tommiot 02.08.2005 09:28:06 (muokattu 02.08.2005 09:28:35) | |
---|
Pelaakos täällä kukaan tätä mahtavaa peliä? Mä oon tällä hetkellä ihan koukussa, kaks päivää duunissa mättäny, lvl 15 dwarf priest tällä hetkellä.. Totta puhuakseni en ole tätä pidemmälle koskaan päässyt, ja nytkin on muutama kerta pitänyt tallentaa peli ja kopioida adom_dat. Tarkoitus olisi päästä joskus peli läpi, vaikka sitten huijaamalla kyseisellä tavalla. EDIT: Kirjoitusvirhe, siis Ancient Domains ... Pastilli? |
Juntunen 02.08.2005 09:54:04 | |
---|
Pelaakos täällä kukaan tätä mahtavaa peliä? Mä oon tällä hetkellä ihan koukussa, kaks päivää duunissa mättäny, lvl 15 dwarf priest tällä hetkellä.. Totta puhuakseni en ole tätä pidemmälle koskaan päässyt, ja nytkin on muutama kerta pitänyt tallentaa peli ja kopioida adom_dat. Tarkoitus olisi päästä joskus peli läpi, vaikka sitten huijaamalla kyseisellä tavalla. EDIT: Kirjoitusvirhe, siis Ancient Domains ... Pelasin nuorempana todella paljon. Pikkuveli veti tuolla kopiotekniikalla läpi melkeen kaikilla mahdollisilla hahmoilla. :D Mikähän versio lie nyt uusin. Ja liekkö paljon muuttunut. Mulla sen pelaaminen jäi kun löysin BatMudin, jota pelasin lukioajat. Nyttemmin on jäänyt sekin. Ei muka jouda enää. |
tommiot 02.08.2005 10:01:34 (muokattu 02.08.2005 10:04:15) | |
---|
Mikähän versio lie nyt uusin. Ja liekkö paljon muuttunut. Mulla sen pelaaminen jäi kun löysin BatMudin, jota pelasin lukioajat. Nyttemmin on jäänyt sekin. Ei muka jouda enää. 1.1.1 Winbeta4 on uusin. Toivottavasti JADE (täysin uusi ADOM) tulee joskus... Talentit (eli kaikenlaisia pieniä bonuksia, joita voi valita yhden joka kolmas leveli. Esim. +1 PV, +2 to hit with axes yms.) ilmestyivät kai pari vuotta sitten. Pastilli? |
Sergei Fallinen 02.08.2005 11:30:26 | |
---|
Tulihan tuota ADOMia yhteen aikaan paljon pelattua, mutta nykyään ei niinkään. En ole koskaan läpäissyt ko. peliä, mutta en käyttänytkään tuota "huijausta", jolloin se on jossain määrin vaikeampaa. Mutta ainakin on puhdas omatunto! |
tommiot 02.08.2005 12:19:24 | |
---|
Tulihan tuota ADOMia yhteen aikaan paljon pelattua, mutta nykyään ei niinkään. En ole koskaan läpäissyt ko. peliä, mutta en käyttänytkään tuota "huijausta", jolloin se on jossain määrin vaikeampaa. Mutta ainakin on puhdas omatunto! No eihän toi tallentaminen vielä niin paha oo :) On sitä joskus tullut pistettyä peliin wand of wishing 100 chargella (heksaeditorilla). Sillon kyllä vaan halusin kokeilla mitä kaikkea voi wishiä. Pastilli? |
Dj P. 02.08.2005 12:27:01 | |
---|
Joo, onhan tuota tullut naputettua joskus aikanaan ja taitaa olla koneella tälläkin hetkellä. Kerran ole pelannut läpi ilmant tuota "huijausta", hiukka oli tekemistä. Silloin hahmonani oli Dark Elf Assassin. Totaalisen kaaottinen otus, jonka sormista tippui myrkkyä ja ties mitä. Hanskat kädessä piti syödä, ettei kuollut omaan myrkkyyn. Heh. Aijoo, jos haluaa über hahmon, niin tekee trolli healerin ja tottakai syntymämerkiksi Candle. Sitä ei tapa enää mikään muu kuin nälkäkuolema. "Saatanan paska! Minä haluan Kajajoen hiekkasälkille leikkii! Paskapaskapaska! En syö jäätelöö!" -Viisivuotias pikkusiskoni äidille. Huom, teksti on suora lainaus. |
tommiot 02.08.2005 12:34:33 | |
---|
Kerran ole pelannut läpi ilmant tuota "huijausta", hiukka oli tekemistä. Silloin hahmonani oli Dark Elf Assassin. Totaalisen kaaottinen otus, jonka sormista tippui myrkkyä ja ties mitä. Hanskat kädessä piti syödä, ettei kuollut omaan myrkkyyn. Heh. Joo noi corruption-jutut on hauskoja, joskus oon menny vaan istumaan corruption trapin päälle ja painanu /Ct (activate trap) ja katsonut mitä kaikkea kivaa siitä seuraa :) Mitähän nyt kannattais tehdä, kävin äsken tappamassa Griffin ja hain elemental gauntletit ja Nonnaks swordin. Rehetepiä ei taida vielä uskaltaa mennä yrittämään. Pastilli? |
Dj P. 02.08.2005 12:42:16 | |
---|
Joo noi corruption-jutut on hauskoja, joskus oon menny vaan istumaan corruption trapin päälle ja painanu /Ct (activate trap) ja katsonut mitä kaikkea kivaa siitä seuraa :) Kannattaa etsiä siinä pelissä käsiin The Book Of Lolth (tai jotain tuonne päin) ja lukea se. Tyypistä tulee samantien niin kaaottinen kuin voi vain olla, sitten se muuttuu kaaoksen ollennoksi ja... Teksti ruudussa meni jotenkin näin: You start reading the book. You finish reading the book. Black glow surrounds you. You feel corrupted. You feel corrupted. You feel corrupted... (tätä jatkuu aika kauan) You have become being of Chaos. You die. "Saatanan paska! Minä haluan Kajajoen hiekkasälkille leikkii! Paskapaskapaska! En syö jäätelöö!" -Viisivuotias pikkusiskoni äidille. Huom, teksti on suora lainaus. |
tommiot 02.08.2005 12:47:50 | |
---|
Luin kerran IBM manuaalin... You are permanently confused! :) Kaveri kyllä kertoi siitä jo ennen sitä mutta eihän sitä voinut muistaa. Pastilli? |
Moratoria 02.08.2005 13:02:43 | |
---|
hiukan pelannut olen. Ne luolastot ovatten hiukan ärsyttäviä ku ne jatkuu vaikka kuinka pitkään saakka. Nälkä meinaan iskee aina kesken kaiken ja missään ei oo ruokaa. Ainaki niissä luolastoissa mitkä ovatten melko lähellä sitä ensimmäistä kylää. |
tommiot 02.08.2005 13:09:37 | |
---|
hiukan pelannut olen. Ne luolastot ovatten hiukan ärsyttäviä ku ne jatkuu vaikka kuinka pitkään saakka. Nälkä meinaan iskee aina kesken kaiken ja missään ei oo ruokaa. Ainaki niissä luolastoissa mitkä ovatten melko lähellä sitä ensimmäistä kylää. Onhan ne syviä, kun Infinite Dungeon ei lopu koskaan :D Se on oikeassa alareunassa. Länteen alkupaikasta olevassa luolassa on vaan 10 tasoa. Mutta niiden luolastojen koluaminen ei kuulu tuon pelin juoneen. Pastilli? |
Dj P. 02.08.2005 13:22:59 | |
---|
hiukan pelannut olen. Ne luolastot ovatten hiukan ärsyttäviä ku ne jatkuu vaikka kuinka pitkään saakka. Nälkä meinaan iskee aina kesken kaiken ja missään ei oo ruokaa. Ainaki niissä luolastoissa mitkä ovatten melko lähellä sitä ensimmäistä kylää. Heh. Tuohan on just hauskin. Ja kyllä sieltä ruokaa löytyy. Pitää vain olla varma että hahmolla on vastustuskykyä myrkyille ja sairauksille/keinot parantaa niitä, niin voi syödä epäilyttäviäkin ötököitä. Ja tuosta loputtomasta luolastosta muutenkin: En tiedä ADOM:in uusimmista versioista, mutta vanhemissa, täysin DOS-versioissa se itseasiassa päättyi tasoon 99. Kokeilin. Tasolla 66 on jotain mielenkiintoista kun sinne ekan kerran menee, ja useammin siihen samaan paikkaan ei pääsekkään. Siellä oli joku über tyyppi joltai sai joitan kivaa, mutta en enää muista mitä. Ensimmäisen vierailun jälkeen kerros muuttuu samanlaiseksi kuin kaikki muutkin. "Saatanan paska! Minä haluan Kajajoen hiekkasälkille leikkii! Paskapaskapaska! En syö jäätelöö!" -Viisivuotias pikkusiskoni äidille. Huom, teksti on suora lainaus. |
