Raipe 20.10.2005 22:59:49 (muokattu 21.10.2005 20:21:28) | |
---|
Muistaako kukaan tätä sarjaa? Sarjan takana on Chris Carter ja musiikeista taisi vastata Mark Snow. Frank Black on jannu, jolla on telepaattisia kykyjä ja hän jeesaa poliisia Millennium -poppoon kautta tilaustyönä. Elikäs hemmo jahtaa jaksosta toiseen toinen toistaan mielipuolisempia sarjamurhaajia ja meininki on useimmiten todella karua. Tähän vielä lisätään maailmanlopun enteet ja pätkä ilmestyskirjaa nin soppa on kasassa. Sarja ei saanut X-Filesin kaltaista menestystä johtuen synkkyydestä ja raakuudesta, mutta oman fanikunnan se kuitenkin löysi. Tämä sarja ei ole pikaruokaa. Nyt kaikki 3 tuotantokautta on julkaistu DVD:nä. Mikäli kiinnostaa, kannattaa tsekata CDON, sieltä saa ensimmäisen tuotantokauden (22 jaksoa) n.20 eurolla. Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
Tympee Huttunen 20.10.2005 23:00:54 | |
---|
Ensimmäinen tuotantokausi oli kyllä messevä. Loppua kohden alkoi tämäkin huonontua. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
HaloOfFlies 20.10.2005 23:42:01 (muokattu 20.10.2005 23:42:34) | |
---|
Yhdessä jaksossahan taisi olla Kissin jäsenet (alkuperäinen nelikko) mukana, ellen väärin muista? First they steal your mind and then they steal your soul |
Jani The Rock 21.10.2005 00:10:44 | |
---|
Erittäin hyvä sarja. Meitsi on bassonsoiton Johnny Winter. En oo yhtä kuuluisa, taitava enkä kalpea, mutta oon helvetin laiha ja mulla on ainakin NÄIN iso stetsoni. * Bella Italia #1 *
MegaMan Club #002 - Quiff Man * |
arppah8 21.10.2005 00:35:46 | |
---|
Ensimmäinen tuotantokausi oli kyllä messevä. Loppua kohden alkoi tämäkin huonontua. Jäipä toinen tuotantokausi katsomatta, kun ekan kauden yltiösynkkyyden (Hywä!) tilalle yritettin tunkea huumoria (Huono!!!). Ei toiminut. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
Synnyttäjä 21.10.2005 09:48:49 | |
---|
Tämä sarja kyllä oikein pursui synkkyyttä. Diggasin kyllä koko ajan, vaikken ihan orjallisesti seurannutkaan. Ei kai sillä Mr. Blackillä nyt mitään telekineettisiä kykyjä ollut? Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |
arppah8 21.10.2005 11:03:57 | |
---|
Ei kai sillä Mr. Blackillä nyt mitään telekineettisiä kykyjä ollut? Eiköhän ne olleet telepaattisia. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
riimu 21.10.2005 12:24:31 | |
---|
Twin Peaksin ohella varmaan yksi parhaista töllösarjoista ikinä. Ekan tuotantokauden olen omistanut heti julkaisusta asti ja toinen on ollut pitkään hankinnassa. Valitttavasti kolmas kausi on aika kuraa ja se taisikin jäädä kesken lopulta... Kuitenkin ykköskausi on täyttä rautaa ja kakkonenkin ihan ok. Kakkoskaudessa hieman häiritsee se, että yhtäkkiä Millenniumryhmästä on yritetty vääntää niin kulttiporukkaa. :) Let us go in; The fog is rising. |
juuso a 21.10.2005 18:46:12 | |
---|
Twin Peaksistä kyllä pidin ja pidän edelleenkin mutta ei toi Millenium oikein koskaan auennut samalla tavoin. Kansiot on noista Carterin luomuksista edelleen paras. V*ttu jeei!!! |
riimu 21.10.2005 18:52:12 | |
---|
