Rakkikoira 09.09.2004 08:09:18 | |
---|
SM-Liiga kausi pyörähtää käyntiin tasan viikonpäästä. Löytyykö muusikoiden seasta paljon kotimaisenkiekon ystäviä? Itse olen tuolta 1993 vuodesta asti seuraillut erittäin aktiivisesti. Minulla on vain yksi joukkue ja se on JYP. Avauskierros: HIFK - Jokerit Ilves - Tappara JYP - SaiPa Kärpät - HPK Lukko - Ässät TPS - Blues Täällä sitten ennakoidaan, spekoloidaan ja tietysti tapellaan. Tämän viikon aikana voidaan nyt tapella verisesti miten tulevalla kaudella käy. Myös uusista sääntöuudistuksista olisi kiva kuulla mielipiteitä. Tässä muutamia mielipiteitä/toivomuksia minulta: Itse olen jyrkästi rankkareita vastaan, jääkiekkoon kuuluu tasapelit. Voisin jopa runkosarjassa luopua koko jatkoajasta. Voitosta 3 pistettä on ihan hyvä uudistus. 14 joukkuetta, nelinkertainen sarja. (52 ottelua) Välisarja pois ehdottomasti. Ulkomaalaisia enintään 3 per/joukkue. Pudotuspeleihin 8 parasta, ei mitään säälittäviä sääliplayoffeja. Playoffit paras viidestä systeemillä. (Nykyinen 7-5-5 Naurattaa) Kosketus sääntö pitkäänkiekkoon. Oman joukkueen tavoite: JYP sijat 7-10 Mä olen kakskytyks ja finito |
Larry 09.09.2004 08:43:11 | |
---|
Kyllä lätkää tulee seurattua aika tiiviisti ja perinteisenä kommarina punainen väri on lähellä sydäntä joten joukkue on HIFK ! Tulevat sääntömuutokset hieman askarruttavat, mutta katsotaan mitä tapahtuu. Jotain pitää kuitenkin muuttua, viime kaudella oli jo aika aneemista touhua ja kunnon pelejä nähtiin vasta playoffeissa ja sielläkin katsojamäärät oli mitä oli. Samaa mieltä olen että säälipleijarit vittuun ja kunnon 8 parasta jatkoon ja muut laulukuoroon. Toivottavasti HIFK tämän kauden jälkeen juhlisi taas pitkästä aikaa mestaruutta. Penalta odotetaan vielä jotain kunnon kaappausta tai sitten pitää toivoa että NHL-työseisaus kestää koko kauden. T Ruutu on ainakin varma meidän mies. Marek Z myöskin olis kova vahvistus takalinjoille. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Heavy Metal Machine 09.09.2004 11:26:30 (muokattu 09.09.2004 11:30:41) | |
---|
Aaah, kesä vihdoinkin takana ja lätkäkausi aivan ovella! Erittäinkin mielenkiintoinen kausi on alkamaisillaan. Oma joukkueeni on vahvistunut viime kaudesta roimasti, ja mikä parasta, vieläpä vanhoilla tutuilla omilla pojilla. NHL lakko sekoittanee vielä monen joukkueen rosterin. Huomenna päästään testamaan Ärrä Cupissa naapurin-jullit, jotka on jo kesän aikana kerran keretty voittamaan. Sääntöuudistukset on kyllä aivan naurettavat! Ruotsissa oli rankkarit pari kautta käytössä ja nyt niistä luovuttiin kokonaan, heti perään SM-liigan päättäjät apinoivat. Ei voi ymmärtää. Veikataan nyt kun vauhtiin päästiin... Runkosarja: 1-Kärpät 2-Jokerit 3-ifk 4-TPS 5-Ilves 6-HPK ____ 7-Blues 8-Tappara 9-Lukko 10-JYP ____ 11-Saipa 12-Ässät 13-Pelicans "Sääli"pleijjarit: Blues-JYP 1-2 Tappara-Lukko 1-2 Puolivälierät: Kärpät-Jyp 4-0 Jokerit-Lukko 4-1 ifk-HPK 4-0 TPS-Ilves 4-2 Vlierät: Kärpät-TPS 2-3 Jokerit-ifk 3-1 Pronssia Kärpät Finaali: Jokerit-TPS 3-2 Viimeisen finaalin jokerit voittaa Hartwall Areenassa puhtaasti 4-0 ja juhlii historiansa seitsemättä suomen mestaruutta. Tiputtakaa jo se kiekko, me ollaan valmiita. Poikaa EI jätetä! with the sugar sickness you spy the kidnap kid |
