Aihe: fishbone live videoita?
1
TiMiTheShiT
21.11.2003 17:34:32
Niin löytyyköhän mistään tampereelta tai hesasta Fishbonen live videoita?
he he heeh heh heh uuh hah hah haa
Soulsista
13.12.2003 21:49:10
Fishbone ei ole julkaissut tietääkseni virallista live videota. Past to present video sisältää liveä vain pikkaisen (lähinnä musa-videoita ja sekoilua).
90-luvun alussa tuli Suomen telkkarista Fishbone live, joka oli aivan mielettömän hyvä. Siitä pyöri joskus netissä jotain versioita.
TiMiTheShiT
08.01.2004 08:44:27
90-luvun alussa tuli Suomen telkkarista Fishbone live, joka oli aivan mielettömän hyvä. Siitä pyöri joskus netissä jotain versioita.

no voi... kun en vielä tollon tienny koko bändistä mitään (ekaa kertaa kuulin öö 1½ vuotta sitten ja sitten kauhee levyjen metsästys käyntiin). Onko muuten niin että kaikki fishbonen kuuntelijat on jotain 30v? ainakaan mun ikäsistä (17) ei bonen kuuntelijoita löydy kun meidän bändin kitaristi (tietty jotain porukkaa on mut keikallakin oli aika vanhan puoleista porukkaa mut silti hyvä meininki!).
he he heeh heh heh uuh hah hah haa
balzary
08.01.2004 10:45:43

no voi... kun en vielä tollon tienny koko bändistä mitään (ekaa kertaa kuulin öö 1½ vuotta sitten ja sitten kauhee levyjen metsästys käyntiin). Onko muuten niin että kaikki fishbonen kuuntelijat on jotain 30v? ainakaan mun ikäsistä (17) ei bonen kuuntelijoita löydy kun meidän bändin kitaristi (tietty jotain porukkaa on mut keikallakin oli aika vanhan puoleista porukkaa mut silti hyvä meininki!).

mä oon 25 :) tosin en oo kovin montaa levyä kuullu. keikka oli kyllä niin rautaa että pitäs hankkia lisää. hurja showmies se ankelo.
Str prd skrz prdel!
superfly
08.01.2004 18:06:08

No minä täytän just 30. Aloitin Fishbone diggailun kuitenkin jo noin parikymppisenä.
Harppu on alaston piano
Rejoy
10.01.2004 02:44:06
Fishbonea on tullut kuunneltua 15 vuotta ja olen alle kolmekymmentä.
Ivallista muuten että koko tuon ajan kun odotti bändiä Suomeen konsertoimaan niin nyt ne sitten tuli kaksi kertaa ihan peräkkäin.
Ois kyllä ollut kiva nähdä alkuperäiskokoonpano.
Rumpali Fish soittaa muuten nykyään Justin Timberlakin kanssa.
TiMiTheShiT
21.06.2005 19:38:49
http://www.henhousestudios.com/video/

tuolla on fishbone video, Dr Madd Vibe (siis Angelo Mooren sooloprojekti video) sekä Trulio Disgracias (John Norwood Fisherin sooloprojektin video) kovaa wmv-laatua heh....
he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"V*ttuun sotiminen tämä äijä lähtee paskalle"|
pitk
21.06.2005 21:54:41

Mulla on VHS:llä joskus telkkarista tulllut live. Armotonta meisinkiä. Järkkäreillä on melkein enemmän duunia pitää bändi lavalla, kuin poka sieltä poissa...
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
TiMiTheShiT
22.06.2005 18:56:41 (muokattu 25.06.2005 16:34:46)
Mulla on VHS:llä joskus telkkarista tulllut live. Armotonta meisinkiä. Järkkäreillä on melkein enemmän duunia pitää bändi lavalla, kuin poka sieltä poissa...

mikäs keikka toi oli?

Live-DVD+cd "Live In Amsterdam" ilmesty juuri kauppoihin. En ole vielä kyennyt hankkimaan kyseistä settiä....

EDIT: Lisätään vielä, että www.fishbonelive.org sivustolle on alkanut nyt tulemaan myös videoita (torrent osastolle. Vaatii rekisteröinnin, joka on ilmainen) mm. 90-luvun alusta.... niin ja toi on laillinen homma bändin pyörittämät sivut.....
he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"V*ttuun sotiminen tämä äijä lähtee paskalle"|
pitk
24.06.2005 15:51:39

mikäs keikka toi oli?

