Aihe: Mikä DVD-soitin kannattaa hankkia?
1 2
Tympee Huttunen
18.10.2005 21:11:11
No niin. Nyt Mäkrölle apua. Tarvitsen halvan, toimivan, pitkällä takuulla varustetun monipuolisen soittimen, jonka saa helposti aluevapaaksi.

Philips ei käy.
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
Kosminen
18.10.2005 22:07:47

No älä osta ainakaan kolmellakympillä Tangent(joka myös Eltax-merkkisenä tunnetaan)-merkkistä soitinta. Välkyttää kaikkea huonon näköisesti.
"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))>
mantyla
18.10.2005 22:32:36

Euroline on edullinen ja hyvä.
Alpha
18.10.2005 22:59:52
Entäpä United?
Tympee Huttunen
18.10.2005 23:36:58
Entäpä United?

Tätä itsekin olen miettinyt halvan hinnan perusteella. Saako laitteen helposti aluevapaaksi?
Tympee Huttunen
18.10.2005 23:37:13
Euroline on edullinen ja hyvä.

Mistä tälläisiä saa? Onko pitkä takuu?
Salaud
18.10.2005 23:46:33
Tätä itsekin olen miettinyt halvan hinnan perusteella. Saako laitteen helposti aluevapaaksi?

Unitedin saa helposti aluevapaaksi jne. Mutta niitä kaksi kappaletta myöskin palautin takaisin kauppaan, kun ei lukenut kaikkia levyjä. Sitten otin Philipsin soittimeen ja kivasti on toiminut. Mutta jos ei Philips käy, niin sitten voit ottaa sen Unitedin. Tai no, on niitä varmaan muitakin merkkejä. :)
Houston, We have a Drinking Problem.
Alpha
18.10.2005 23:48:00

Ei se kovin vaikeaa ollut, ku niitä joskus kattelin. Mulla on tuo DVD4062M-malli...toistaa DVD:t, CD:t, MP3-levyt, JPG:t...
KTULU
19.10.2005 00:19:17 (muokattu 19.10.2005 00:19:45)
Olen käyttänyt noin viittä eri dvd-soitinta ja niissä ei ole ollut muuta eroa paitsi hinta ja koko. Kaverini omistama 200€ maksanut sonyn dvd-soitin oli aivan yhtä hyvä kuin isäni 50€ maksanut soitin. Eli neuvoni on että kannattaa ostaa pienin ja halvin soitin minkä löytää. Ostopaikaksi suosittelen giganttia.
Pinaattikeitto on pahaa...
Tympee Huttunen
19.10.2005 10:10:15 (muokattu 19.10.2005 10:11:31)
Olen käyttänyt noin viittä eri dvd-soitinta ja niissä ei ole ollut muuta eroa paitsi hinta ja koko. Kaverini omistama 200€ maksanut sonyn dvd-soitin oli aivan yhtä hyvä kuin isäni 50€ maksanut soitin. Eli neuvoni on että kannattaa ostaa pienin ja halvin soitin minkä löytää. Ostopaikaksi suosittelen giganttia.

Uusi dvd-soitin olisi juuri tulossa kalliin ja temppuilevan Sonyn tilalle. Lidlissä oli aikoinaan soittimia 50euroon ja kahden (vai peräti kolmen) vuoden takuulla. Kyllä siinä soitin itsensä maksaa takaisin.

Salaudille: ehkä kannattaa sittenkin ottaa tuo Philips harkintaan. United ei ilmeisesti kuitenkaan lukenut kunnolla kaikkia muiden alueiden, vaikka oli muutettu aluevapaaksi? Tuliko ongelmia region2-levyillä?
tuomittu
19.10.2005 10:38:01
Mulla on ollu kohta viis vuotta yks ja sama LG:n soitin. Hyvin on toiminu.
Älä ala mulle tai tulee napaan.
Kosminen
19.10.2005 10:39:47

Mä ostin just halvimman soittimen Gigantista, ja sitä parin sekunnin välein tummaksi ja taas kirkkaaksi räpsähtävää kuvaa ei jaksa katella.
"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))>
Tympee Huttunen
19.10.2005 10:47:49 (muokattu 19.10.2005 10:48:16)
Mä ostin just halvimman soittimen Gigantista, ja sitä parin sekunnin välein tummaksi ja taas kirkkaaksi räpsähtävää kuvaa ei jaksa katella.