Rattata 09.09.2004 11:53:02 (muokattu 09.09.2004 11:53:29) | |
---|
Oho, joko se alkaa?! Kyllä aika vierähtää. Yleensä irtaudun lätkästä aika perusteellisesti kesän ajaksi (paitsi nyt nämä WC-kisat), joten ei oikein ole hajua siitä mikä olisi kovin joukkue. Mutta muuten kyllä seuraan kohtuullisella innostuksella. Suosikkijoukkueeni on ollu pienestä pojasta lähtien ollut Tappara. "Take seven aspirins and call me in the morning" |
tuomittu 09.09.2004 11:57:30 | |
---|
Minulla on vain yksi joukkue ja se on JYP. Sama. Jos pleijjareihin äijjät pääsevät niin hyvä juttu. Vähän epäilen kyllä. Jätkähän näyttää ihan apinalta. No, ei se mitään, ota banaani. |
tuomittu 09.09.2004 11:59:40 | |
---|
NHL lakko sekoittanee vielä monen joukkueen rosterin. Vieläkö se Nylander jaksaa pelata? Se JYPiin ja het. Jätkähän näyttää ihan apinalta. No, ei se mitään, ota banaani. |
Heavy Metal Machine 09.09.2004 12:04:19 (muokattu 09.09.2004 12:05:18) | |
---|
with the sugar sickness you spy the kidnap kid |
Rakkikoira 09.09.2004 12:16:48 (muokattu 09.09.2004 12:18:29) | |
---|
Kyllä mies pelaa edelleen, joukkue on New York Rangers. http://www.jatkoaika.com/nhl.php?joukkue=NY+Rangers&pelaaja=421 Toivottavasti tulee JYPpiin! Steve Martins siirtouutisen lopussa sanottiin näin: JYPin joukkue on tämän hankinnan myötä koossa. ----------------------------------------------------------- Nylanderin tekemä tuore sopimus New York Rangersin kanssa on YLEn teksti-tv:n mukaan arvoltaan 7,3 M€, joten hänen vakuutusmaksunsa koko ensi kaudeksi tulisi olemaan 365 000 € (5% prosenttia jäljellä olevan sopimuksen arvosta). Keskisuomalaisessa oli jokin aika sitten juttua näin: Monista puheista huolimatta Nylanderia ei nähdä JYP-paidassa, vaan hän menee perhesyistä Ruotsiin jos lakko tulee. Mä olen kakskytyks ja finito |
Rakkikoira 09.09.2004 12:17:35 (muokattu 09.09.2004 12:21:41) | |
---|
Sama. Jos pleijjareihin äijjät pääsevät niin hyvä juttu. Vähän epäilen kyllä. Kyllä Pelicans, SaiPa ja Ässät jätetään taakse. Kymmenen joukkoon hyvät mahdollisuudet. Harjoitusotteluissa on maalin teko onnistunut kiitettävästi, se ei vielä kaikkea kuitenkaan kerro. Nuorissa on tulevaisuus. Mä olen kakskytyks ja finito |
Rakkikoira 09.09.2004 12:17:46 (muokattu 09.09.2004 12:33:48) | |
---|
Tupla. Kirjoitetaan nyt jotain kuitenkin. Radio Jyväskylän sivuilta bongasin tälläisen: Jyp tarjoaa viimeisen harjoituspelinsä maksuttomana yleisölleen. Jyp-Tappara pelistä on myös Hurrikaani Hockey –lähetys huomenna. Itse peli alkaa huomenna kello 18.30. Eli viimeiseen peliin ilmainen sisäänpääsy ja peli tulee radiostakin. Kari Tyni pääsee taas irti. Viikko vielä pitäisi todella jaksaa. JYPin kausi alkaa jännitysotteluilla SaiPaa vastaan ja heti seuraavana päivänä vieraissa Ässät! Nämä pelit ja 6 pistettä kasassa. Mä olen kakskytyks ja finito |
KooAa 09.09.2004 18:33:59 | |
---|
