Aihe: Pakkohankinnat/Klassikot/Kultit= hyvät halvat dvd:t
1 2
Closure
17.10.2005 22:13:17 (muokattu 30.10.2005 04:11:16)
Mitä leffoja hyllynpohjalle? Aloitin juuri dvd leffojen keräilyn, mutta budjetti on varsin rajoitettu. Hyllynpohjalla keikkuukin suht. runsas määrä pienellä rahalla hankittuja dvd:eitä eli ns. "helmiä"
Sehän on ihan tietysti makuasia mitä sinne hyllynpohjalle tulisi iskeä, mutta mitkä teillä ovat ne "pakolliset" tai muuten vain hiton loistavat leffat joita saisi halvalla.

Ja kiinnostaisi saada hyllynpohjalle jotain okkultistisia, vampyyri jne. (+kauhuaiheisia) leffoja.. mitä suosittelette?

Nyt cdonista on ilmeisesti tulossa:
Batman Paluu
28 päivää myöhemmin
Puuta, Heinää ja muutama vesiperä
Svidd Neger (muuta en leffasta tiedä kuin soundtrackin, joka on imho yksi maailman parhaista soundtrackeista)
The Machinist
Päätön Ratsumies
Nightmare Before Christmas
Saksikäsi Edward
One Flew Over the Cuckoo's Nest
Crash
Sekopäät (Airheads)
Bugsy Malone (lörtsyase: http://www.cdon.com/main.phtml?prod … 65&navroot=905&page=product)

Päivitetty 30.10.05
21grammaa
Amelie
Bandits
Bram Stokerin Dracula
Conspiracy Theory
Donnie Darko
Falling Down
Fight Club
Henkien Kätkemä
Hero
Inferno dvd 2005
Jackie Brown
Kill Bill: Vol 1
Kill Bill: Vol 2
Kuudes Aisti
Kummeli kokoelma: Kyllä Lähtee
Kummeli kokoelma: Artisti Maksaa
Kummeli kokoelma: Jumankauta juu, nääs päivää
Lord Of The Rings: Fellowship Of The Ring SE
Lord Of The Rings: Two Towers SE
Lord Of The Rings: Return Of The King SE
Matrix
Matrix: Reloaded
Matrix: Revolution
Mokoma Dvd
Nightwish – End Of Innoscence
Opeth – Lamentations
Pulp Fiction
Punainen Lohikäärme
Raid
Raid Tv-sarja
Reservoir Dogs
Roger Rabbit
Salasana: Swordfish
Shrek
Signs
South Park: Bigger Longer Uncut
Total Recall
Training Day
The Isle
Uhrilampaat
Unbreakable
Unelmien Sielunmessu
Vidodq
Valtion vihollinen

Tuossa ne mitkä muistan tältä istumalta.
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
-Mickill-
18.10.2005 00:14:32
Vampyyrileffoista Lost Boys ja Hämärästä Aamunkoittoon näkyy cdon.comissa olevan alle kympin.

Klassikoista esim. Blues Brothers, Beverly Hillsin kyttä tai vaikkapa 48 tuntia myös lähtevät alta kympin.
It's not your fault that you're always wrong, the weak ones are there to justify the strong
Nazareth
18.10.2005 00:18:04 (muokattu 18.10.2005 00:27:52)
Rautaristi(cross of iron) on cdonilla 6,95, samoin Kanuunakuularalli(cannonball run) ja Creepshow.

Näitä kolmea suosittelen kovasti.

EDIT: meinasin tota Arabian Lawrencea tarjota muttaku se maksaa cdonilla yli 20 egee, ostin sen muistaakseni Anttilasta, alle vitosella.
"Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6
zekeode
18.10.2005 01:13:37 (muokattu 18.10.2005 01:15:36)

Big Lebowski 6.95eur
High Fidelity 6.95eur
pira
18.10.2005 06:21:20
Omasta elokuvalaaristani löytyy vain Citizen Kane (6,95 €).
Maailman parhaaksi leffaksi monena vuosikymmenenä äänestetty raina.

Tarkoitus olisi keräillä kiinnostavia leffoja menneiltä vuosilta mid price-hintaan, mutta rahatilanne on vähän heikko nykyään ja olen ollut keskittynyt levyjen hankintaan. Noh, peppu kait kestää sen muutaman alle kympin leffan per kuukausi, kun laitan nuo levyhankinnat jäihin vähäksi aikaa.

Hyvä topic.
Vibrato lähtee syrämmestä
Juugeli
18.10.2005 06:57:50
Tarantino-boksia saa naurettavan halpaan hintaan Anttilasta nykyään. Muistaakseni kolmekymppiä oli hinta ja saat rahan vastineeksi 4 (tai 5, kaksi Kill Bill Volumea) loistoleffaa. Sen lisäksi kaikki Monty Python-leffat irtoaa nykyään about kympin hintaan lähes joka paikasta. Ja mainitaan vielä vaikkapa Huuliharppukostaja. Hinnoista en tiedä, mutta kuuluu jokaisen itseään kunnioittavan elokuvaharrastajan hyllyyn.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Closure
18.10.2005 11:53:10 (muokattu 18.10.2005 11:53:49)
Tarantino-boksia saa naurettavan halpaan hintaan Anttilasta nykyään. Muistaakseni kolmekymppiä oli hinta ja saat rahan vastineeksi 4 (tai 5, kaksi Kill Bill Volumea) loistoleffaa. Sen lisäksi kaikki Monty Python-leffat irtoaa nykyään about kympin hintaan lähes joka paikasta. Ja mainitaan vielä vaikkapa Huuliharppukostaja. Hinnoista en tiedä, mutta kuuluu jokaisen itseään kunnioittavan elokuvaharrastajan hyllyyn.