Ei muista ulkoa. Jostain Ameriikasta taltiointi on kotoisin. Meininki erittäin kova. Homma lähtee käyntiin "Party at Ground Zerolla", eikä hellitä missään välissä. Silkkaa diamondia
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
arppah8
27.06.2005 01:40:14 (muokattu 27.06.2005 02:17:16)

Muistaakseni tuo aikoinaan töllöstä tullut live oli alunperin myynnissä ollut videojulkaisu, en vain kuolemaksenikaan muista nimeä. Ja orkesteria on tullut fanitettua vuodesta -91, kun The reality of my surroundings ilmestyi. Eli ikää löytyy täältä ihan tarpeeksi..

Edit: Saattaapa olla tuo FishboneLive-sivuilta löytyvä Live at the Warfield 1992 se telkkarista tullut pätkä... jotenkin biisilista näytti tutulta ja aikakausi täsmää. Lähti lataukseen, tarkistellaanpa jahka humpsahtaa koneelle.
Nudge nudge wink wink... say no MORE!
kyseinen
28.06.2005 10:07:52
Edit: Saattaapa olla tuo FishboneLive-sivuilta löytyvä Live at the Warfield 1992 se telkkarista tullut pätkä...

Kyllähän se on juurikin varmaan se. Täysin järjetön meininki kyseisellä keikalla. Siirsin aikoinaan Yleltä tulleen keikan VHS:ltä C-kasetille ja kuuntelin siitä sitten. Ilman kuvaakin täysin tolkutonta menoa.

Ja joo, jo kohta 15 v on Fishbone ollut suosikkilistalla, Sunless Saturday ja Everyday Sunshine pyöri aikoinaan Super Channelilla ja siitä se lähti. Tosin Give a Monkey a Brainin jälkeen uuden materiaalin laatu on mielestäni ollut vähän niin ja näin, kun Kendall Jones lähti menemään. Se on ihan hyvä se vuoden 2000 plätty (jonka nimeä en saa päähäni nyt).
Varaani
28.06.2005 10:31:27
Fishbonea on tullut kuunneltua reilut 10 vuotta.
Jostain käsittämättömästä syystä olen missannut kotomaan keikan.
Nyt tarttisi hankkia se Amsterdam live käsiini.
Eilen kotona parempi puoliskokin sanoi, kun Fishbone soi taustalla, että kyllä mielellään hänkin tulisi tällaiselle keikalle.
Että alkaa kasvatus menemään perille...
arppah8
29.06.2005 02:08:09

Jopas kesti tuon Warfield-pätkän latautuminen, mutta kyllä kannatti odottaa... aivan käsittämättömän kova veto. Prkl kun olisi voinut todistaa tuon kokoonpanon esiintymistä joskus paikan päällä. Eipä tuo Angelo juurikaan ole noista ajoista rauhoittunut, kovassa kunnossa on mies vieläkin. Mutta kyllä tuo seitsikko on minulle se klassinen kokoonpano, groovea, asennetta, huumoria, soittotaitoa ja rankkuutta yhden pienen kylällisen bändien tarpeisiin. Tai vähän suuremmankin taajaman. Kerpele, ylisanat loppuu kesken...
Nudge nudge wink wink... say no MORE!
TiMiTheShiT
30.06.2005 20:58:00
Jopas kesti tuon Warfield-pätkän latautuminen, mutta kyllä kannatti odottaa... aivan käsittämättömän kova veto. Prkl kun olisi voinut todistaa tuon kokoonpanon esiintymistä joskus paikan päällä. Eipä tuo Angelo juurikaan ole noista ajoista rauhoittunut, kovassa kunnossa on mies vieläkin. Mutta kyllä tuo seitsikko on minulle se klassinen kokoonpano, groovea, asennetta, huumoria, soittotaitoa ja rankkuutta yhden pienen kylällisen bändien tarpeisiin. Tai vähän suuremmankin taajaman. Kerpele, ylisanat loppuu kesken...

joo täytyypä ens viikolla kaverilla imutella tuo setti....
he he heeh heh heh uuh hah hah haa - Fishbone Soldier #1
TiMiTheShiT
09.07.2005 13:39:53
noniin nyt se warfield on hallussa jytää kyllä pirusti! DVD:ksi olisi kelvannut moinen setti.....
he he heeh heh heh uuh hah hah haa - Fishbone Soldier #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)