HaloOfFlies 29.10.2005 21:23:04 (muokattu 29.10.2005 21:41:56) | |
---|
Täytyypä sanoa että on hauskin kotimainen rock-sarjakuva ikinä tuo Mauri Kunnaksen Nyrok City. Lainasin kirjastosta ja olen nauranut kippurassa. Sama täytyy sanoa myös Mac Moose ja Jagge Migreenin tapaus-kirjasta. Aivan älyttömän hauskoja molemmat. -Tää on Pop Tylani, kotona Konnektikutissa ja saa postia... -Ei sunkan toi vaan o yrinpommi, vai onko se tikitaali kello? -Mutta ei se ollu kitikaali kello... PAM! -Yrinpommi paukahti niin perkuleesti! Meni korvat lukkoon!! Mitä itse pidätte näistä? First they steal your mind and then they steal your soul |
tigrushka 29.10.2005 21:29:56 | |
---|
Täytyypä sanoa että on hauskin kotimainen rock-sarjakuva ikinä tuo Mauri Kunnaksen Nyrok City. Lainasin kirjastosta ja olen nauranut kippurassa. Mitä itse pidätte näistä? Parasta suomisarjista! Neron aivojen tuote! Keräsin Nyrok Cityjä 76-84 ja sittemmin ostin ne kaksi kokoelmaakin, se iso punainenkin pitäisi vielä haalia. "Seikkailun päälle maistuu ihra!" "Mää oon mää(kyjä)." "Yx giltsi kehu mun kuteita vuanna -69 ja mä itteki tykkään." Jne jne jne. Jaksan aina vain nauraa näille... I got stripes ^..^ |
wrshredder 29.10.2005 21:30:58 | |
---|
en oo piiiiiiiitkään aikaan niitä lukenu ,mutta muistan silti joitain juttuja sieltä sun täältä.. hyvä sarjis siis juu., Romantikkoitkijät#23
So, this dude, Sauron, made a big badass ring. He did some nasty shit with it, and then he got killed and this human took it. Then he did nasty shit, too. The ring made everyone an asshole and then Ian Holm got i |
dictatorsh*t 29.10.2005 22:06:31 | |
---|
Mahtavia. Munla on seinällä maalaus siitä kun Remu laulaa "Ketoon peipi ketoon". |
Mika Antero 29.10.2005 22:12:38 | |
---|
Loistavia ovat, joo. Rokkijuttujen lisäksi muutamia todella mainioita elokuva/tv-sarjaväännöksiä. Esim. Nait Rairö: "Jumankekka, nallipää teki tiltin, vihdoinkin olen vapaa ääliön ohjauksesta!" Puhumattakaan Indiana Mäkisen seikkailuista: "Kääk! Se on se mielipuoli-Mäkinen!" "Täälä siirtomaisa on helppo seikkailla kun täälä erottaa pahat hyvistä iisisti. Hyvillä on hattu ja pahoilla on rättejä..." Puhumattakaan monesta muusta. Onnastattulaskulafänifrenditsiigaamutsijengifiilisdiggaa hehe. |
Lonnie 29.10.2005 22:32:19 | |
---|
Pitänee tarkistaa. Filosofia on aidoimmillaan kun imetään munaa jossain palmun alla Benny Hill ilme naamalla. -James Hukkanen
Megaman #011 Walkin´-man
THV #22 |
ozz3 29.10.2005 22:35:29 | |
---|
Loisto-kamaa! Kirjastosta on tullut lainattua kokooma-albumi useamman kerran. "APUA SIALUNVIHOLLINEN!" "Keeith....homeee..." Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
tigrushka 30.10.2005 09:53:03 (muokattu 30.10.2005 09:53:20) | |
---|
The Shining -parodia "Sihninki - Kohko", jossa pääosissa Cola Läskinen ja Armi... - Kukkuu, muru! - Voi, onko se kiltti puunhakkaaja? I got stripes ^..^ |
Janus 30.10.2005 10:12:39 | |
---|
Loistavia ovat, joo. Rokkijuttujen lisäksi muutamia todella mainioita elokuva/tv-sarjaväännöksiä. "Lassie palaa kotiinsa" on myös aika ehdoton. Samoin pari Conneryn Bond-parodiaa. |
sirdickyj 30.10.2005 10:20:40 | |
---|
Onnastattulaskulafänifrenditsiigaamutsijengifiilisdiggaa hehe. Jep, tätä siteeraan yhä edelleen, ku Monroen naama läjähtää ruutuun. "tuut sie syömää, miul on suolasillii evväänä", ku ne näkee jonkun Pelkosenniemeläisen Stokiksen metrossa. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
sirdickyj 30.10.2005 10:21:49 | |
---|
