Aihe: Ozzyn DVD:t Live & Loud vai Budokan
1
Folcce
14.10.2005 15:31:28
Nyt tarvitaan m.nettiläisten apua!!
Kertokaa te, ketkä olette nähneet molemmat, Live & Loudin ja Live at Budokanin.. kumpi DVD kannattaa ostaa?? Ja perustelujen kera tietty.
Täytyy Pink Floydin Pompeiin kylkiäisenä tilata play.comista toinen mutta kumpi? Pallo on nyt teillä
Music's my life, Moxey.
Zakk
14.10.2005 15:44:46
Nyt tarvitaan m.nettiläisten apua!!
Kertokaa te, ketkä olette nähneet molemmat, Live & Loudin ja Live at Budokanin.. kumpi DVD kannattaa ostaa?? Ja perustelujen kera tietty.
Täytyy Pink Floydin Pompeiin kylkiäisenä tilata play.comista toinen mutta kumpi? Pallo on nyt teillä

Jos halut ihan "keikan" niin osta budokan, Live&Loud on pätkiä monesta keikasta ja vaihtuu vielä useesti biisienkin aikana. Molemmista kyllä pidän kovasti, musiikillisesti enemmän Live & Loudista.
"Where there's a whip there's a way"
Folcce
14.10.2005 15:50:11
Jos halut ihan "keikan" niin osta budokan, Live&Loud on pätkiä monesta keikasta ja vaihtuu vielä useesti biisienkin aikana. Molemmista kyllä pidän kovasti, musiikillisesti enemmän Live & Loudista.

Joo, tommosta kommenttia oon kuullut. Ja olisiko vielä niin että Ozzy olisi kovemmassa vedossa Loudilla? Vai tuleeko se fiilis vaan just noista leikkauksista? On ainakin 9 vuotta nuorempi..
Music's my life, Moxey.
jigsore
14.10.2005 15:54:32

Live&Loud on pätkiä monesta keikasta ja vaihtuu vielä useesti biisienkin aikana.

Juuri tuon takia en tykännyt yhtään ja semmonen kasarimeininki ei oikein iske.
IHKK #8
juuso a
14.10.2005 16:04:19

Molemmista kyllä pidän kovasti, musiikillisesti enemmän Live & Loudista.

Sama homma. Mun mielestä Wylde ainakin soittaa todella mauttomasti tuolla Budokanilla. Joka vitun väliin joku biisistä irtonainen soolonpätkä tai filli. Ei näin...
V*ttu jeei!!!
wrshredder
14.10.2005 16:47:53 (muokattu 14.10.2005 16:48:11)
Sama homma. Mun mielestä Wylde ainakin soittaa todella mauttomasti tuolla Budokanilla. Joka vitun väliin joku biisistä irtonainen soolonpätkä tai filli. Ei näin...

+ on 100kg lihavampi..

mulla on budokan cd ja live&loud dvd.. noin on ok.
Romantikkoitkijät#23 "Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music" - Angela Monet
Mechanizm
14.10.2005 18:03:29
Itse en voi Live & Loudia enään katsoa lainkaan vaikkakin sen ilmestyessä se oli kova juttu. Kuka helvatti on keksinyt tehdä koko konsertista yhden pitkän MTV musiikkivideon.
Suomalainen ottaa vaikka peräruiskeen, jos sen saa ilmaiseksi.
tommijk
14.10.2005 21:57:54
Ehdottomasti Live At Budokan. Live & Loud on ehkä huonoin musa dvd ostokseni; kuin huonoa musiikkivideota katsoisi..
"Tommy The Cat is my name and I say unto thee..."
Keimo Kalma
15.10.2005 01:14:16

Ei jumanlauda... Jos näistä pitää valita niin kyllä se on toi Live & Loud... Se on vielä sellainen iloinen nousu humala kun taaseen Budokanin keikka on sellainen paha laiska krapula jolloin ei tee mieli edes nousta sängystä!!
"Kaikkeen tottuu kun ei pese"
juuso a
15.10.2005 01:41:57

Ei jumanlauda... Jos näistä pitää valita niin kyllä se on toi Live & Loud... Se on vielä sellainen iloinen nousu humala kun taaseen Budokanin keikka on sellainen paha laiska krapula jolloin ei tee mieli edes nousta sängystä!!

Ozzy näyttikin tossa Budokanilla aina juostessaan jollekin vanhalle mummolle.:D
V*ttu jeei!!!
Folcce
15.10.2005 09:06:02
Ei teistä ota selvää ;)
Music's my life, Moxey.
Räbbänä
15.10.2005 09:20:59
Enpä ole tuota live&loudia nähny, mutta kyllä se budokan on ihan hyvä dvd. Zakk vetää vain välillä liian överiksi niitten temppujensa kanssa.
"kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä" Hynynen
juuso a
15.10.2005 12:46:55

Ei teistä ota selvää ;)

Molemmissa on puolensa. Tosiaan L&L:llä on se leikkausmeininki miinuksena, mutta muuten varsin pätevä live.
V*ttu jeei!!!
Pelsi
15.10.2005 13:07:30
Molemmissa on puolensa. Tosiaan L&L:llä on se leikkausmeininki miinuksena, mutta muuten varsin pätevä live.

Niin. Summa summarum:
-Jos haluat koko keikan, osta Budokan.

-Jos taas se, että biisit tulevat eri keikoilta ei haittaa, niin osta Live and Loud. Siinä on lisäksi enemmän (ja parempia) biisejä ja mielestäni parempi meininki.
THV-klubi #3
>-)))> #3
-"Mä en kyllä yhdistäis mitään friikki gurujen aivo höpötyksiä basson soittoon..." -kake313
Torniojaws
15.10.2005 13:45:18

Itse pidän Live & Loudista enemmän, tuo Budokan on jotenkin väsyneen oloinen keikka ja biisitkin on puoliksi juuri Ozzyn heikompaa materiaalia.
http://www.relativity1.com [Grindcore] Some suffer to the point where they grow numb - others are so numb they deserve to suffer...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)