Closure 17.10.2005 22:13:17 (muokattu 30.10.2005 04:11:16) | |
---|
Mitä leffoja hyllynpohjalle? Aloitin juuri dvd leffojen keräilyn, mutta budjetti on varsin rajoitettu. Hyllynpohjalla keikkuukin suht. runsas määrä pienellä rahalla hankittuja dvd:eitä eli ns. "helmiä" Sehän on ihan tietysti makuasia mitä sinne hyllynpohjalle tulisi iskeä, mutta mitkä teillä ovat ne "pakolliset" tai muuten vain hiton loistavat leffat joita saisi halvalla. Ja kiinnostaisi saada hyllynpohjalle jotain okkultistisia, vampyyri jne. (+kauhuaiheisia) leffoja.. mitä suosittelette? Nyt cdonista on ilmeisesti tulossa: Batman Paluu 28 päivää myöhemmin Puuta, Heinää ja muutama vesiperä Svidd Neger (muuta en leffasta tiedä kuin soundtrackin, joka on imho yksi maailman parhaista soundtrackeista) The Machinist Päätön Ratsumies Nightmare Before Christmas Saksikäsi Edward One Flew Over the Cuckoo's Nest Crash Sekopäät (Airheads) Bugsy Malone (lörtsyase: http://www.cdon.com/main.phtml?prod … 65&navroot=905&page=product) Päivitetty 30.10.05 21grammaa Amelie Bandits Bram Stokerin Dracula Conspiracy Theory Donnie Darko Falling Down Fight Club Henkien Kätkemä Hero Inferno dvd 2005 Jackie Brown Kill Bill: Vol 1 Kill Bill: Vol 2 Kuudes Aisti Kummeli kokoelma: Kyllä Lähtee Kummeli kokoelma: Artisti Maksaa Kummeli kokoelma: Jumankauta juu, nääs päivää Lord Of The Rings: Fellowship Of The Ring SE Lord Of The Rings: Two Towers SE Lord Of The Rings: Return Of The King SE Matrix Matrix: Reloaded Matrix: Revolution Mokoma Dvd Nightwish – End Of Innoscence Opeth – Lamentations Pulp Fiction Punainen Lohikäärme Raid Raid Tv-sarja Reservoir Dogs Roger Rabbit Salasana: Swordfish Shrek Signs South Park: Bigger Longer Uncut Total Recall Training Day The Isle Uhrilampaat Unbreakable Unelmien Sielunmessu Vidodq Valtion vihollinen Tuossa ne mitkä muistan tältä istumalta. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
-Mickill- 18.10.2005 00:14:32 | |
---|
Vampyyrileffoista Lost Boys ja Hämärästä Aamunkoittoon näkyy cdon.comissa olevan alle kympin. Klassikoista esim. Blues Brothers, Beverly Hillsin kyttä tai vaikkapa 48 tuntia myös lähtevät alta kympin. It's not your fault that you're always wrong,
the weak ones are there to justify the strong |
Nazareth 18.10.2005 00:18:04 (muokattu 18.10.2005 00:27:52) | |
---|
Rautaristi(cross of iron) on cdonilla 6,95, samoin Kanuunakuularalli(cannonball run) ja Creepshow. Näitä kolmea suosittelen kovasti. EDIT: meinasin tota Arabian Lawrencea tarjota muttaku se maksaa cdonilla yli 20 egee, ostin sen muistaakseni Anttilasta, alle vitosella. "Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6 |
zekeode 18.10.2005 01:13:37 (muokattu 18.10.2005 01:15:36) | |
---|
Big Lebowski 6.95eur High Fidelity 6.95eur |
pira 18.10.2005 06:21:20 | |
---|
Omasta elokuvalaaristani löytyy vain Citizen Kane (6,95 €). Maailman parhaaksi leffaksi monena vuosikymmenenä äänestetty raina. Tarkoitus olisi keräillä kiinnostavia leffoja menneiltä vuosilta mid price-hintaan, mutta rahatilanne on vähän heikko nykyään ja olen ollut keskittynyt levyjen hankintaan. Noh, peppu kait kestää sen muutaman alle kympin leffan per kuukausi, kun laitan nuo levyhankinnat jäihin vähäksi aikaa. Hyvä topic. Vibrato lähtee syrämmestä |
Juugeli 18.10.2005 06:57:50 | |
---|
Tarantino-boksia saa naurettavan halpaan hintaan Anttilasta nykyään. Muistaakseni kolmekymppiä oli hinta ja saat rahan vastineeksi 4 (tai 5, kaksi Kill Bill Volumea) loistoleffaa. Sen lisäksi kaikki Monty Python-leffat irtoaa nykyään about kympin hintaan lähes joka paikasta. Ja mainitaan vielä vaikkapa Huuliharppukostaja. Hinnoista en tiedä, mutta kuuluu jokaisen itseään kunnioittavan elokuvaharrastajan hyllyyn. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Closure 18.10.2005 11:53:10 (muokattu 18.10.2005 11:53:49) | |
---|
