Aihe: Urheilukanava näyttää Serie A:ta
1
pira
04.10.2005 09:10:46
"TV-ottelut käynnistyvät su 16.10. klo 21.30 Cagliari – Milan -ottelulla

Ensimmäinen Serie A:n tv-ottelu Urheilukanavalla on Cagliari – Milan, joka käynnistyy suorana lähetyksenä klo 21.30.
Tämän jälkeen syksyn aikana nähdään vähintään 10 ottelua. TV-ottelut valitaan noin viikkoa ennen ottelun ajankohtaa."

Urheilukanava näyttää myös Espanjan ja Saksan liigoja.

"Syksyn aikana sunnuntain lähetyspaikalla vuorottelevat Espanjan liiga ja Saksan Bundesliiga yhteensä 10 ottelun verran. Kevätkaudella sitten molempia sarjoja on luvassa 20 ottelua kumpaakin."
Vibrato lähtee syrämmestä
rockitsb
04.10.2005 10:48:15
Hyvä. Vihdoin muutakin kuin sählyä ja sporttichättiä.
"RRRRÄÄÄÄÄÄHHHH!!! -> RÄÄÄÄÄÄÄÄH!! -> Rääääääh! -> Räääh! -> Rääh." -Vahvistin
Bella Italia #5
HaloOfFlies
04.10.2005 11:36:05 (muokattu 04.10.2005 11:36:54)

Hieno juttu. Vielä kun näyttävät NBA-otteluita kuten pari vuotta sitten niin en valita.
First they steal your mind and then they steal your soul
drvulter
04.10.2005 12:30:27 (muokattu 04.10.2005 12:30:41)
ou jea, Serie A on mun mielestä kovatasoisin maansisäinen liiga, siellä pelataan kovaa ja taitavasti.
Shackle-razzle-futzal-craz
wrshredder
04.10.2005 12:35:03 (muokattu 04.10.2005 12:35:27)
kiviäkin kiinnostaa serie-a...
bäy.
Romantikkoitkijät#23 "Now excuse me, i have a funeral afterparty to attend to.."
Jkob
04.10.2005 12:41:41
Hienoa taas. Urheilukanava on melkeinpä ainoa syy miksi maksaa tv-lupamaksu. Vaikka sitä en maksanutkaan, ehkä ensi vuonna sitten. La ligaa voisi kyllä näyttää enemmän, seria a:n pelit kun ovat melkoista puolustuksen voittojuhlaa.

Tosin AC Milan - Reggina sunnuntaina oli poikkeus sääntöön. Hieno peli
Omena ***seessä pitää homot loitolla
DJKaaos
04.10.2005 16:11:14 (muokattu 04.10.2005 16:16:56)
ou jea, Serie A on mun mielestä kovatasoisin maansisäinen liiga, siellä pelataan kovaa ja taitavasti.

ja ennenkaikkea neitimäisesti, filmaten ja vittumaisesti.

Urheilukanava on melkeinpä ainoa syy miksi maksaa tv-lupamaksu

Niillä rahoilla rahoitetaan Yleisradion toiminta.
Rautalanka on mahtavaa musiikkia
author
04.10.2005 16:51:50
Jesh.. varsinainen Italian Hollywood. Näyttäisi enemmin vaikka allsvenskania.
Kulkunen
04.10.2005 17:27:14
Tämähän on hyvä juttu. Bundesliigan saisi mun puolesta heittää pois ja sen tilalle Valioliiga ja Urheilukanavan pisteet nousisi minun silmissäni kertaheitolla viisinkertaiseksi. La Ligaa saisi tulla enemmän.

Mutta eipä niin kuitenkaan käy. Canal+ on ilmeisesti ominut Valioliigan täysin, FA Cupia lukuunottamatta?
Be my reminder here that I am not alone.
pira
04.10.2005 17:29:44
Jesh.. varsinainen Italian Hollywood. Näyttäisi enemmin vaikka allsvenskania.

Allsvenskaniahan Urheilukanava näytti kesällä ennen Bundesliigan ja La Ligan käyntiin pyörähtämistä.
Itse mielummin katon italialaista kuin saksalaista jalkapalloilua..
Vibrato lähtee syrämmestä
psj
04.10.2005 17:49:12
Itse mielummin katon italialaista kuin saksalaista jalkapalloilua..