Tarantino boksin käyn hakemassa tänään. Vaikka kill billit onkin kaapin pohjalla niin nuo pulp fiction ja jackie brown houkuttelevat kovasti tuosta setistä. Reservoir on myös ihan ok.
Monthy Python ei ole koskaan iskenyt. Ja huuliharppu kostaja on vain ok. Kerran olen nähnyt, se riitti. "Ikivanhat" eivät niin kiinnosta itseä ellei niissä ole jotain erityisen hienoa. Länkkäreistä en innostunut edes lapsena.
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
Artist
18.10.2005 12:18:19
Discshopista (www.discshop.fi) lähtisi Plan 9 From Outer Space hintaan 7.95

Hollyweird Box Set Ed Wood collection lähtisi samasta mestasta hintaan 11.95. Sisältää leffat "Bride Of The Monster", "Night Of The Ghouls" sekä "Plan 9.."

Itse tilasin tässä taannoin Plan 9:n, n. kaksi viikkoa kesti toimitus.
Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine!
wrshredder
18.10.2005 15:21:52
Arska
Syltty
Seagal

kun noiden herrojen koko tuotanto on plakkarissa ,niin toi "pakkohankinnat" -osio alkaa olemaan vähän paremmassa kuosissa.
Romantikkoitkijät#23 "Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music" - Angela Monet
Alpha
18.10.2005 15:24:31
Jos auto aiheiset elokuvat kiinnostaa, niin:

Vaniishing Point
Bullitt
Christine
Shaker Run
American Graffiti
Jani The Rock
18.10.2005 15:30:29 (muokattu 18.10.2005 15:31:36)

Dead Man
Desperado, El Mariachi, Once Upon A Time In Mexico
Dollaritrilogia
Easy Rider
Hellraiser
Burtonin ohjaukset

Nuohan nyt on ihan pakkokamaa. Lisäksi pitää mainita wanhat kunnon mustavalkokauhuleffat, joita saa naurettavan halvalla. Sitäpaitsi niillä on muutakin kuin nostalgia-arvoa, parhaina esimerkkeinä Bride Of Frankenstein sekä Invisible Man. Ja Alpha jo luettelikin noita autoleffaklassikkoja, mutta lisätään vielä Convoy sekä California Kid.

Kunhan tässä toimertuu, niin olis tarkotus alkaa keräämään Vincent Pricen tähdittämiä kauhuklassikkoja.
Mescalero Suavecito! Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
wrshredder
18.10.2005 15:49:01
Nuohan nyt on ihan pakkokamaa. Lisäksi pitää mainita wanhat kunnon mustavalkokauhuleffat, joita saa naurettavan halvalla. Sitäpaitsi niillä on muutakin kuin nostalgia-arvoa, parhaina esimerkkeinä Bride Of Frankenstein sekä Invisible Man. Ja Alpha jo luettelikin noita autoleffaklassikkoja, mutta lisätään vielä Convoy sekä California Kid.

Kunhan tässä toimertuu, niin olis tarkotus alkaa keräämään Vincent Pricen tähdittämiä kauhuklassikkoja.

Porin Anttilassa oon ainakin nähny sellasen boxin misssä oli suurinpiirtein kaikki vanhat legendaarisimmat kauhuleffat.. hintaa en muista.
Romantikkoitkijät#23 "Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music" - Angela Monet
Closure
18.10.2005 22:55:38
Nyt on lisätty kokoelmaan:
Tarantinon Boxi ja Star wars boxi molemmat 29.95 tampereen keskustan anttilasta.

Ostoslistaan lisätty:
Nightmare Before Christmas
Saksikäsi edward
Schindler's list
Bram Stokerin Dracula
Raipe
18.10.2005 23:13:12
Anttilasta löytyi halvalla Apocalypse Now! Redux.
Chinatown ja Two Jakes päätyivät myös hyllyyni.
Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars"
Nazareth
18.10.2005 23:24:22 (muokattu 18.10.2005 23:25:59)
Bää ää hää.
Nazareth
18.10.2005 23:25:45
Sääh, no päh.
aivokuolio
18.10.2005 23:28:29
Scarface - Arpinaama Anttilasta 7,95.
mustan huoneen testi.
Closure
18.10.2005 23:53:59
Scarface - Arpinaama Anttilasta 7,95.

Pitääpi varmaan lisätä ostoslistaan.
KTULU
19.10.2005 00:03:37
hyviä, halpoja, klassikoita:

Tappajatomaattien paluu
Beetlejuice
Hellboy
Päätön ratsumies
Terminator 2
Waynes world
Kummeli stories
Aliens: paluu
Cluedo
Lämäri
Dogma

Kaikki halpoja (paitsi Kummeli stories) mutta varsinkin nuo kaikki ovat loistavia!!
Pinaattikeitto on pahaa...
Kaake
22.10.2005 13:46:23
Rio Bravo
Liftari
Russ Meyerin Beneath the Valley of Ultravixens
Robocop
Painajainen Elm Streetillä
No väärinhän se meni.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)