Henko 08.06.2005 20:04:41 | |
---|
Eilen katsomani Deathbed - the bed that eats menee aika kärkeen niistä, mitä oon ite nähny. Vuonna 77 (hyvä vuosi, by the way) valmistunut. Nimi kertoo oleellisimman, mutta oli jokseenkin kipee. P.S. Ettei tuu palstapoliiseilta sanomista, ni ihan heti en haulla löytänyt. Aprillia vittu. Kaikki on aprillia. |
ozz3 08.06.2005 20:08:12 | |
---|
Rocky Horror Picture Show Loistava, mutta kummallinen. When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man |
Mechanizm 08.06.2005 20:13:43 (muokattu 08.06.2005 20:15:57) | |
---|
Onhan noita outoja aika paljon. Nyt on haussa Repo Man, se oli aikoinaan outo. Olis kiva nähdä uudestaan. Niin ja The Jacketin katsoin pari päivää sitten, se oli kanssa aika erikoinen, ja aika typerän kuuloisesta juonestaa huolimatta tykkäsin kovasti. Tosin Buttefly Efect tuli mieleen. Kannattaa tarkistaa. Niin ja vielä tuli äkkiseltään mieleen Hedwig and the Angry Inch. Loistava musiikkileffa. Life is like a penis, when it gets hard, fuck it. |
Nazareth 08.06.2005 20:18:56 | |
---|
Hämärästä Aamunkoittoon. Alku alkaa lupaavasti kunnes tulee ne vampyyrihommat. Sitte vähä olin ihmeissäni. No päh! IMIK #27 |
Jani The Rock 08.06.2005 20:23:29 | |
---|
Dead Man. Paras. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
aikavaikea 08.06.2005 20:43:34 | |
---|
Dead Man. Paras. Tästä ei ilmeisesti ole (ainakaan enää) saatavilla suomiteksteillä varustettua versiota? Muistelen että joskus olisi ollut, mutta meni ohi tuolloin minulta. Vai oisko se ollut VHS-aikaa. Itse kysymykseen voisi helposti vastata Eraserhead. Vielä on kesää jäljellä. |
Mechanizm 08.06.2005 21:04:30 | |
---|
Tästä ei ilmeisesti ole (ainakaan enää) saatavilla suomiteksteillä varustettua versiota? Muistelen että joskus olisi ollut, mutta meni ohi tuolloin minulta. Vai oisko se ollut VHS-aikaa. Ei ole DVDtä, mutta VHS löytyy. Eraserheadiin täytyy kyllä yhtyä. Life is like a penis, when it gets hard, fuck it. |
Juugeli 08.06.2005 21:13:30 | |
---|
Itse kysymykseen voisi helposti vastata Eraserhead. Kyllä. Kaksi kertaa olen yrittänyt katsoa, mutta ei oo jaksanu puoltaväliä pidemmälle. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
riimu 08.06.2005 21:31:05 | |
---|
Dead Man. Paras. Siinä on kyllä lehva. :) Let us go in; The fog is rising. |
Keke Urlaub 08.06.2005 21:56:53 | |
---|
Bubba Ho-Tep Knowledge is a deadly friend when no one sets the rules /
The fate of all mankind I see is in the hands of fools. | |
Feggy 08.06.2005 22:02:41 | |
---|
Ray Dennis Steckler: The Incredible strange creatures who stopped living and became mixed-up zombies Sama: Rat Phink A Boo Boo Less is more. |
Kimmo72 08.06.2005 22:03:12 | |
---|
Videodrome Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1 |
funkyboss11 08.06.2005 22:05:51 | |
---|
Being John Malkovich. Loistava, mutta hiton outo. "Ananasta ahmaise / hotkaise pyy / loppusi porvari lähestyy." -Vladimir Majakovski- |
M1kk0 08.06.2005 22:09:37 | |
---|
The wall |
Xebeche 08.06.2005 22:13:07 | |
---|
Dead Man. Paras. Ei ehkä maailman kummallisin, sisältöä ja ideaa ja mahtavaa huumoria kun pursuilee, mutta annan tälle silti ääneni. Minun kirjoissani paras elokuva ikuna. Hlor u fang axaxaxas mlo | Kikakoku | Ne me quitte pas! |
Jani The Rock 08.06.2005 22:25:30 | |
---|
Tästä ei ilmeisesti ole (ainakaan enää) saatavilla suomiteksteillä varustettua versiota? Ei oo saatavilla juu. Filmifriikissä väittivät että sitä ei saa enää ollenkaan, mutta Videodivaristapa löytyi. Kiitos vinkistä eräälle m.nettiläiselle. Eipä tuo elokuva sinänsä niin kummallisen kummallinen ole, mutta erikoinen vähintään. Justiin sen takia se onkin sitä kun se on niin helvetin nerokas. Ja kyllä se varmaan jää katsomatta aika monelta sellaselta olmilta, joiden mielestä James Bondit ja Hollywoodin tusinakomediat on parasta elokuvaviihdettä mitä ikinä. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
Jii 08.06.2005 22:40:55 | |
---|
Being John Malkovich. Loistava, mutta hiton outo. Tuo on omituinen leffa, ei ehkä kummallisin. Tosin mulla liittyy kyseiseen elokuvaan muisto, joka tekee leffasta merkittävän. Kävelin ulos elokuvateatterista aika pihalla, koska raina oli kummallinen. Pistin puhelimen päälle. Se soi ja vastasin. Eräs läheiseni oli kuollut. Mietin asioita paljon nykyäänkin, mutta elokuva toi tuohon puheluun niin paljon epätodellisuutta, että tunnelma oli unenomainen vähän aikaa puhelun loputtuakin. Enkä tarkoita surun tuntemista ja kaipuun vaikutusta normaalielämään. No, ei kai näitä osaa selittää. Birth, copulation and death.
Is this your life? |
MrGuitarist 08.06.2005 22:43:55 | |
---|
Mullholland drive sai ainakin meikäläisen pään sekaisin. Jännä leffa, vaikkei mitään tajua, niin silti se tavallaan on hyvä. Pitäisi joskus katsoa uudestaan ajatuksen kanssa. "kicking is hard" |
Pelsi 08.06.2005 22:46:15 | |
---|
Kerran Canalilta aloin katsomaan leffaa nimeltä The Bruiser. Siinä jätkä heräs vaan yks aamu ilman naamaa ja alko tappamaan kaikkia. Höö? Kalamies #3 >-)))>
MegaMan Club #005 - Top Man |
Jani The Rock 08.06.2005 22:52:04 | |
---|
Kerran Canalilta aloin katsomaan leffaa nimeltä The Bruiser. Siinä jätkä heräs vaan yks aamu ilman naamaa ja alko tappamaan kaikkia. Höö? Aivan hiton hyvä elokuva. Siinä on, meinaan, Misfitsiäkin. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1