Aihe: Xbox peleistä
1 2 3 4
Milkop
01.12.2004 12:01:34

Kun en löytänyt Xboxista keskustelua, niin pistetäänpä yksi pystyyn. Itse hommasin laatikon muutama viikko takaperin ja peleistä löytyy toistaiseksi Halo, SSX3 ja Splinter Cell.

Suositelkaapa siis mulle hyviä pelejä, genrestä riippumatta. Halo2:sta ja Flatoutia olen ajatellet seuraavaksi. Lisäksi voisi kertoa, mistä päin Helsinkiä löytyisi pelidivareita? Muukin Xbox jorina on tervetullutta.
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Isodee
01.12.2004 12:20:48
Autopeleistä Rallisport challenge2 on kuulemma loistavaa kaksinpeliviihdettä, colin mcrae-pelien kanssa viihtyy yksinään. Uusin TOCA-peli tarjoaa todella paljon ajettavaa ja eri ajoneuvoja.

Ja pakko-ostos: GTA3 & Vice City.
Isodee
01.12.2004 12:23:02
Ainakin Dose vaihtaa pelejä. Myymälä löytyy city-käytävästä, Itiksestä ja maalta (jumbo). Vantaalla myös videopelidivari vaihtaa/myy käytettyjä.
Kimmo72
01.12.2004 12:32:33 (muokattu 01.12.2004 22:25:21)
Hou hou... Mulla ollu xpoks jo opaut pari vuotta. Pelejä on tällähetkellä:

- Mojo - Mukava kuulapeli. Mukava poikkeus kaikenmaailman ajo- ja ammuntapeleihin. Alelaarista löydetty.
- GTA kaksoispakkaus jossa GTA III ja vice city.
- Driver 3
- Simpsons Hit & Run - Yllattävän hauska vähän GTA -tyyppinen. Alelaarista sekin.
- Tour de france - varmaan paskin peli ikinä. Ostin joskus ku halvalla sai :p
- NBA Live 2002 - Halvalla korista.
- Project Gotham racing 2 - Hieno ajopeli vähän Gran Turismon tapaan.
- 007 Nightfire - 1st person shooter bondina. Jännää :)
- Conflict Desert storm II - sotimista ja johtamista.
- Monopoly Party - Perinteinen monopoli, mutta yllättävan hauskaa kavereiden kanssa.
- State of emergency - Aivotonta ammuskelua ostoskeskuksessa ym ym.
- Rallisport challenge 2 - Paras ralli ikinä.

Pelejä on tullu ja mennyt matkan varrella useita. Noista edellä mainituista peleistä kaikki taitaa olla hieman kesken :) Aina vaan uutta ostamaan.
GTA III tuli tosin pelattua PC:llä joskus läpi. Se ei oikeen innosta. Ehkä joskus taas uusiks xbox versiona.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
lavaamo
01.12.2004 13:55:00
knights of the old republic ...paras peli pitkään aikaan
Larry
01.12.2004 13:57:20 (muokattu 01.12.2004 13:57:32)
NHL2K4 loisto peli. Hakkaa EA;n lätkät mennen tullen.
... 2K5:sta odotellessa....
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Nimismies
01.12.2004 15:47:23
Buffy the Vampire Slayer löytyy halpapelinä joka paikasta ja se on ihan helvetin hyvä. Ei kannata antaa aihepiirin säikäyttää, sillä minäkään en ollut katsonut yhtään jaksoa aiemmin ja silti tykkään ihan raivona.

Mahtava fiilis hutkia vampyyrimulkvistia kierrepotkulla päin naamaa ja sitten iskeä varsta tämän rinnasta läpi Buffyn tokaistessa "Go kiss daylight". Oi onnea.

Medal of Honoria vältä.
For those about to ballad - we salute you!
Qwarek
01.12.2004 15:54:25
Osta Halo 2, Hitman 2 ja contracts, Metal gear solid:substance.
gheisari
01.12.2004 16:49:44 (muokattu 01.12.2004 16:50:22)
Mulla on modattu poksi, eli kaikki pelit löytyy.

