Aihe: Kelmien kerho
1
kid ego
31.08.2005 09:17:49
Tästä MTV3:lla tiistaisin pyörivästä sarjasta ei liene palstalla vielä yhtään ketjua. Miksi? Todella hyvä sarja, mitä muut olette mieltä? Hienointa ohjelmassa on se, että vasta viimeisellä minuutilla paljastuu mitä todella tapahtui, kuka huijasi ja ketä.
MV
31.08.2005 10:31:25
Onhan tuota pari kertaa tullut katsottua muttei oikein säväytä...Aika tylsä oikeastaan.

No kyllähän sitä katsoo jos eteen sattuu osumaan.
"perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE9
Rakkikoira
31.08.2005 11:04:45
Tulee katsottua aika usein, sattuu tulemaan siihen aikaan kun makaan sohvalla ja ajattelen sinua. Ihan hyvä sarja, onnistuvatko he aina? Pitäiskö itse kokeilla jotain tuollaisia?
Olen mukava, komea ja muutenkin v*ttumainen ihminen.
bedlam
31.08.2005 11:12:57 (muokattu 31.08.2005 11:13:15)

Ei tuo töllön tuijottelu ole ihan suurinta lempipuuhaani, mutta tätä sarjaa voi kyllä katsella ihan hyvillä mielin. Tiistaista taisi tulla henk.koht. töllöpäiväni, kun eilen Kolmas kivi auringostakin pyörähti uusintakierrokselle.
http://www.mikseri.net/kiasma
J_Mikkonen
31.08.2005 11:47:02
Hyvä sarja, ite oon muistaakseni kahtonu jokaisen jakson. Ja on ne kyllä äijiä. Ainoastaan se herra joka näyttelee sitä Jimmyä niin on vähän laiskan oloinen ja kasvoton näyttelijä.
Käynks mä täällä usein?
dictatorsh*t
31.08.2005 12:06:32
Uutisten lisäksi ehkä ainoa mitä telkkarista, satunnaisten leffojen lisäksi katso.
Hell-o to all of your swinging parts!
kid ego
31.08.2005 13:32:59
Tulee katsottua aika usein, sattuu tulemaan siihen aikaan kun makaan sohvalla ja ajattelen sinua. Ihan hyvä sarja, onnistuvatko he aina? Pitäiskö itse kokeilla jotain tuollaisia?

Joo kyllä ne aina onnistuvat vaikka usein on hilkulla. Eilisessä jaksossa se muija paljasti kusetuksen yllättäen "uhrille", mutta silti hommat saatiin hanskaan.
Eddie
31.08.2005 13:51:48

Joo kyllä ne aina onnistuvat vaikka usein on hilkulla. Eilisessä jaksossa se muija paljasti kusetuksen yllättäen "uhrille", mutta silti hommat saatiin hanskaan.

Itse jäin pohtimaan, että oliko se kusetuksen paljastiminen "uhrille" osaa kusetuksen juonta. Viihdyttävä sarja tosiaan, toistaa vähän itseään mutta eipä se mua ole haitannut.
"Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles
LiiMaNHeNKi
31.08.2005 14:17:38
Hauska sarja. Ihmetyttää vain se, kun aina edellisessä jaksossa porukka huijaa puoli miljoonaa ja seuraavassa ei taas ole rahaa lainkaan. Mahtaa olla kallis elämäntyyli noilla.
Emmä mitään osaa soittaa... räpellän vaa.
Hohhoijaa
01.09.2005 17:57:57
Ihan kiva sarja, toisinaan tulee katottua.
No sleep 'til bedtime!
Spawn
01.09.2005 19:11:37
Hyvin toteutettu sarja ja tuota katselee kyllä' mielellään. Tosin kaikki jaksot tuntuvat olevan kuitenkin samasta muotista väännettyjä.
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)