Aihe: Phantom of the Opera 2004
1
Sandey
26.08.2005 15:52:25
Elikkäs mitä mieltä ihmiset on kyseisestä elokuvasta?

Itse tykkään aivan kauheasti. Elokuvan musiikit on varmasti parhaita mitä tiedän. Ja muutenkin aivan loistava.
Sir Henri
27.08.2005 01:12:39
Ostin juuri sen deluxe edition-dvd:n kun oli niin hieno elokuvateatterissa. Oon itseasiassa käynyt katsomassa myös Lontoon teatterissa alkuperäisen musikaalin.

Uusi elokuva täytti kyllä ainakin kaikki meikäläisen odotukset. Naispääosanäyttelijä on vallan huikea laulaja ja ulkonäöstäkään ei kovin montaa miinuspistettä antaa.

Arvosteluissa on moitittu Butlerin kummitusroolia mutta mielestäni sälli hoitaa osuutensa mallikkaasti ottaen huomioon että ei ole koulutettu laulaja.

Musiikki on tietenkin aivan uskomattoman hienoa. Tunne on mitä mahtavin kun teema pärähtää ensimmäisen kerran soimaan alussa. Angel of Music ja Music of the Night ovat loistavia näytteitä Webberin melodiantajusta.

Kaiken kaikkiaan upea teos joka lähentelee hienoudessaan jopa alkuperäistä musikaalia.(Vaikkakin pettymyksen tuotti kummituksen naamion poisrepäisy-kohtaus joka on turhan vaisu)
Liika on liikaa mutta kohtuus on liian vähän.
ozz3
28.08.2005 19:11:18
Voisinpa tuon vuokrata kun ei tullut koskaan katsottua teatterissa, vaikka monesti piti mennä katsomaan.

Pari versiota olen aiheesta nähnyt ja usein olen viihtynyt katsoessani. Soundtrackhän on poikkeuksetta aina loistava.
Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)