Nikke 04.10.2005 23:32:28 | |
---|
Eli olis toi kyseinen kanavapaketti tarkotus hankkia. Mitä kaikkea tuo tarvitsee TV:n lisäksi? Asun Kokkolassa eli täällä näkyy sub tv sun muut ilman Digiboksia jota en omista. Tarvitsenko boksin katsoakseni Canal +:saa? No voihan peijoona ja perin erinomasta, niinpä onkin |
Pelsi 04.10.2005 23:38:06 | |
---|
Eli olis toi kyseinen kanavapaketti tarkotus hankkia. Mitä kaikkea tuo tarvitsee TV:n lisäksi? Asun Kokkolassa eli täällä näkyy sub tv sun muut ilman Digiboksia jota en omista. Tarvitsenko boksin katsoakseni Canal +:saa? Jonkinlainen Canalin boksi siinä pitää olla joka tapauksessa, joten kyllä semmoinen comboboksi (siis myös digi-tv canal+:n lisäksi) on suositeltava. Lautasen tarvii tietty. THV-klubi #3
>-)))> #3
-"Mä en kyllä yhdistäis mitään friikki gurujen aivo höpötyksiä basson soittoon..." -kake313 |
Peoplez 04.10.2005 23:40:18 | |
---|
Lautasen tarvii tietty. Höpöhöpö. Alkuperäinen kyselijä sanoi että sillä näkyy subtv ilman digiboksia. Tämä siis tarkoittaa kaapeliteeveetä? Jos näin on niin ei pitäis tartte mitää lautasta. Kaapelidigiboksi vaan ja canal tilaukseen ja siinä se. Ainakin näin pelaa Oulussa jos on kaapelitv. "Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
MegaMan Club #014 - Hat Man |
Nikke 04.10.2005 23:46:34 (muokattu 04.10.2005 23:46:40) | |
---|
Okei... Tarvii lähteä sitte ostaa digiboksi ja panna Anal + tilauksiin. Kauan tommosessa menee tulla tilauksen jälkeen? No voihan peijoona ja perin erinomasta, niinpä onkin |
Pelsi 04.10.2005 23:58:55 | |
---|
Höpöhöpö. Alkuperäinen kyselijä sanoi että sillä näkyy subtv ilman digiboksia. Tämä siis tarkoittaa kaapeliteeveetä? Jos näin on niin ei pitäis tartte mitää lautasta. Kaapelidigiboksi vaan ja canal tilaukseen ja siinä se. Ainakin näin pelaa Oulussa jos on kaapelitv. Jaaha, tarkkaavaisuus oli taas ainakin 2000% mulla. Jos siis kaapeli näkyy, niin Canalin pitäisi onnistua myös sitä kautta. THV-klubi #3
>-)))> #3
-"Mä en kyllä yhdistäis mitään friikki gurujen aivo höpötyksiä basson soittoon..." -kake313 |
Kimmo72 05.10.2005 00:03:55 | |
---|
Okei... Tarvii lähteä sitte ostaa digiboksi ja panna Anal + tilauksiin. Kauan tommosessa menee tulla tilauksen jälkeen? Jos käyt jossain palveluntarjoajan luona (et siis netitse tai muuten) niin se on samantien auki. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Nikke 05.10.2005 00:11:09 | |
---|
Okei... kiitos tästä. Tarvii iha vaa lätkän takia kyseinen kanava hommata. NHL on miesten liiga verrattuna Sm-Liigaan. No voihan peijoona ja perin erinomasta, niinpä onkin |
FatSam 05.10.2005 06:20:49 | |
---|
Okei... Tarvii lähteä sitte ostaa digiboksi ja panna Anal + tilauksiin. Kauan tommosessa menee tulla tilauksen jälkeen? Osta sitten sellainen boksi, missä on korttipaikka. Vai onkohan niissä kaikissa nykyään? Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
Qsysi 05.10.2005 11:54:09 (muokattu 05.10.2005 11:56:19) | |
---|
Jonkinlainen Canalin boksi siinä pitää olla joka tapauksessa, joten kyllä semmoinen comboboksi (siis myös digi-tv canal+:n lisäksi) on suositeltava. Lautasen tarvii tietty. Eikä kyllä tartte lautasta edes satelliitin kautta tulevaan. Harava vaan katolla niin näkkyypi. Ja esim. mustastapörssistä tilattaessa mulla meni 2 päivää että tuli kortti postissa ja odottelin n. puol tuntia kortti boksissa kiinni niin sitte räpsähti. Mutta niin, en kaapelista sitten tiedä niin olen hiljaa. "Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD"
- Jonskuliini |