Aihe: Formula1
1 2 3 4 525 26 27 28 29
Tympee Huttunen
24.02.2005 08:22:06
Tähän tarinointia formuloista! Kuka voittaa mestaruuden? Siivittääkö McLarenin tuleva sponsori, Johnnie Walker, Räikkösen uuteen huumaan? Ken lienee kauden yllättäjä?
Rakkikoira
24.02.2005 08:33:15
Niin ensi viikonloppuna nämäkin alkaa. Toivottavasti tulee tasaisempi kausi, kuin edellinen.
Mestaruuteen ajelee M.Schumacher, Räikkönen sijoille 3-5.

Kisat tulee aina katsottua, mutta ei yleensä ihan kokonaan.
Jani The Rock
24.02.2005 08:40:03

Toistan aiemmin sanomani: Raikkosesta ei tule ikinä maailmanmestaria.

Kannatan Takuma Satoa sekä Mark Webberiä. Suosikkitallini on tietenkin Minardi, koska Stoddartin Paul on ihan päällikkö äijä.

Kauheeta vääntöä on formuloiden ympärillä nyt ollut koskien näitä sopimusasioita ja Ferrarin suosimista. Tuntuu vähän siltä että se F1:n F on jo monen vuoden ajan tarkoittanut pelkästään Ferraria. Saas nähdä tuleeko siitä kilpailevasta sarjasta mitään. Luultavasti ei.
The road never ends for me, kid.
Larry
24.02.2005 10:59:28
Itse veikkaan, että Rellut on tänä kautena kovassa iskussa.
Saa nähdä miten noi moottorit kestää koko viikonlopun rasituksen ja myöskin uusi rengassääntö tuo mukaan varmaan enemmän spinnauksia sun muuta hässäkkää.

"Räkä" tällä kaudella 2. paras kuski.
Maailmanmestaria ei tarvii kauaa miettiä. Se on varma.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Heavy Metal Machine
24.02.2005 14:05:44
Itse aloin seuraamaan Formuloita joskus vuonna 93 ja aina suosikki tallini on ollut Mclaren. Ja tulee aina olemaan.
Sillä ei ole periaatteessa ollut mitään väliä kuka hopeanuolta on milloinkin ajanut, kunhan vain ovat pärjänneet. Tietysti Häkkiselle toivoi voittoja mielummin kuin Coulthardille, mutta ei sillä niin väliä kuitenkaan ollut.
Räkä Räikkönen ei ole paljoa säväyttänyt. Ärsyttävä inisijä etten sanoisi... Vaikka ihan hyvä kuski onkin.
Kun Juan Pablo Montoya tuli formuloihin, olin myyty. Loistava rämäpää jonka toivoin näkeväni joskus Hopeanuolen puikoissa! Rukouksiin vastattiin. Montoya ajaa Mclarenia ensikaudella!

Tuleva mestari: Juan Pablo Montoya, Mclaren Mercedes.
Speed kills but beauty lives forever
Rakkikoira
24.02.2005 14:44:33 (muokattu 24.02.2005 14:44:52)
Ensi kaudella voi tulla muutama läheltä piti tilanne kun Kimi ja J-P ottaa yhteen. Toisin kuin Ferrarilla jossa Barri antaa Schumille tilaa ja nuolaisee vielä perään.
Tulee onneksi jotain iloa yleensä niin ankeisiin sunnuntai päiviin. Säännöt on taas laitettu uusiksi, menee pian pelleilyksi koko formulat!
Deep Shadow
24.02.2005 16:26:16
Tuleepas taas puun takaa tämäkin. Ei ole paljon alkuasetemia tullut seurailtua.

Fernando Alonsolle ja Renaultille kyllä soisin mielelläni menestystä tulevalla kaudella.

Juan Pablon ja Kimin välillä voi olla tiukkoja vääntöjä ja joku saksalainen vie varmaan mestaruuden.
"Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
DJKaaos
24.02.2005 16:54:43
isot miähet pörisee rataa ympäri tupakkiaskeilla
Rock 'n' roll on tie, totuus ja elämä.
Tympee Huttunen
24.02.2005 20:49:57
isot miähet pörisee rataa ympäri tupakkiaskeilla

Äläs nyt. Kimi ja Montoya ajaa pian viinapulloilla.