Halo kakkosta välttele, jos sulla ei oo kavereita joittenka kanssa sitä pelailet. Yksinpeli on vähän kökkö.

knights of the old republic ...paras peli pitkään aikaan

Tuo on kyll tosi hyvä peli. Varmaan paras Star Wars aiheinen veto koskaan?
E: jouluksi on tulossa knights of the old republicin seuraaja! pakko olla hyvä!
Kimmo72
01.12.2004 17:00:23
...eli kaikki pelit löytyy.

No tuskinpa sentään.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
fridgebuzz
01.12.2004 17:04:03

Halo 2, Flatout, Mashed on helvetin hauska nelinpelinä, kuten myös Metal Arms.
M: Mahdollisesti rikkinäinen V-Amp (ei tietoa onko vika virtalähteessä vai itse V-Ampissa.)
depe
01.12.2004 17:17:24
Olen joskus ajatellut, että josko ostaisi XBoxin vähän niinkuin sillä perusteella, että saisi samalla DVD-soittimen (kun olen sen ostamista vältellyt). Eikös noihin saa jonkun kaukosäätimenkin? Tosin ei boxit vissiin mitään parhaita DVD-soittimia ole. Vielä jos tuon modaisi. Harmi vaan, että GTA San Andreasta ei ole boxille.

Ja jos tulisi lapsia kylään, niin ei tarvitsis niiden kanssa leikkiä, kun iskisi kapulat käteen ja pelien pariin...
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Peoplez
01.12.2004 17:31:48
Xbox on kiva. Paljon enemmän sillä on tullut pelattua kuin Cubella tai PS2:lla. Knights Of The Old Republic on kevyttä koneen paras peli. Halo 2:n pitäisi tipahtaa luukusta tällä viikolla.

Ja siis Xbox Live on nerokas systeemi. PS2:n nettisysteemit on kyllä onnettomat jos vertaa Liveen. Itse asiassa ainoa syy miksi pidän PS2:ta vielä(ostettu 2001) on Pro Evolution Soccerit. Vaikkakin 4 tuli myös boxille niin kyllä PS2:n ohjain on siihen peliin parempi. Ai niin ja PS Onen pelejä tulee myös pelattua pleikkari kakkosella.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Peoplez
01.12.2004 17:35:42
Olen joskus ajatellut, että josko ostaisi XBoxin vähän niinkuin sillä perusteella, että saisi samalla DVD-soittimen (kun olen sen ostamista vältellyt). Eikös noihin saa jonkun kaukosäätimenkin? Tosin ei boxit vissiin mitään parhaita DVD-soittimia ole.

Itse olen kattonut Boxilla varmaan satoja elokuvia ja KAIKKI ovat toimineet. Kuvanlaatukin on hyvä jos omistaa paremman kaapelin(rgb). Joten kyllä itse ostaisin mieluummin Xboxin(159e vai mitä se nyt on?) kuin jonkun perus dvd-soittimen(100e).
gheisari
01.12.2004 17:48:46
Harmi vaan, että GTA San Andreasta ei ole boxille.

Pleikkarin eksklusiivit loppuu keväällä. Xbox ja pc -versiot tulee mitä todennköisimmin syssymmällä.
Milkop
01.12.2004 18:12:12

Kiitokset viesteistä, tuo Knights Of The Old Republic saattaisi olla meikäläisen seuraava ostos. Star Wars maailma roolipelimaustein kuulostaa ihan houkuttelevalta.
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Peoplez
01.12.2004 18:24:18
Pleikkarin eksklusiivit loppuu keväällä. Xbox ja pc -versiot tulee mitä todennköisimmin syssymmällä.

Hyvä homma että pääset sinäkin sitten warettamaan sen.
Peoplez
01.12.2004 20:47:47
Mä osaan tehdä työtä ja ostaa rahalla kaupasta ne pelit.
gheisari
01.12.2004 20:58:05
Mä osaan tehdä työtä ja ostaa rahalla kaupasta ne pelit.

Hyvä.

Muista jatkossakin tukea peliteollisuutta. Haluan lisää hyviä pelejä.
Peoplez
01.12.2004 21:20:44
Hyvä.

Muista jatkossakin tukea peliteollisuutta. Haluan lisää hyviä pelejä.

Enpä mäkään kovin tyytyväinen tähän viime vuosien pelitarjontaan oo mutta muutama helmi sieltä on tullut kuitenkin ja kyllä ne on kiva ostaa ihan rahalla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)