Aihe: Pelien musiikkeja
1
ekikoo
28.08.2005 20:35:21
En oo ihan varma että millekköhän palstalle tämä kuuluisi mutta:

Onko kellään sellaista perverssiä tapaa, -kun ei ole muuta tekemistä- hakea vaikka joidenkin lapsuuden legendaaristen pelien (NES yms) midejä, ja sitten soitella niitä korvakuulolta tai importtaamalla ne Guitar Pro:hon? Itse olen soitellut nessiltä mm. Battle of olympuksesta ja Nintendolta yleisesti Zeldojen biisejä, Koji Kondo on nero alallaan. Eli kyselen nyt, missä peleissä on mielestänne vähintäänkin loistavia melodioita, ja oletteko kuluttaneet aikaanne niihin? Vai olenko yksin ongelmani kanssa
Iron Maidenin Stranger in a strange land+ Deja vu+ Dream Theater jolta loppuu ideat= Strange deja vu
Jormaz
28.08.2005 20:37:02
C64:n Last Ninjat. En tosin paljoa ole soitellut, joskus ulkomuistista jotain tapailen..
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Kosminen
28.08.2005 20:37:21

Mega Man 3. Ihan alkaen kentän valintamusiikista ja on niissä itse kentissäkin hyviä.
"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))>
ozz3
28.08.2005 20:37:41
Megamanit, Metal Gear Solidit ja Silent Hillit.
Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
kouranka
28.08.2005 20:41:34

Uusimmassa ainakin Metroid Primessa on aivan loistavat musiikit.
Super Robot Monkey Team Hyper Force Go! If you need a hero, that's the name you should know!
Eddie
28.08.2005 20:48:55

Itse olen soitellut paljonkin lapsuusaikojen pelien musiikkeja ihan ulkomuistista...

Mm. Star Control 2, Monkey Islandit, Commander Keenit ja tietty Larryn tunnari. Lähestulkoon mitä tahansa juolahtaakin mieleen.
"Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles
IceChylos
28.08.2005 20:59:50
Doom2:ssa on huiput musat. Jotain gp-versioitakin tuosta on ollut koneella.
Silmä on ruumiin lamppu. -Jeesus
Ze Kink
28.08.2005 22:01:26
Tulee jamiteltua huvikseen noita aina välillä. Musakaupassa vedetty Mario 1:sen "tidittittydi ti" -biisi saa aina pari tyyppiä repeämään.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)