Voisko scart olla huonosti kiinni telkkarissa? Luinkin ylempää merkistäsi.
RocknRoll
19.10.2005 11:56:05
Mä ostin Philipsin aikoinaan. DVD:t toimii niinkuin pitääkin. Mutta mikään muu ei toimi, mitä lupaa toistaa.
-Spade-
19.10.2005 12:13:55
Mulla on ollu kohta viis vuotta yks ja sama LG:n soitin. Hyvin on toiminu.

Mullakin oli edellinen LG:n soitin yli neljä vuotta käytössä. Ei mitään ongelmia. Myös nykyiseen, tallentavaan LG:hen olen ollut tyytyväinen.
Ohan se varma.
aikavaikea
19.10.2005 12:38:57 (muokattu 19.10.2005 12:39:55)
Panasonicin DVD-RV32 ollut nyt pari-kolme vuotta käytössä, eikä ole ollut mitään ongelmia, vaikka lapset sitä käyttävät todennäköisesti enemmän kuin vanhemmat.

E: Ai niin, piti saada helposti aluevapaaksi. Ei tämä sitten käy, sori.
On täällä paljon pieniä. Ja pienen pienen pieniä. Ja sitten vähän isompia pieniä, mut nekin on niin kovin kovin pieniä.
wrshredder
19.10.2005 12:46:06
Entäpä United?

Tämä on just hyvä.. kaverilla on. soittaa ainakin vcd sun muut..

Finluxia EI kannata ostaa!! muista.
Romantikkoitkijät#23 "Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music" - Angela Monet
AP
19.10.2005 12:58:54
Mullakin oli edellinen LG:n soitin yli neljä vuotta käytössä. Ei mitään ongelmia. Myös nykyiseen, tallentavaan LG:hen olen ollut tyytyväinen.

Hm. Mulla taas LG tuppaa nykyään jumittelemaan valikoihin, saattaa esim. kohtausvalikossa kyllä "huomioida" käskyn eli kohtauksen valinnan, mutta jää sitten vaan minuuttikaupalla raksuttamaan ja etsimään oikeaa aloituspaikkaa eikä siltikään välttämättä löydä. Samoin "kelauksessa" voi joskus jumittaa, eli hetken kelaa ja sitten stoppaa ja jää taas vouvaamaan. Ilmiö on tullut ihan joku aika sitten ja samaa tekee muuten myös broidin LG. Huolestuttavinta on, että omallani on katsottu varmaan alle 20 h.
K100 #7 Ärlä #011
Salaud
19.10.2005 14:12:07
Salaudille: ehkä kannattaa sittenkin ottaa tuo Philips harkintaan. United ei ilmeisesti kuitenkaan lukenut kunnolla kaikkia muiden alueiden, vaikka oli muutettu aluevapaaksi? Tuliko ongelmia region2-levyillä?

Unitedit ei toistaneet oikein mitään kunnolla. Regioneista välittämättä. Välillä ei löytänyt päävalikkoa, leffat katkesi kesken jne.

Ja tosiaan kaksi eri laitetta kokeilin, eli ei ollut yhdestä kiinni.
Houston, We have a Drinking Problem.
Jokunen
19.10.2005 14:32:48
Mie ostin kesän alussa ensiksi Eltax-merkkisen romukasan ja se meni vaihtoon jo ekana päivänä. Vaihdoin sen panasonicin soittimeen ja olen ollut tyytyväinen. Ainut huono puoli on se, että ei toista DVD-audiota, eikä sitä toista(sacd?). Kannattaa nyt ainakin tarkistaa, että on kaikki optiset/koaksiaalilähdöt sun muut.
"Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)