Alkuasetelmat ovat kyllä lupaavat tähän kauteen. Ferrari ei ole todellakaan vakuuttanut testeissä, mutta sama juttu taisi olla viime vuonnakin. Alla on vielä viime kauden (joskin reilusti uudistettu) auto. Voi olla, etteivät punaiset ole ihan kärjen tuntumassa avauskisassa. Schumi on silti mestarisuosikki.

Renault ja McLaren ovat testeissä takoneet molemmat pohja-aikoja. Yllättävää on myös ollut McLarenin luotettavuus. Etukäteen on tullut tietoa myös McLarenin pienestä renkaiden kulutuksesta. Tärkeä seikka itse kilpailua ajatellen, sillä renkaiden vaihtoahan ei saa enää kesken kilpailun suorittaa. On helppo kallistua näiden kahden tallin suuntaan ensimmäisten osakilpailuvoittojen veikkauksissa. Itse laittaisin tallien sisäisen kilpailun Kimin ja Alonson eduksi.

Bar ollaan täysin unohdettu. Uusi 007-auto oli heti kilpailukykyinen ja varsin nopea. Voi olla, että Buttonin ohjastamana tämäkin nähdään kolmen parhaan joukossa. Sato ei minua vakuuta.

Williams ajaa säästöbudjetilla, mutta ei tätäkään tallia kannata unohtaa. Williams on aina hyvä. En silti usko sen ihan kärkikahinoissa ajelevan. Webber on kyllä ehdoton ykkösnyrkki ja loistava hankinta.

Red Bull teki oikean ratkaisun valitessaan kokeneen Coulthardin puikkoihin. Muistaakseni itse Williams ounasteli Red Bullin olevan kauden yllättäjä. Saas nähdä.

Sauber on varmasti jälleen nopea, mutta tuskinpa Massaa tai Villeneuvea palkintokorokkeella usein nähdään. Ellei Villeneuven vauhti ole parantunut viime kauden viimeisistä kilpailusta, jää hän auttamattomasti nuoren Massan jalkoihin. Ikävä kyllä, luulen näin käyvänkin.

Toyotalla on suuren suuri budjetti ja auto on ilmeisesti hyvin pitkälle Ferrarin viime kauden kopio. Ilmassa liikkui myös kopiointi/varastelu-syytöksiä. Ralfin ajamana Toyota voi hyvinkin yllättää melkein kaikki.

Jordan takkuaa kautta ajatellen erittäin paljon. Kuskit eivät vakuuta eikä oikein mikään taida olla kunnossa.

Minardi on Minardi. Kovaa vääntöä varmasti häntäpäässä. Sympaattista menoa, mutta hidasta sellaista. Kuskeista ei jälleen mitään tietoa, mutta tuskin järin nopeita.

Kannattaa kyllä muistaa, että ensimmäiset osakilpailut ovat AINA yllätyksiä täynnä. Maaliin ei välttämättä edes pääse kymmentä autoa.
Kampuzzjeah!
24.02.2005 22:12:05
kuka tätä jaksaa katsoa.
Ferrari on tälläkin kaudella varmasti ylivoimainen kuin ennenkin.

joskus kun häkkinen oli ajamassa niin sillon jaksoi katsoa kun schumi ja häkä otti mittaa toisistaan.
Muistan vieläkin sen tilanteen Span radalla jossa häkkinen ajoi schumin perässä.Schumi lähtee ohittamaan kierroksella jäänyttä ulkokautta kun tas Häkkinen lähtee kuittaamaan sisäkautta ja pääsi näin ajamaan seuraavan mutkan sisältä kun schumi joutui väistämään.

Taisi olla jotai 3 kierrosta maaliin ja häkkinen tais voittaa.
-Mickill-
24.02.2005 22:32:08 (muokattu 24.02.2005 22:32:58)
Säännöt on taas laitettu uusiksi, menee pian pelleilyksi koko formulat!

Mitäs uusia sääntöjä tällä kaudella on??