Mahtavia. Munla on seinällä maalaus siitä kun Remu laulaa "Ketoon peipi ketoon". Saanen huomauttaa, että kyseessä on Humu, bändikavereinaan Pertta Järvinen ja Hösse Kikkinen. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
sirdickyj 30.10.2005 10:24:47 | |
---|
Parasta suomisarjista! Neron aivojen tuote! Tahtoen tai tahtomattasi, tämäkin slogan "neron aivojen tuote", on Nyrok Citystä. Olikse joku leffa mitä ne arvosteli, joo se oli kai se missä oli Uuno. Kriitikot ei tykänny Uunosta, mutta apurahaspektaakkelit meni läpi ku väärä raha. "Plöiri syä nukaa" En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
wrshredder 30.10.2005 12:09:22 | |
---|
"Lassie palaa kotiinsa" on myös aika ehdoton. Samoin pari Conneryn Bond-parodiaa. Se oli "Lässye palaa kotiinsa" :D juu ,alkaa palaamaan pikkuhiljaa mieleen noi. Lässye oli hyvä ko se ilkeä paroni hakkas sitä sitten se joutui kulkemaan miinakentän läpi, hukkui, astui karhunrautaan jne,, tais "palaa" vielä kotiinsa siinä lopussa! parhautta. Romantikkoitkijät#23
So, this dude, Sauron, made a big badass ring. He did some nasty shit with it, and then he got killed and this human took it. Then he did nasty shit, too. The ring made everyone an asshole and then Ian Holm got i |
tigrushka 30.10.2005 12:21:24 | |
---|
Tahtoen tai tahtomattasi, tämäkin slogan "neron aivojen tuote", on Nyrok Citystä. Olikse joku leffa mitä ne arvosteli, joo se oli kai se missä oli Uuno. Kriitikot ei tykänny Uunosta, mutta apurahaspektaakkelit meni läpi ku väärä raha. "Plöiri syä nukaa" Tahtoen tietty! - Taaksepäin kerien kärkisalkkov. - Heertsiii... köhinää. I got stripes ^..^ |
tigrushka 30.10.2005 12:22:52 (muokattu 30.10.2005 12:58:56) | |
---|
Saanen huomauttaa, että kyseessä on Humu, bändikavereinaan Pertta Järvinen ja Hösse Kikkinen. Näin! Pertta Järvinen sai muuten ihan omankin jakson: Piäni Pertta, joka oli Pikku-Heidi mukaelma. "Mua vikitteli yks Koppelon Elviskin. Mutten menny." I got stripes ^..^ |
sirdickyj 30.10.2005 12:27:27 | |
---|
Tahtoen tietty! - Taaksepäin kerien kärkisalkkov. - Heertsiii... köhinää. Eikös kumminkin ollut "takapäin kerien"? Oliks tossa samassa myös kriitikko Kakka Juva? En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
sirdickyj 30.10.2005 12:28:59 | |
---|
Loisto-kamaa! Kirjastosta on tullut lainattua kokooma-albumi useamman kerran. "APUA SIALUNVIHOLLINEN!" "Keeith....homeee..." Oliks tossa "savipää käy ylle"? En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
tigrushka 30.10.2005 12:56:38 | |
---|
Eikös kumminkin ollut "takapäin kerien"? Taisipa olla! Aina ei ihan pilikulleen muista. Oliks tossa samassa myös kriitikko Kakka Juva? Kauhee riitikko Kakka Juvaja I got stripes ^..^ |
tigrushka 30.10.2005 13:01:39 | |
---|
Oliks tossa "savipää käy ylle"? Tuo oli Nuormio Kapinallisessa. Räni ajoi rotkoon ja Juissi kävi kiinni. Pölhö Piljoona -episodissa seikkaili diskotanssin kruunaamaton kuningatar Irja ja Miukku Alatyyli kaupitteli taskulaskimia: "Oot koulun kukko tunkiolla, se on ihan jees fiilis." Täytyykin kaivaa arkistot esiin... I got stripes ^..^ |
zuppermuhle 30.10.2005 13:31:24 | |
---|
Joo! Mun suasikki! "Juoxe villi lapsi juoxe kauemaxi(talvella hiihrät)" Mun suasikki on James Plont 0.007 ja Gultavarvas, Kake Ruusunen ja sekä E.T: -Styrkkari... Home... -Ja Eino viä humanoirin pyärällä mettään, mihin tää pystyttää vehkeensä. Se yrittää ottaa yhteyren omaan kansaansa. -I käänt ket nou sätisväxöön. -Helkutillinen infernaalinen meteli lähtee kuu ukosta! Mörinä on pahasta... |