saha 10.12.2005 18:51:36 (muokattu 10.12.2005 18:52:42) | |
---|
Äskettäin löhösin sohvalla, ja vahingossa bongasin Urheilukanavalta Mestis-ottelun, TuTo - Kiekko-Vantaa. Kaksi erää jo takana, ja näin äkkiseltään peli vaikuttaa hieman nopeatempoisemmalta kuin Liigassa. Peli on roiskeluontoisempaa, ja siksi menee aika terhakasti päästä päähän. Aivan ihmeellisiä kiekonmenetyksiä yms. tunarointeja jotka avaavat ison maailman tyylisiä läpiajoja ja nopeita hyökkäyksiä. Olen positiivisesti yllättynyt. Taidan alkaa seuramaan näitä lauantaisin tulevia matseja. Keskustelua. En tiedä mestiksestä paljon paskaakaan, mutta taidan alkaa tarkkailijaksi. >-)))> #2 Punttisika #5
"kuuntelette musaa jossa porukalla on kireetä nahkaa munien ympärillä ja sanotte jotain kaulaliinaa noloksi." -pliksu |
MV 10.12.2005 22:01:44 | |
---|
Silloin kun kärpät vielä pelasi divarissa käytiin aika monesti pelejä katsomassa mm. kupittaalla, forssassa ja ugissa...Ei paljon naurattanut se sikailu siellä katsomossa. Ikinä ei saanut rauhassa katsella. Ei mulla muuta... Kylmyys on kipua. |
Alpha 10.12.2005 22:15:06 | |
---|
Itsekkin taas pitkän tauon jälkeen katsoin yhden Mestis pelin(Sport-Jokipojat) ja heti taklattiin yhdeltä kaverilta käsi irti ja toiselta jalka paskaksi. Hieno peli... |
Dunga 11.12.2005 03:48:44 | |
---|
Kyllä tuota tulee tarkkailtua liigan ohella, suosikkeina Kajaanin Hokki ja Kokkolan Hermes. Eipä tässä muuta.. On JÄTTIKYRPÄ!!!
IMIK #4
Romantikkoitkijät #24 |
Landola59 11.12.2005 12:59:54 | |
---|
Hermes on rautaa, hermes on rautaa! "Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Black Star 11.12.2005 13:04:35 | |
---|
Haukkoja ei tällä hetkellä kovin paljoa kehtaa mainostaa, mutta he saavat minun kannatukseni. "Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!" |
Black Star 11.12.2005 13:04:54 (muokattu 11.12.2005 13:05:21) | |
---|
Tupla. "Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!" |
HaloOfFlies 11.12.2005 14:19:30 | |
---|
Hermeksen pelejä seurasin pari kautta sitten kun pikkuveljeni pelasi siellä. Sen jälkeen on jäänyt vähemmälle. First they steal your mind and then they steal your soul |
Toveri 11.12.2005 14:34:17 | |
---|
Haukkoja ei tällä hetkellä kovin paljoa kehtaa mainostaa, mutta he saavat minun kannatukseni. Sama. Yhden pelin olen käynyt katsomassa tällä kaudella, voittivat perkele. Sen jälkeen onkin ollut vähän hiljaisempaa... Romantikkoitkijät #2 |
eljohnny 11.12.2005 14:50:41 | |
---|
Hermes on rautaa, hermes on rautaa! Vaan hävisivätkin KooKoolle eilen, heheh.. |
Jag 11.12.2005 15:14:05 | |
---|
Joo oman kaupungin porukka pelailee just tota mestistä (Kjni. Hokki). ovat viime vuosina runkosarjassa hyvin pärjäilleet. Muistaakseni viime vuonna olivat heti Kalpan jälkeen toisia. Mutta ainakun pleiarit alkaa ni tippuvat ekalla kieroksella... Outo homma. En oo kyllä tainnu käy´ä kahtoo yhtään Hokin mestis peliä. Divari aikoina kun olin nuorempi tuli aika aktiivisestikkin käytyä kahtoo noita. Mun mielestä mestis on ihan ok ja sen taso varmasti nousis entisestään, jos liigakarsinnat otettas taas käyttöön. "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
gasser 11.12.2005 15:16:04 | |
---|
Kyllähän tuo mestis on välillä melkoista viihdettä. Roiskitaan ja rapataan oikein huolella. Sitä on vaan perkeleen vaikeeta joskus kuvata, kun kiekon liikkeet muistuttaa enemmänkin flipperipalloa - pingpong. |
eljohnny 11.12.2005 15:19:05 | |
---|
Onhan se kyllä aika räiskintää, mutta hyvää viihdettä kylläkin. Yhtä lukuunottamatta olen käynyt katsomassa nuo Kookoon kotiottelut. Se on mukavaa, että välillä maalejakin tulee reilusti. |
saha 11.12.2005 15:49:51 | |
---|
Onhan se kyllä aika räiskintää, mutta hyvää viihdettä kylläkin. Viihdearvo tuleekin nimenomaan sen epävakaudesta. Sinänsä paska homma, että Oulussa Kärpät jyllää. Liput matseihin jotain tuhat euroa ja ei sitä jaksa mennä kattomaan kun voittavat aina :) >-)))> #2 Punttisika #5
"kuuntelette musaa jossa porukalla on kireetä nahkaa munien ympärillä ja sanotte jotain kaulaliinaa noloksi." -pliksu |
Raipe 11.12.2005 16:34:27 | |
---|
Mikä on Mestis? Mestareiden liiga? Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
Alpha 11.12.2005 16:37:52 | |
---|
Mikä on Mestis? Mestareiden liiga? Divari... |
Raipe 11.12.2005 19:06:57 | |
---|
Divari... Mistä tuo Mestis sitten siihen tulee. Kuulostaapi lyhenteeltä, mutta jotenkin on vaikea yhdistää sitä sanaan "divari". Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
Alpha 11.12.2005 19:17:25 | |
---|
Mistä tuo Mestis sitten siihen tulee. Kuulostaapi lyhenteeltä, mutta jotenkin on vaikea yhdistää sitä sanaan "divari". Wikipedia sanoo näin: Mestis on Suomen toiseksi korkein jääkiekkosarja. Se perustettiin 2000 korvaamaan jääkiekon I-divisioona. Mestis on myös Suomen jääkiekkoliiton mestaruussarja, sillä se on korkein sarjataso, johon voi pelaamalla päästä. Vuosina 2000-2004 joukkueilla ei ollut mahdollista nousta suljettuun SM-liigaan, putoaminen Suomi-sarjaan on sen sijaan mahdollista. Kaudella 2004 - 2005 sarjan ylivoimaisesti voittanut KalPa nostettiin SM-liigaan, mutta tämän jälkeisistä sarjanousumahdollisuuksista ei ole tietoa. |
Raipe 11.12.2005 19:19:50 | |
---|
Wikipedia sanoo näin: Mestis on Suomen toiseksi korkein jääkiekkosarja. Se perustettiin 2000 korvaamaan jääkiekon I-divisioona. Mestis on myös Suomen jääkiekkoliiton mestaruussarja, sillä se on korkein sarjataso, johon voi pelaamalla päästä. Vuosina 2000-2004 joukkueilla ei ollut mahdollista nousta suljettuun SM-liigaan, putoaminen Suomi-sarjaan on sen sijaan mahdollista. Kaudella 2004 - 2005 sarjan ylivoimaisesti voittanut KalPa nostettiin SM-liigaan, mutta tämän jälkeisistä sarjanousumahdollisuuksista ei ole tietoa. kiitoksia. Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |