Aihe: Olympiakisojen kohtalo?
1
ozz3
02.09.2005 14:24:18
Ei hätää, kyllä ne järjestetään. Mutta mistä ne näkyvät?

Viime vuonna noin 50 miljoonaa euroa tappiota tehneen Yleisradion hallintoneuvosto harkitsee ankaria säästötoimenpiteitä tappiokierteen katkaisemiseksi. Perjantain Aamulehden haastattelemien hallintoneuvoston jäseniltä löytyy ainakin kaksi reseptiä.

Kansanedustaja Kimmo Sasi (kok) pohtisi kalliista urheilutapahtumista luopumista.

"Voi jopa miettiä olympiakisojakin ja sitä, kannattaako Ylen kilpailla niistä, vai annetaanko esitysoikeudet suosiolla kaupallisille kanaville", Sasi sanoo Aamulehdessä.

Perkele. Näen jo silmissäni mainoksen.."MTV3+ Olympia paketti.."
Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
-septimisti-
02.09.2005 15:04:41
Ihan hyvä idea lähteä karsimaan ohjelmistoa sieltä katsotuimmasta päästä. Paljonko ne jotkut FST:n draama sarjat maksoikaan per suomenruotsalainen katselija.

Ei vaan, ei mulla ole hajuakaan siitä miten olympialaiset on hinnoiteltu, joten paha sanoa karsimisen tarpeesta. Eikös yle suurinpiirtein hoida noiden olympialaisten televisioinnin toteutuksen kaikkialle maailmaan. Luulis et siitä sais sen verran ylimääräistä että pystyis ite ne kanavallaan lähettää.
Bonham
02.09.2005 16:56:43
Ei hätää, kyllä ne järjestetään. Mutta mistä ne näkyvät?

Perkele. Näen jo silmissäni mainoksen.."MTV3+ Olympia paketti.."

Mä näen mainoksen: "TV lupa... nyt vain 750€!!!!"
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Jormaz
02.09.2005 17:50:09
Kunhan futiksen mm-kisoja ei saa kaupalliset kanavat, se olis viimenen tikki. Finaalissa syntyy voittomaali sillä välin kun crazy frog vilautettelee minimaalisen kokoista ulkokettaan..
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Jag
02.09.2005 18:15:30

Ihan hyvä idea lähteä karsimaan ohjelmistoa sieltä katsotuimmasta päästä. Paljonko ne jotkut FST:n draama sarjat maksoikaan per suomenruotsalainen katselija.

niinpä..olen joskus samaa ihmetellyt,
On muuten pirun pelottava topic. Eikös se ollut joku lakipykälä tulossa, että Olympialaiset, Fudiksen mm ja jotku jääkiekon mm pitäs aina näkyä maksuttomillla kanavilla.
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy
Mr. Wolf
02.09.2005 18:39:54 (muokattu 02.09.2005 18:40:45)
niinpä..olen joskus samaa ihmetellyt,
On muuten pirun pelottava topic. Eikös se ollut joku lakipykälä tulossa, että Olympialaiset, Fudiksen mm ja jotku jääkiekon mm pitäs aina näkyä maksuttomillla kanavilla.

Muistaakseni taitaa olla ihan EU:n tasolla suunnitteilla, että kansallisesti tärkeät urheilutapahtumat pitää olla "kaikkien" nähtävillä. (tai jotenkin noin se meni). Toinen asia tietenkin on, että mitkä ovat kansallisesti tärkeitä urheilukisoja.

editoin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)