Tarantino-boksia saa naurettavan halpaan hintaan Anttilasta nykyään. Muistaakseni kolmekymppiä oli hinta ja saat rahan vastineeksi 4 (tai 5, kaksi Kill Bill Volumea) loistoleffaa. Sen lisäksi kaikki Monty Python-leffat irtoaa nykyään about kympin hintaan lähes joka paikasta. Ja mainitaan vielä vaikkapa Huuliharppukostaja. Hinnoista en tiedä, mutta kuuluu jokaisen itseään kunnioittavan elokuvaharrastajan hyllyyn. Tarantino boksin käyn hakemassa tänään. Vaikka kill billit onkin kaapin pohjalla niin nuo pulp fiction ja jackie brown houkuttelevat kovasti tuosta setistä. Reservoir on myös ihan ok. Monthy Python ei ole koskaan iskenyt. Ja huuliharppu kostaja on vain ok. Kerran olen nähnyt, se riitti. "Ikivanhat" eivät niin kiinnosta itseä ellei niissä ole jotain erityisen hienoa. Länkkäreistä en innostunut edes lapsena. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Naama-amis |
Artist 18.10.2005 12:18:19 | |
---|
Discshopista ( www.discshop.fi) lähtisi Plan 9 From Outer Space hintaan 7.95 Hollyweird Box Set Ed Wood collection lähtisi samasta mestasta hintaan 11.95. Sisältää leffat "Bride Of The Monster", "Night Of The Ghouls" sekä "Plan 9.." Itse tilasin tässä taannoin Plan 9:n, n. kaksi viikkoa kesti toimitus. Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine! |
wrshredder 18.10.2005 15:21:52 | |
---|
Arska Syltty Seagal kun noiden herrojen koko tuotanto on plakkarissa ,niin toi "pakkohankinnat" -osio alkaa olemaan vähän paremmassa kuosissa. Romantikkoitkijät#23
"Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music" - Angela Monet |
Alpha 18.10.2005 15:24:31 | |
---|
Jos auto aiheiset elokuvat kiinnostaa, niin: Vaniishing Point Bullitt Christine Shaker Run American Graffiti |
Jani The Rock 18.10.2005 15:30:29 (muokattu 18.10.2005 15:31:36) | |
---|
Dead Man Desperado, El Mariachi, Once Upon A Time In Mexico Dollaritrilogia Easy Rider Hellraiser Burtonin ohjaukset Nuohan nyt on ihan pakkokamaa. Lisäksi pitää mainita wanhat kunnon mustavalkokauhuleffat, joita saa naurettavan halvalla. Sitäpaitsi niillä on muutakin kuin nostalgia-arvoa, parhaina esimerkkeinä Bride Of Frankenstein sekä Invisible Man. Ja Alpha jo luettelikin noita autoleffaklassikkoja, mutta lisätään vielä Convoy sekä California Kid. Kunhan tässä toimertuu, niin olis tarkotus alkaa keräämään Vincent Pricen tähdittämiä kauhuklassikkoja. Mescalero Suavecito! Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
wrshredder 18.10.2005 15:49:01 | |
---|
Nuohan nyt on ihan pakkokamaa. Lisäksi pitää mainita wanhat kunnon mustavalkokauhuleffat, joita saa naurettavan halvalla. Sitäpaitsi niillä on muutakin kuin nostalgia-arvoa, parhaina esimerkkeinä Bride Of Frankenstein sekä Invisible Man. Ja Alpha jo luettelikin noita autoleffaklassikkoja, mutta lisätään vielä Convoy sekä California Kid. Kunhan tässä toimertuu, niin olis tarkotus alkaa keräämään Vincent Pricen tähdittämiä kauhuklassikkoja. Porin Anttilassa oon ainakin nähny sellasen boxin misssä oli suurinpiirtein kaikki vanhat legendaarisimmat kauhuleffat.. hintaa en muista. Romantikkoitkijät#23
"Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music" - Angela Monet |
Closure 18.10.2005 22:55:38 | |
---|
Nyt on lisätty kokoelmaan: Tarantinon Boxi ja Star wars boxi molemmat 29.95 tampereen keskustan anttilasta. Ostoslistaan lisätty: Nightmare Before Christmas Saksikäsi edward Schindler's list Bram Stokerin Dracula " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Naama-amis |
Raipe 18.10.2005 23:13:12 | |
---|
Anttilasta löytyi halvalla Apocalypse Now! Redux. Chinatown ja Two Jakes päätyivät myös hyllyyni. Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
Nazareth 18.10.2005 23:24:22 (muokattu 18.10.2005 23:25:59) | |
---|
Bää ää hää. "Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6 |
Nazareth 18.10.2005 23:25:45 | |
---|
Sääh, no päh. "Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6 |
aivokuolio 18.10.2005 23:28:29 | |
---|
Scarface - Arpinaama Anttilasta 7,95. mustan huoneen testi. |
Closure 18.10.2005 23:53:59 | |
---|
Scarface - Arpinaama Anttilasta 7,95. Pitääpi varmaan lisätä ostoslistaan. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Naama-amis |
KTULU 19.10.2005 00:03:37 | |
---|
hyviä, halpoja, klassikoita: Tappajatomaattien paluu Beetlejuice Hellboy Päätön ratsumies Terminator 2 Waynes world Kummeli stories Aliens: paluu Cluedo Lämäri Dogma Kaikki halpoja (paitsi Kummeli stories) mutta varsinkin nuo kaikki ovat loistavia!! Pinaattikeitto on pahaa... |
Kaake 22.10.2005 13:46:23 | |
---|
Rio Bravo Liftari Russ Meyerin Beneath the Valley of Ultravixens Robocop Painajainen Elm Streetillä No väärinhän se meni. |