EVVVK Ei kunnon rokkarit prodea tee mut mää oonki kaappihumppaaja ... |
Heavy Metal Machine 09.09.2004 18:44:13 | |
---|
EVVVK Ei muakaan kiinnosta mikään tällä hetkellä enempää kuin jääkiekko! with the sugar sickness you spy the kidnap kid |
Jani The Rock 09.09.2004 19:13:24 | |
---|
"Ei tämä kovin isänmaallista ole", totesi Kalervo Kummola Summas-kohusta. Tunkekoon sen lätkän perseeseensä, saatanan pystyynnostettu sika. Niin syvälle että se myös pysyy siellä. Jääkiekko on joukkueurheilua niille, joiden älykkyysosamäärä on pienempi kuin kiinalaisen ylhäisönaisen kengännumero. Don`t mess with the countryboys |
Iso D 09.09.2004 19:19:22 | |
---|
Lähinnä on tullut seurattua oman suosikkijoukkueeni JYPin otteita. Toivottavasti tämä olisi vähintää sijoilla 6-8 liigassa. Ainakin ihan ok joukkue on kasassa. NHL:n sulku saattaa tehdä kaudesta mielenkiintoisimman pitkään aikaan. Vedestä nousee kasvi! |
Rakkikoira 10.09.2004 07:01:05 | |
---|
Lähinnä on tullut seurattua oman suosikkijoukkueeni JYPin otteita. Toivottavasti tämä olisi vähintää sijoilla 6-8 liigassa. Toivotaan. Paljon varmasti kiinni pystyykö Virtanen-Immonen-Uhlbäck samaan kuin viime vuonna. Muilta ketjuilta täytyy löytyä ehdottomasti enemmän tehoja kuin viime kaudella. Pakit Marttinen, Kovanen ja Korhonen todella tärkeitä. Eikä unohdeta maalivahtejä Wallinheimon ja Nikkilän täytyy pelata hyvin, tuttuun tapaan ei ole selvää ykkösmaalivahtia. Molemmat pelanneet ihan kelvollisesti harkkamatseissa. Jos nuorista löytyy uusia tähtiä ja Martins on vahvistus niin kaikki on mahdollista. Altavastaajana on hyvä lähteä kauteen. Oma runkosarja veikkaus, ilman suurempia miettimisiä. TPS Kärpät HIFK Jokerit Lukko HPK ----------- Ilves Tappara JYP Blues ------------ Ässät SaiPa Pelicans "Ei enempää vois olla blues, ei enempää vois olla down" |
MV 10.09.2004 08:11:21 | |
---|
kylä kärpät vie. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
trx 10.09.2004 08:41:31 | |
---|
onoko ne säälipleijarit vieläkin olemassa? stallarien hengessä, pahuksen ilköliigapomokapitalistit! jatkan, saamme kenties elää |
Rakkikoira 10.09.2004 09:55:42 | |
---|
onoko ne säälipleijarit vieläkin olemassa? Onhan ne. Hyvä "meidän" kannalta. "Ei enempää vois olla blues, ei enempää vois olla down" |
Dunga 10.09.2004 11:08:11 | |
---|
Ässien mies on tullut koko ikäni oltua, ja ei se tule ikinä muuttumaan. Taas koitetaan kannustaa ässät pleijareihin pitkän tauon jälkeen, jäi tuo viime kauden viime hetkien repsahdus jonninverran vituttamaan. Toivottavasti tällä kaudella tulee muutosta, harkkapelien perusteella ainakin joukkue vaikuttaa ihan mukiinmenevältä ja paremmalta kuin ässät vuosiin on ollut. Tiedä tuosta silti mutta tämä mies on ainakin patasydämellä mukana peleissä aina kun varat ja aika sen suovat. Menen paskalle.
IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
AP 10.09.2004 11:40:39 | |
---|
Tuleehan tuota seurattua, matseihin en ole aikoihin ehtinyt mutta töllöstä ja radiosta pitää pysyä ajan tasalla. Kunnon nurkkapatrioottina olen tietysti tepsin puolesta liikkeellä... K100 #7 |