Itse halveksin sekä saksalaista että italialaista jalkapalloa. Saksalaiset pelaavat yksinkertaisesti tylsää jalkapalloa. Italialaiset taas vetäytyvät yleensä johtoasemassa kilpikonnapuolustukseen ja silloin ei oo kenelläkään hauskaa, varsinkaan katsojilla.
"Elämä on sitä, mitä siitä itse teet/vaikka parhaat kortit olisivat jääneet jakajan käteen" Abduktio - Murheellisen maan laulu
Mr. Wolf
04.10.2005 18:19:14 (muokattu 04.10.2005 18:23:51)
Itse halveksin sekä saksalaista että italialaista jalkapalloa. Saksalaiset pelaavat yksinkertaisesti tylsää jalkapalloa. Italialaiset taas vetäytyvät yleensä johtoasemassa kilpikonnapuolustukseen ja silloin ei oo kenelläkään hauskaa, varsinkaan katsojilla.

Ha-haa...Kaikista euroopan suurista liigoista Bundesliigassa tehdään eniten maaleja, joten olisi paikallaan selittää miten bundesliiga on tylsää jalkapalloa? Vaikka maalimäärät ei suoraa korreloi jalkapallon viihdyttävyyteen, niin en kyllä kutsuisi Bundesliigaa tylsäksi.

edit: Muokkasin sanajärjestystä. Lisäämpä tähän vielä, että minulle on tullut sellainen kuva, että bundesliigan tasoa ei arvosteta niin paljoa kuin esim. Espanjan, Italian ja Englannin, koska siellä ei pelaa niin tunnettuja nimiä kuin näissä muissa suurissa liigoissa, vaikka pelin taso no yhtä hyvää kuin muuallakin.
DJKaaos
04.10.2005 18:40:50
Ha-haa...Kaikista euroopan suurista liigoista Bundesliigassa tehdään eniten maaleja, joten olisi paikallaan selittää miten bundesliiga on tylsää jalkapalloa? Vaikka maalimäärät ei suoraa korreloi jalkapallon viihdyttävyyteen, niin en kyllä kutsuisi Bundesliigaa tylsäksi.

edit: Muokkasin sanajärjestystä. Lisäämpä tähän vielä, että minulle on tullut sellainen kuva, että bundesliigan tasoa ei arvosteta niin paljoa kuin esim. Espanjan, Italian ja Englannin, koska siellä ei pelaa niin tunnettuja nimiä kuin näissä muissa suurissa liigoissa, vaikka pelin taso no yhtä hyvää kuin muuallakin.

Mä olen ihan samaa mieltä. Bundesliigakin alkaa olemaan jo sellainen muukalaislegioonaliiga, että aika turha puhua mistään perus-saksalaistyylisestä pelaamisesta.
Rautalanka on mahtavaa musiikkia
psj
04.10.2005 19:36:17

No joo, myönnettäköön että saamani vaikutelma on tullut lähinnä maajoukkuepelien takia, mutta tuo saksalaisen jalkapallon tylsyys on mielestäni näkynyt seurajoukkueissa viime vuosinakin, varsinkin mestareiden liigan otteluissa, hirveää seurattavaa suoraan sanottuna. Italialaista seurajalkapalloa ei ole kyllä tullut seurattua että siinä mielessä tuo Italialaisen jalkapallon tylsäksi väittäminen saattoi olla kohtuutonta yleistystä. Mutta edelleen olen sitä mieltä että saksalainen jalkapallo on todella tylsää seurattavaa.
"Elämä on sitä, mitä siitä itse teet/vaikka parhaat kortit olisivat jääneet jakajan käteen" Abduktio - Murheellisen maan laulu
85423321
04.10.2005 19:38:30
En katso ikinä mitään urheilua telkkarista. Pallon perässä juoksentelu on älyvapaata.
Sir Henri
05.10.2005 10:55:33
Tuntuu aika uskomattomalta että ilmaiselta kanavalta näkyy Italian, Espanjan ja Saksan liigaa. Mahtavaa toimintaa Urheilukanavalta. Eläköön Urheilukanava! Kuolkoon Canal +!
Liika on liikaa mutta kohtuus on liian vähän.
Kulkunen
05.10.2005 11:08:56
En katso ikinä mitään urheilua telkkarista. Pallon perässä juoksentelu on älyvapaata.

Sehän on kiva. Ota tästä tikkari ja siirry seuraavaan ketjuun.
Be my reminder here that I am not alone.
Qsysi
05.10.2005 11:45:29
Ei kyllä yhtään oo jaksanu napata nuo italian pelit ennenkään.
"Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD" - Jonskuliini
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)