Aihe: Jenkki Jänis
1
jigsore
24.11.2004 16:44:11

Ken muistaa tämän huikean mahtavan lasten piirrettyleffan?
Kertoo siis nössöstä pupusta, joka onkin todellisuudessa kaikkea pahaa vastaan taisteleva, rullaluistimilla viilettävä Jenkki Jänis! Pääpahis oli muistaakseni hattupäinen läskipallo, jolla oli päällään tummansininen puku valkoisilla raidoilla. Kasvoja ei näkynyt, pelkästään kirkkaat valot silmien kohdalla.
Tuli katsottua 80-luvulla varmasti kymmeniä kertoja. Hauska olisi nähdä pitkästä aikaa, pitänee tehdä löytöretki mummolan kasettikätköihin.

The Adventures Of The American Rabbit (1986):
http://www.allmovie.com/cg/avg.dll?p=avg&sql=1:1055
http://www.imdb.com/title/tt0166948/

Eipä löydy suomeksi ainuttakaan sivua :C
"Hey, cheesefuck!" IHKK #8
Dr. Love
25.11.2004 02:19:10
oli astetta kovempi leffa joskus kakarana. jäänyt vaan unholaan mitä tossa edes tapahtu, kun ei ole yli kymmeneen vuoteen tullu katottua.
Jack Daniel's, it's what's for dinner.
zernobyl
25.11.2004 10:24:57

Luulin, että se Xylitol-jänis, joka kammotti minua jossain hammaslääkärin opetusvideossa. Se oli mitä parhainta animaatiota!
It's just a Ride -Bill Hicks
Pelsi
25.11.2004 11:07:56
Uijui! Penskana ehdoton suosikki. Jenkkis-kasetti tuli miltei kulutettua puhki.
"Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan. " -Viidakon sanonta
Heavy Metal Machine
25.11.2004 13:36:38 (muokattu 25.11.2004 13:50:39)
Jonkilainen hämärä muisto mullakin on tästä.... Voi jessus että olis kiva nähdä uudestaan!

Sit oli se toinen minkä nimeä en saa päähän helvetilläkään.
Siinä yksi niistä hahmoista oli vissiin Mark Twain... Sitten oli semmonen ilmalaiva ja joku sanoi että "käännytään paarpuuriin/tyyrpuurii"
Sitten oli semmoset sammakko kilpailut siinä myös. Tyypit laittoi vetoa että kumman sammakko on nopeampi radalla. Se män sil viisiin että se toinen sammakko vähän hyppi siinä radallla ja se toinen lihava sammakko pysyi paikoillaan eikä jaksanut liikkua senttiäkään... No sit se loppui sillai että sen lihavan sammakon omistaja hermostui ja alkoi riiputtamaan sitä sammakkoaan koivista ja ravistelemaan... No sitten selvisi miksi se sammakko ei jaksanut liikkua, se oli syönyt vaikka mitä. Muistelisin että sen suusta tuli mm semmoinen kahlepallo mikä laitettiin vangeille jalkaan, heh. Sitten kun se oli ravistellut sen sammakkonsa tyhjäksi, niin se jaksoikin hyppiä, ja se hyppi aina voittoon asti...

Muuta en siitä ohjelmasta muista. Mä olin varmaan viiden vanha ja aina kun sain viikkorahat niin kävin hakemassa sen pepenkiskalta.

Edit: Ja nyt muistin että ne törmäs sillä ilmalaivalla siihen Egyptin Sviksiin (en tiiä miten se kirjoitetaan) ja siltä lähti nenä irti! :)

Pienten googletuksin tuloksena on että kyseessä on The Adventures of Mark Twain!
http://www.videoflicks.com/images/1000/V1000334.jpg
Vittu mä oon eläkeläinen!
jigsore
16.12.2005 12:47:11

Nostanpas. Voi sitä riemun määrää kun löysin alkuperäisen videofilmin serkulta, mutta sen kun laittoi pyörimään niin näkyi vaan sumua. Sääh! No onhan se kasettikin jo 20 vuotta vanha.
Illan elokuva: Lasi (jännittävä neuvostoliittolainen trilleri) IHKK #8
Swan
16.12.2005 16:22:37
Meillä on tuo video. Ei ihan alkuperäistä painosta, mutta kuitenkin. Kova kasaripiirrettyhän se.
DOOOOO NOT WAAAAAAANT!!!11
>-)))> #26
Tori:
Ostetaan Total Guitarin numero 137
Mörkö
26.12.2005 20:02:55
Isäntä meinasi jo hermostua kyseiseen piirrettyyn kun aina nassikkana halusin vuokrata sen uudestaan ja uudestaan.
"vinsentti on vihree nyrsijä"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)