Tämä tulee sinäänsä hieman myöhässä, mutta onko täällä muita uusimman Nokia Gamen pelaajia kuin allekirjoittanut?
Kyseessähän on siis netissä selaimella pelattava peli, jossa joka päivä "eletään" erilaisen ihmisen elämä ja jos elämässä menestyy, voi voittaa joko kännykän tai sitten pelin loputtua 12. - 13.10. 2005 jonkun isomman palkinnon. Koska hommaa on vaikea selittää, niin
http://www.nokia.com/20lives auttanee. Itse peliä mainostettiin aikoinaan televisiossa pitkähköllä ostostv-tyyppisellä "Hi, I'm Phil Blitz and this is ... 20 LIVES!"-mainoksella, jonka ansiosta ainakin itse joutui käymään tarkastamassa tuon sivun.
Itse olen kaikki muut tähänastiset elämät saanut läpi, osan ihan ykkösellä ja osan pienellä selaimen oikea-aikaisen sulkemisen ja läpipeluuoppaan hyväksikäytöllä, mutta tänään tullut stunttimies Karl Neville ei ottanut onnistuakseen ja siistissä rivistössä on nyt yksi "Life failed". Creative entrytkin ovat onnistuneet mielestäni mukiinmenevästi, mutta en usko kännykän tipahtavan kuitenkaan postilaatikosta. Toisaalta jos on paljonkin osanottajia useissa maissa ja entryissä on rajoitettu merkkimäärä, niin eiköhän tuo mene loppupeleissä arpomiseksi kuitenkin.