahvasti mieleen Live-niminen orkesteri, josta kovastikin pidän. Ja taas todistettiin putkifanaatikoille että hyviä kitarasaundeja ei aina oteta putkivahvistimesta. Mun korvaani miellytti Line 6 kyllä. Hieno meininki. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
ANNII 06.02.2005 23:30:18 | |
---|
Kuulosti hyvältä. sing with the tempest & rock like a hurricane |
Jenka 06.02.2005 23:40:31 | |
---|
Vaikutti. Uskallan jopa myöntää että enemmän kuin viikon takainen Sister Flo, joka oli myös hyvä. Oli kuitenkin tuo livekeikkana paljon tehokkaampi. Oli hiljaisia soundeja ja oli myös niitä kovempia soundeja. Miinuspuoli: En ollut itse paikan päällä. And I always love to fade another day with you. |
Rattata 06.02.2005 23:42:49 | |
---|
Kovasti tykkäsin. Laulaja kuulosti hyvältä. Täytyy varmaan tähänkin paremmin tutustua niinkuin viikon takaiseen Sister Flo'n myös. Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis. |
nikomati 07.02.2005 08:43:22 | |
---|
Joo, yks näistä kavereista oli hyvin edustettuna edesmenneen Moontv:n festariraporteissa... Maailma on nii epäreilu. Koski täytti TäNÄÄN kaheksantoista. |
Isodee 07.02.2005 09:28:34 | |
---|
Bändin ainoa isompi hitti on "a bore" ja kaverit kertovat ruudussa ettei oikein huvita soitella sitä. Vähän nöyryyttä peliin.. |
nikomati 07.02.2005 09:34:08 | |
---|
Niinpä. Maailma on nii epäreilu. Koski täytti TäNÄÄN kaheksantoista. |
kede 07.02.2005 10:46:02 | |
---|
Itsekin kattelin että tais olla Line6 millä veteli se kitaristi. Näin vaan lopun, joten en saanut selvää että mikä line6, tosin. |
porcupine 08.02.2005 13:20:16 | |
---|
Mä en kestä enää yhtään näitä "kertsiin särö päälle ja kaikki soittaa samaa ja samalla rytmillä" -bändejä. Mielikuvituksetonta. Yleisökin näytti olevan ihan pähkinöinä – kuin olisi kirkonmenoja seurannut. Anteeksi, pakko avautua. Ei kukaan, tai kun kerran kaikki muutkin. -Tommi Liimatta |
jazzy 08.02.2005 17:07:58 | |
---|
Kovasti tykkäsin. Laulaja kuulosti hyvältä. En kuunnellut kuin pari ekaa biisiä, mutta jo kerkesi se laulaja ärsyttämään. Jotenkin "laiskaa" tuo laulaminen sillä jätkällä.. Eikä biisitkään ollut mitään mieleenpainuvia. Siskon (avatarissa) suosikki parin vuoden takaa, mutta ei iske minuun. "This story's gonna grab people. It's about this guy, he's grazy about this girl, but he likes to wear dresses.
Should he tell her? Should he not tell her? He's torn, Georgie. This is drama." -Ed Wood |
paranoid android 08.02.2005 18:35:55 | |
---|
Erittäin tylsää musaa. Nahkaliivit paukkuu. |
Jani The Rock 08.02.2005 19:17:55 | |
---|
Mää katto semmosia pändejä millon tommonen nimi. The road never ends for me, kid. |
depe 08.02.2005 22:07:06 | |
---|
Mä en kestä enää yhtään näitä "kertsiin särö päälle ja kaikki soittaa samaa ja samalla rytmillä" -bändejä. Mielikuvituksetonta. Jep, paljon siistimpää on kun pistetään heti alussa säröt päälle ja soitetaan eri rytmillä. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
porcupine 11.02.2005 14:43:52 | |
---|
Jep, paljon siistimpää on kun pistetään heti alussa säröt päälle ja soitetaan eri rytmillä. Ja se kolmas jäljelle jäävä keino on jättää säröt kokonaan pois. Rokki on siitä hienoo, että on vaihtoehtoja, mistä valita! Mut ei toi MB ihan kaikkein kauheinta tosiaankaan oo. Naureskelin vaan kaverin kaa, et jos minä olisin levy-yhtiön pomo, niin tässä maassa ei julkaistaisi yhtään levyä :) Mutta kummasti niitä menee kaupaksi minun tykkäämättömyyydestä huolimatta, hoho! Ei kukaan, tai kun kerran kaikki muutkin. -Tommi Liimatta |
ANNII 11.02.2005 16:03:00 | |
---|
Joo, yks näistä kavereista oli hyvin edustettuna edesmenneen Moontv:n festariraporteissa... Kuin myös Jyrkin lähes joka festariraportissa... heh sing with the tempest & rock like a hurricane |
aiiT 12.02.2005 11:48:02 | |
---|
Mahtava, paras, ja kotimaisista yks niitä harvoja, jotka oikeasti tuntuu jossakin. Täällä sisällä. Tyttötunteita peliin vähän ni avot, fanitus maistuu paremmalta. We are accidents waiting to happen. |
aiiT 12.02.2005 11:48:53 | |
---|
Vaikutti. Uskallan jopa myöntää että enemmän kuin viikon takainen Sister Flo, joka oli myös hyvä. Oli kuitenkin tuo livekeikkana paljon tehokkaampi. Oli hiljaisia soundeja ja oli myös niitä kovempia soundeja. Miinuspuoli: En ollut itse paikan päällä. Miepä olin, kuten aina :) http://www.saunalahti.fi/~tiiaohma/rokkikuvia/manboy_ja_ismo.html Tuossa pari kuvaa aiemmalta keikalta. We are accidents waiting to happen. |