Sergei Fallinen 02.08.2005 13:25:23 | |
---|
Onhan ne syviä, kun Infinite Dungeon ei lopu koskaan :D Se on oikeassa alareunassa. Länteen alkupaikasta olevassa luolassa on vaan 10 tasoa. Mutta niiden luolastojen koluaminen ei kuulu tuon pelin juoneen. Mutta eikös Infinite Dungeonissa ole jollain tasolla 99 tms. Kaaosdemoni, jonka tappamalla tapahtuu.. Jotain. Vai onkohan tämä vain legendaa... |
tommiot 02.08.2005 14:19:11 | |
---|
Mutta eikös Infinite Dungeonissa ole jollain tasolla 99 tms. Kaaosdemoni, jonka tappamalla tapahtuu.. Jotain. Vai onkohan tämä vain legendaa... "Filk is found in the ID on the level corresponding to the number of first-killed monsters killed. For example if the first monster killed was a rat and 225 rats have been killed, Filk will be found on I: 225" www.andywlms.com/adom En tiedä loppuuko tuo ID senkään jälkeen. Pastilli? |
Dropped C 02.08.2005 19:17:12 | |
---|
Loistopeli. Aikanaan tuli hakattua aivan helvetisti. Kerran pelasin huijaamatta läpi, aika vaikea. Herbeillä ja treenauksella kannatti nostattaa attribuutit niin korkealle kun niillä sai ja sen jälkeen yrittää hommata Potion of Gain Attribute:ja, siunata ne ja kasvaa lisää. Yksissä raunioissa olleista tappajakoppakuoriaisista sai myös lisää speediä, mutta willpower laski. Tähän kannatti säästää willpoweria nostavat yrtit. Come back dear dreams, tales of old. In this sleep, servant of the warsmen. |
tommiot 03.08.2005 10:12:41 | |
---|
Perhana kun koukuttaa. Pari tuntia tässä pitänyt tehdä duunia, oon vaan kuunnellu Iron Maidenia ja pelannu ADOMia. No eipä täällä kaupungilla juuri töitä olekaan... Pastilli? |
tähtivaeltaja 03.08.2005 13:05:23 | |
---|
Loistava peli, pari vuotta sitten hakkasin juuri *.dat kopsauksilla kun äkkikuolemat vitutti suuresti. Älyttömän pitkälle pääsin. |
Scorpi 06.09.2005 14:17:34 | |
---|
Läpi Dwarven Priestillä... Käytin tosin aika paljon savegamekopiointia. Kolmen kovimman PC-pelin joukossa. Scorpi thanks and signs again |
Snowblind 06.09.2005 15:00:10 | |
---|
You have become being of Chaos. Voi kun tästä pääsisi vielä jatkamaan peliä.. I'm not insane, I'm just smarter than you. |
tähtivaeltaja 06.09.2005 17:20:14 | |
---|
You know you've been playing too much ADOM when... - It's raining. You see a pool. *ssllluuuurrrpp* - You are worried about going into deep cellars and basements because of the high corruption - You see an old and very short man, and you go up to him and say "quest." - You freeze with fear every time you hear a *THUMP* noise - Before going to the countryside you eat until you are bloated. (totta) - Whenever food tastes bland you complain loudly that it is cursed - You reread books over and over again - You get thrown out of the church after putting lots of bottles of water on the altar - When you kill someone you are amazed his body is not % - shaped -Someone builds a big bonfire. You think that it's an elemental anomaly and throw your precious red marble in - You are always carrying around with you a big bunch of logs, in case you come across a river 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -FZ |