Twin Peaksistä kyllä pidin ja pidän edelleenkin mutta ei toi Millenium oikein koskaan auennut samalla tavoin. Kansiot on noista Carterin luomuksista edelleen paras. Käsittääkseni Millenniumkin lopahti lähinnä siihen kun Carterin into lopulta kansioihin suuntautui kokonaan. Let us go in; The fog is rising. |
Raipe 21.10.2005 20:42:05 | |
---|
Jäipä toinen tuotantokausi katsomatta, kun ekan kauden yltiösynkkyyden (Hywä!) tilalle yritettin tunkea huumoria (Huono!!!). Ei toiminut. Ensimmäisen kauden olen nähnyt kokonaisuudessaan, muita kausia sieltä täältä, mutta mitään muistikuvaa ei nuista jälkimmäisistä ole. Ovatko nuo kaksi viimeistä tuotantokautta mistään kotoisin? Meinaan vaan että jos ne jotain komediaa on yrittänyt tuosta tehdä nin suunta on väärä. Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
riimu 21.10.2005 21:09:10 | |
---|
Ensimmäisen kauden olen nähnyt kokonaisuudessaan, muita kausia sieltä täältä, mutta mitään muistikuvaa ei nuista jälkimmäisistä ole. Ovatko nuo kaksi viimeistä tuotantokautta mistään kotoisin? Meinaan vaan että jos ne jotain komediaa on yrittänyt tuosta tehdä nin suunta on väärä. Kakkosessa lähinnä perehdyttiin tuohon varsinaiseen Millennium-ryhmään ja niistä yritettiin saada jotain maailmanloppukultjärjestöä. Siinä homma kusi, mutta ei onneksi liikaa. Ihan katsottava tuo toinen tuotantokausi on. Harmi vaan sinänsä kun ekan tuotantokauden aikana tuo Millenniumposse jotenkin jopa perustuu ihan oikeaan ryhmittymään. Tosin tokan tuotantokauden aikana koko sarjan tiimi kait vaihtui aikalailla ja homma karkasi käsistä. Käsittääkseni Carterin alkuperäinen visio oli että tuosta sarjasta tosiaan tulis about 6. tuotantokautta ja kokonaisjuoni yms. syvenisi sitä kautta. Let us go in; The fog is rising. |
slowdive 21.10.2005 23:07:05 | |
---|
Erittäin hyvä sarja oli ja laatu pysyi korkeana alusta loppuun. Tuntuu että ainakin Suomessa oli kyllä turhan ali-arvostettu sarja. Esitysajat oli mitä oli, ja monet tuntuivat olevan katsomatta ihan vaan siksi että pitivät sitä jonkinsortin köyhän miehen Salaisina Kansioina. Menettivät paljon. Siinäkin oli sitä jatkuvaa juonta ns. "perusjaksojen" välissä, eikä sieltä-täältä seuraaminen varmasti antanut parasta mahdollista kuvaa. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Chrissie 22.10.2005 15:40:57 | |
---|
Tämä oli kyllä hyvä ainakin niiltä osin, mitkä ovat jääneet mieliin. Jostain syystä Lance Henriksen on jäänyt mieleen nimenomaan Millenniumista, eikä niinkään Alienista vaikka sitä olikin katsellut jo vuosia ennen Frank Blackin hahmoa. Uusintaan vaan :) Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio "They won't love you like I do." Apollo 440 - Pain in Any Language |
Jani The Rock 22.10.2005 16:34:40 | |
---|
Tämä oli kyllä hyvä ainakin niiltä osin, mitkä ovat jääneet mieliin. Jostain syystä Lance Henriksen on jäänyt mieleen nimenomaan Millenniumista, eikä niinkään Alienista vaikka sitä olikin katsellut jo vuosia ennen Frank Blackin hahmoa. Lance Henriksen on ihan ratkaseva lenkki tossa sarjassa. Ehdottomasti yksi mun suosikkinäyttelijöistäni. Meitsi on bassonsoiton Johnny Winter. En oo yhtä kuuluisa, taitava enkä kalpea, mutta oon helvetin laiha ja mulla on ainakin NÄIN iso stetsoni. * Bella Italia #1 *
MegaMan Club #002 - Quiff Man * |