Aihe: DVD extrat
1
Juugeli
31.05.2005 21:10:45
Kuinkas paljon porukka täällä katselee noita kylkiäisiä? Vaikuttaako extrojen määrä ostopäätökseen?

Itse katon yleensä melkeinpä kaikki extrat mitä löytyy. Kuvagalleriat yleensä ohitan ja kommenttiraitoja melko valikoivasti kuuntelen. Etenkin halpisleffojen making of-dokkarit kiinnostavat yleensä eniten.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Kimmo72
31.05.2005 21:11:38
Mokat on parhaita.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
Deep Shadow
31.05.2005 21:17:35
Kyllähän minä noita katson, mutta ei ne oikeastaan ostopäätökseen vaikuta. Jos mukana on jotain kivaa extraa leffan lisäksi, niin se on vain plussaa.
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
aleksi
01.06.2005 04:49:06
Jos suunnilleen samaan hintaan saa ekstrojakin päälle, niin en pane pahakseni, mutta tosi harvoin niitä tulee katseltua. Tarantinon leffoista on pakko katsoa/kuunnella herran itsensä yli-innokas kommentointi.
"open hands to the wind"
Mechanizm
01.06.2005 08:24:15
Kyllä katselen mielelläni. Ja kyllähän ne on joskus ostopäätökseenkin vaikuttanut.
Life is like a penis, when it gets hard, fuck it.
motleyratt
01.06.2005 08:41:34
Niin turhia kuin olla ja voi. jos haluan ostaa leffan, niin silloin haluan vain nähdä elokuvan, enkä toista levyllistä turhuutta hintaa tuomassa DVD:lle. Perkele, mua ei todellakaan kiinnosta se jenkkilässytys tyyliin "kaikki olivat mahtavia, loistava ryhmä, parempaa ohjaajaa saa toivoa".
Toisaalta, ymmärrän jos joku haluaa nähdä niitä extroja. Minua ne eivät vain satu kiinnostamaan.
Hell bent for leatherman
Jake24-25
01.06.2005 08:54:00
Katson aina kaikista ostamistani DVD:stä extrat. Minusta on hienoa, että DVD:n ostaessa saa mukana esim. Making of-dokkarin yms. Extrat eivät yksin vaikuta ostopäätökseeni, mutta mikäli olen ostamassa jonkin tietyn leffan josta on olemassa kaksi DVD-versiota valitsen lähes poikkeuksetta enemmän extroja sisältävän version.
"Rock´n Roll is cool, but ain´t nobody´s fool!" Jake T
la m quina
01.06.2005 09:49:38 (muokattu 01.06.2005 09:50:27)
"kaikki olivat mahtavia, loistava ryhmä, parempaa ohjaajaa saa toivoa".

Oi! Vittu!
Tollasiako ne on? En mä sitten mitää ekstroja haluu...

Odotan saatanallisella innolla Sin Cityn DVD-julkaisua. EXTRA GALORE! AAH!
jazzy
01.06.2005 09:55:28
Kuinkas paljon porukka täällä katselee noita kylkiäisiä?

Katson. Kahlaan yleensä kaikki jutut läpi, kuvagallerioineen kaikkineen. Oppii arvostamaan leffoja ihan eri tavalla, kun näkee miten paljon vaivaa niihin on tarvittu, ja mitä jollain minimaalisella yksityiskohdalla on haluttu viestittää.
Jos on sama leffa tarjolla extroineen ja ilman, niin kyllä minä olen valmis muutaman euron ylimääräistä extra-versiosta pulittamaan.
"En välttämättä syö tänään muurahaisia." -Muurahaisleijona, Muumilaakson tarinat, osa 2
bedlam
01.06.2005 09:57:04 (muokattu 01.06.2005 09:58:47)

Jos on todella itselle tärkeä leffa ja valittavana kympin karvalakkiversio ja parinkympin kuorrutettu paketti, otan ehdottomasti jälkimmäisen.

Alien Quadrilogy sisältää viisi kiekollista ekstroja ja varmaankin kolme kertaa olen kaiken katsonut läpi, vaikka dir.cut. versiot leffoista olen katsonut vasta kerran.

Kuvagalleriat harvoin katson, mutta kommenttiraidat ja making of-dokkarit kiinnostavat.
http://www.mikseri.net/kiasma
gandar
01.06.2005 10:19:51
Extrat ovat ihan kiva lisä, mutta en minä niistä kovin paljon ylimääräistä maksaisi (ketä sinä yritätä huijata, herra "kaikki LotR-SEE:t hyllyssä kunniapaikalla" ?), poikkeuksena tietenkin ne itselle tärkeät ja hyvät elokuvat, joista saisi olla enemmänkin matskua.

Kommenttiraitoja en ole koskaan viitsinyt katsoa ja kuvagalleriatkin tulee selailtua aika löyhästi läpi, mutta kaikki Making of:it ja muut dokumentit ovat aina olleet mieluista lisuketta. Parasta antia ovat kuitenkin mm. Tarantinon leffojen poistetut / leffasta jääneet kohtaukset.
Ceci n'est pas une signature
Jarkko G.
01.06.2005 19:54:03
Oi! Vittu!
Tollasiako ne on? En mä sitten mitää ekstroja haluu...

Odotan saatanallisella innolla Sin Cityn DVD-julkaisua. EXTRA GALORE! AAH!

http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=57100

eli ensin tulee ekstraton versio ja joskus alkuvuonna 2006 tulee Special Edition.
"And in the end, the love you take is equal to the love you make.."
la m quina
01.06.2005 20:35:05
eli ensin tulee ekstraton versio ja joskus alkuvuonna 2006 tulee Special Edition.

Eiköhän tuota kunnollista saa jouluna kaupasta.
Ussr
03.06.2005 08:52:34

Tuleehan niitä katsottua, yleensä kaikki making of -pätkät kiinnostaa ja tuleehan kaikki muukin kahlattua läpi.

Mieluummin ostan aina sen bonuksilla varustetun paketin kuin pelkän leffan.
Love it to Death Punk!
The Freakdolls
Levylista
Kusse
03.06.2005 16:35:58
Eipä vaikuta extrat ostopäätökseen, mut on niitä kiva selata. Taksikuskissa on ollu varmaan parhaat extrat mitä on vastaan tullu: todella mielenkiintoinen dokkari ja leffan käsikirjoitus sun muuta mukavaa. Tietääkö porukka muita dvd:tä missä on kässäri mukana? Mukava lukee niitä.
I've sold my soul, so when my body goes cold, I'll go straight to hell.
Juugeli
03.06.2005 16:58:59
Eipä vaikuta extrat ostopäätökseen, mut on niitä kiva selata. Taksikuskissa on ollu varmaan parhaat extrat mitä on vastaan tullu: todella mielenkiintoinen dokkari ja leffan käsikirjoitus sun muuta mukavaa. Tietääkö porukka muita dvd:tä missä on kässäri mukana? Mukava lukee niitä.

Ei nyt tule mieleen, mutta tuo Taksikuskin dokkari oli kyllä hyvä.

Muita extroiltaan hyviä paketteja:

Evil Dead-trilogia
Huuliharppukostaja
Jay & Silent Bob Strike Back
Magnolia
Pulp Fiction
Usual Suspects
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)