Aihe: Nokia - 20 Lives
1
gandar
30.09.2005 19:12:03 (muokattu 30.09.2005 19:14:11)
Tämä tulee sinäänsä hieman myöhässä, mutta onko täällä muita uusimman Nokia Gamen pelaajia kuin allekirjoittanut?

Kyseessähän on siis netissä selaimella pelattava peli, jossa joka päivä "eletään" erilaisen ihmisen elämä ja jos elämässä menestyy, voi voittaa joko kännykän tai sitten pelin loputtua 12. - 13.10. 2005 jonkun isomman palkinnon. Koska hommaa on vaikea selittää, niin http://www.nokia.com/20lives auttanee. Itse peliä mainostettiin aikoinaan televisiossa pitkähköllä ostostv-tyyppisellä "Hi, I'm Phil Blitz and this is ... 20 LIVES!"-mainoksella, jonka ansiosta ainakin itse joutui käymään tarkastamassa tuon sivun.

Itse olen kaikki muut tähänastiset elämät saanut läpi, osan ihan ykkösellä ja osan pienellä selaimen oikea-aikaisen sulkemisen ja läpipeluuoppaan hyväksikäytöllä, mutta tänään tullut stunttimies Karl Neville ei ottanut onnistuakseen ja siistissä rivistössä on nyt yksi "Life failed". Creative entrytkin ovat onnistuneet mielestäni mukiinmenevästi, mutta en usko kännykän tipahtavan kuitenkaan postilaatikosta. Toisaalta jos on paljonkin osanottajia useissa maissa ja entryissä on rajoitettu merkkimäärä, niin eiköhän tuo mene loppupeleissä arpomiseksi kuitenkin.
Ceci n'est pas une signature
wrshredder
30.09.2005 23:29:00
Pitääkö tonne loggautua /rekisteröityä.. plääh en jaksais.. koitan tota demoa jossei toimi niin..
Romantikkoitkijät#23 "Now excuse me, i have a funeral afterparty to attend to.."
Lähikauppias
01.10.2005 02:07:59 (muokattu 01.10.2005 02:10:40)

Juu, messissä oon. 2 elämää mokannut. Vähän tylsänpuoleinen tuo kyllä pidemmän päälle on. Mutta haluun kännykän.

Se ihan ensimmäinen Nokia Game silloin joskus vuosia sitten oli ihan hyvä. Siinä kun pystyi aika hyvin itse oikeasti vaikuttamaan siihen voittaako jotain vai ei, eikä tuntunut pelkältä arpomiselta niin kuin esimerkiksi tämä vähän tuntuu. Ja juonikin oli muistaakseni ihan mielenkiintoinen.

EDIT: Ai niin, pitää vähän tilittää kun muutama vuosi sitten oli ensin Nokia Game, joka meni teknisten syiden vuoksi perseelleen ja sitten järjestivät sellaisen lohdutus-Nokia Gamen pian perään. Voitin sen. Olin innoissani uudesta kännykästä tai jostain muusta vastaavasta upeudesta. Ja sitten tuli palkinto kotiin: helvetin ruma kravatti. Vitutti melko paljon.
www.johnnysuperhero.tk
Rock over London, rock on Chicago.
Frequency
01.10.2005 17:56:31
EDIT: Ai niin, pitää vähän tilittää kun muutama vuosi sitten oli ensin Nokia Game, joka meni teknisten syiden vuoksi perseelleen ja sitten järjestivät sellaisen lohdutus-Nokia Gamen pian perään. Voitin sen. Olin innoissani uudesta kännykästä tai jostain muusta vastaavasta upeudesta. Ja sitten tuli palkinto kotiin: helvetin ruma kravatti. Vitutti melko paljon.

Ahhahhah :D Katkeraa tilitystä. +++
Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)