Mun mielestä jännintä nyt alkavassa formulakaudessa on se miten Mclaareni kulkee Montoyan hyppysissä, veikkaan että kun äijä sopeutuu kunnolla ratin taakse niin Montoya pesee Kimin mennen tullen.
Toivottavasti muuten Mclaareni sais tällä kaudella autonsa kestämään ehjinä kisat läpi..
"One, two, Freddys coming for you" "Three, four, better lock your door" "Five, six, grab your crucifix" "Seven, eight, better stay up late" "Nine, ten, never sleep again"
Heavy Metal Machine
24.02.2005 23:13:49 (muokattu 24.02.2005 23:14:02)
Mun mielestä jännintä nyt alkavassa formulakaudessa on se miten Mclaareni kulkee Montoyan hyppysissä, veikkaan että kun äijä sopeutuu kunnolla ratin taakse niin Montoya pesee Kimin mennen tullen.
Toivottavasti muuten Mclaareni sais tällä kaudella autonsa kestämään ehjinä kisat läpi..

Tismalleen näin.

Niin se alkaakin jo ensiviikon viikonloppuna vai? minä kun kuvittelin että reilun kahden viikon päästä.
Speed kills but beauty lives forever
k1mm0
24.02.2005 23:23:33
renkaiden vaihtoahan ei saa enää kesken kilpailun suorittaa.

Mitääh? No nyt alkoi minuakin kiinnostamaan jo hiukka enemmän, jos vaikka nähtäisiin enemmän rytinää tällä kaudella.
Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.

Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja
Veikko
24.02.2005 23:27:17
Minun formuloiden seuraaminen loppui aikoinaan siihen paikkaan kun kesken Tappara-Kärpät finaaliottelun alettiin lähettää Brasilian GP:n lämmittelykierrosta. En tosin sitä ennenkään mikään vormulafani ollu.
Juurimusiikin ja vähän muunkin musiikin sinisissä vesissä käsipohjaa uiva partakäkipaholainen
Tympee Huttunen
24.02.2005 23:36:40
Mitääh? No nyt alkoi minuakin kiinnostamaan jo hiukka enemmän, jos vaikka nähtäisiin enemmän rytinää tällä kaudella.

Kyllä näin on päässyt käymään. Luvassa on siis yllättäviä loppuratkaisuja radikaaleja ajolinjoja käyttävien kuskien kustannuksella.
DJKaaos
25.02.2005 16:33:06
vittu että voi olla purkalla kasassa oleva "urheilulaji". Keinotekoinen ja muovinen. Nämä saatanan joka vuosi muuttuvat säännöt ja muut älyttömyydet. Lisätään vielä Ferrarin vuodesta toiseen jatkuva ylivoima, niin ei ole pelkoa, että kiinnostaisi koko laji. Aivot voi nollata hauskemminkin.
Rock 'n' roll on tie, totuus ja elämä.
Peoplez
25.02.2005 18:00:01
No ei ne säännöt voi viime vuotisesta mennä enää huonompaan suuntaan. Tosin enpä ole jaksanut yhtään kisaa katsoa loppuun asti varmaan kuuteen vuoteen. 1997 katoin joka kisan ja olin täysillä messissä. Nykyään sitten ei kyllä vois vähempää kiinnostaa. Tosin vedonlyönnissä vallan mainio urheilulaji, siitä löytyy monesti hyvää pelattavaa.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Rakkikoira
04.03.2005 05:48:58
No nyt on ensimmäiset harjoitukset ajettu ja kausi saatu käyntiin.
Meinaako joku ihan herätä katsomaan sunnuntai aamuna kisaa, joka alkaa 4.50, eli viideltä. Itse yritän, voi olla että ei ihan alusta asti tule katsottua. Herään muutenkin viiden aikoihin, että menee siinä samassa sitten.
Torniojaws
04.03.2005 07:41:28

No nyt on ensimmäiset harjoitukset ajettu ja kausi saatu käyntiin.
Meinaako joku ihan herätä katsomaan sunnuntai aamuna kisaa, joka alkaa 4.50, eli viideltä. Itse yritän, voi olla että ei ihan alusta asti tule katsottua. Herään muutenkin viiden aikoihin, että menee siinä samassa sitten.

Tuleehan se uusintana vielä sunnuntaina klo 09:50
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
Rattata
04.03.2005 07:45:21
Samat naamat joka vuosi palkintopallilla, samat tallit voittavat ja samat pomot hymyilevät. Ei enää kiinnosta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 525 26 27 28 29
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)