Aihe: mikä on parempi kuin elisa viihde?
1
Angra Mainyu
23.04.2019 19:48:06 (muokattu 23.04.2019 19:48:27)
mikä on parempi kuin elisa viihde?
vastaavilla toiminnoilla, maksan kiinteestä laajakaistaista 39,90€/kk
mielestäni tuo on melko paljon tänä päivänä, onkohan halvempaa vaihto-ehtoa?
Allekirjoituspaikka myynnissä 6,66¤/kk (ei määräaikaisuutta)
Lunnu
23.04.2019 21:31:30
Kytkykauppamestareita ovat he. Itselläni on laajakaista ja siihen kytkykauppana myyty mobiililaajakaista ( joka on vähäisellä käytöllä kotitabletissa).
Minulle yritettiin myydä elisa viihdettä koska _hinta on vain pari euroa isompi kuin nykyinen pakettini_
En kuitenkaan koe saavani siitä mitään lisäarvoa ja kun jälleen kerran minule soitettiin aiheesta mainitsin että itse asiassa minulle riittäisi pelkkä laajakaista.
Mutta kappas vaan - sitäpä ei enää saakaan siihen hintaan mikä mulla oli aikoinaan - halpa hinta (hah hah) onkin kuulemma vain ja ainoastaan saatavana tuon semihyödyttömän mobiililaajakaistan kaverina.
Vittu mitä kusetusta.
Elisa / saunalahti on perseestä.

Niin on varmaan muutkin
Nostalgy is not what it used to be
DirtyFingers
23.04.2019 22:49:52
Lunnu: Kytkykauppamestareita ovat he. Itselläni on laajakaista ja siihen kytkykauppana myyty mobiililaajakaista ( joka on vähäisellä käytöllä kotitabletissa).
Minulle yritettiin myydä elisa viihdettä koska _hinta on vain pari euroa isompi kuin nykyinen pakettini_
En kuitenkaan koe saavani siitä mitään lisäarvoa ja kun jälleen kerran minule soitettiin aiheesta mainitsin että itse asiassa minulle riittäisi pelkkä laajakaista.
Mutta kappas vaan - sitäpä ei enää saakaan siihen hintaan mikä mulla oli aikoinaan - halpa hinta (hah hah) onkin kuulemma vain ja ainoastaan saatavana tuon semihyödyttömän mobiililaajakaistan kaverina.
Vittu mitä kusetusta.
Elisa / saunalahti on perseestä.

Niin on varmaan muutkin

Samaa paskaa Telian puolelta.
Come with me for fun in my buggy
gasser
24.04.2019 19:09:08
Mulla oli toi viihde, kun ainoastaan sen myötä sai taloyhtiön kymppimegaisen netin satamegaiseksi. Mutta sitten jossain vaiheessa sopparia uusiessa hinta tippui, kun sanoin että en viihdettä käytä enkä tarvitse. Olisivatko saaneet noottia tuosta viihteen väkisinmyynnistä kenties, kun silloin joskus ei kuulemma millään onnistunut nopea netti ilman viihdepakettia ja nyt sitten onnistui. Hinta taisi puolittua tai jotain. En nyt sen tarkemmin muista. Ja tilannehan on se, että tähän taloyhtiöön (kaupungin vuokrakämppä) ei muun toimittajan lankanettiä saa kirveelläkään.
Jormaz
26.04.2019 20:49:24
Elisa Viihde on kyllä yks hevonvitun paska. Tallenteisiin tulee tällä digiboxilla aina tekstitys mukaan. Livenä katsoessa tekstit saa pois mutta tallenteilta ei. Surkea esitys näin vuonna 2019.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Daagen
26.04.2019 21:46:05 (muokattu 26.04.2019 21:47:08)
Jormaz: Elisa Viihde on kyllä yks hevonvitun paska. Tallenteisiin tulee tällä digiboxilla aina tekstitys mukaan. Livenä katsoessa tekstit saa pois mutta tallenteilta ei. Surkea esitys näin vuonna 2019.

Kaikki nämä operaattorien digi-tv-viritelmät ovat perseestä. Nimimerkillä kaikkia kokeillut ja tällä hetkellä DNA. Ehkä tuo Elisa lienee paras omasta mielestä mutta kaikista parasta olisi olla ilman noita.
zekeode
26.04.2019 22:02:26

Pystyykö joku oikeasti vuonna 2019 katsomaan jotain TV-ohjelmia, jossa on mainoksia? Vaikka ne mainokset vois kelata, niin en silti pystyis. Kertokaa nyt vielä, että kuuntelette radiota? :)
Henri Henri Olavi
26.04.2019 23:08:56
Tiedän varmuudella, että 50-luvulla syntyneet katsovat paljonkin trad. näköradiota.
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
Lunnu
29.04.2019 22:40:58
zekeode: Pystyykö joku oikeasti vuonna 2019 katsomaan jotain TV-ohjelmia, jossa on mainoksia? Vaikka ne mainokset vois kelata, niin en silti pystyis. Kertokaa nyt vielä, että kuuntelette radiota? :)

Ainoastaan järviradiota
Nostalgy is not what it used to be
LiemiKuutio
25.05.2019 00:44:03
Mulla on Telia laajakaista käytössä, juuri itsekin palautin tänään Telia-tv-boksin tarpeettomana ja hankalakäyttöisenä. Kauhea kasa piuhoja, laitteita ja kaukosäätimiä, viritin ne kerran ja katsoin kaksi päivää. Käyttö kaukosäätimellä on niin hidasta ja hankalaa, että nou tänks ajattelin ja keräsin kamat lootaan saman tien.

Jäi toi pelkkä laajakaista sitten ja hinta on 29,90. Kattelin just että DNA:lla on samanhintainen. Saisko sen jostain halvemmalla? Telia-tv myytiin mulle valehtelemalla, että se boksikasa on saman hintainen kuin pelkkä adsl-modeemi. Kuitenkin oli otettu kymppi lisää hintaa. Heti kun tuli määräaikaisuus umpeen, palautin boksit ja reitittimet sun muun paskan eli tänään. Yritettiin myydä sitten tilalle Hybridiä ja mobiililaajakaistaa mitä en niitäkään tarvi. Tässä harkitsen panisko koko laajakaistankin pois, kun töissä on kuitenkin netti ja kirjastossakin tarvittaessa.

Entistä vähemmän tulee istuttua koneella ja katottua telkkariakaan ja tulee harrastettua ihan muuta kuin viihteen töllöttämistä. Kaikki oli ennen niin helppoa, kun on ollut tässä talossa valokuituyhteys, mutta omistajanvaihdoksen takia ei tähän ole enää laitettu sitä. Netflixiä voi kattoa puhelimestakin, se on nyt kokeilussa, mutta ei sielläkään ole mulle juuri mitään. Pitää kattoa pari vuotta, miten nämä hommat yksinkertaistuu ja halpenee, tai sitten ei. Inhottaa nämä määräaikaisuudet jne.

Jos tosiaan alkais vain kuuntelemaan radiota, jos löytäis vielä putkiradion jostain...
mike tapping
25.05.2019 08:12:44
Operaattorit vie kyllä kuluttajaa nykyisin melko tylyllä tavalla. Nykyisin kun "kaikilla" on jo netti niin kasvua pitää hakea muilla keinoilla. Ennen sai vielä jotain perusnettiliittymiä kympillä/kuukausi. Nykyisin se on kaikilla sitä "edullista" 29e/kk hintaluokkaa. ADSL-liittymistä tuntuvat haluavan eroon, kun ei monesti ole edes saatavilla. Niillä, jotka asuvat joka kuidun tai kaapeliverkon päässä, on vielä suhteellisen hyvä tilanne, mutta kaikille muille tarjotaan vain mobiilibasketta.

Minulla oli edellisessä kämpässä kaapeliverkon kautta 50-megainen nettiyhteys, joka toimi varsin mallikkaasti. Muuton jälkeen nyt on sitten mobiilireititin ikkunalaudalla. Samalla hinnalla saan nyt kaistaa puolet aiemmasta ja sekin on tietty 4G nimellisnopeus, todellinen nopeus voi sitten olla ajankohdasta riippuen ihan jotain muuta..
Tympee Huttunen
25.05.2019 08:23:05
Mulla on Telia Viihde. Musta on helvetin hyvä. Tallennuskapasiteettiä ei enää ole, eli käytän ihan totaalisesti pelkkänä tv/HBO/netflix/nettivuokraamo-pakettina. Toihan on aito "netti-tv"-palvelu toisin kuin ymmärtääkseni vaikka DNA:n paketti ja olisikohan sama peräti Elisassakin?

Mulla on katolla ikäloppu antenni ja sen kuva pätkii säiden mukaan niin, ettei juuri nappaa. Telkun prossu muutenkin hidas ja vituttaako, kun kanavaa vaihtamalla menee sekunti jne.

Ja joo, maksaahan toi ja saletisti saisi halvemmalla vaan liittymän ja on tosi edgyä ettei olisi tv:tä ollenkaan.

Nyt toi Telia on menossa juuri uusiksi ja adsl poistuu ja tulee ihan mobiiliverklohomma. Just mietin että ottaako sen vai etsiikö toista vaihtoehtoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)