Juugeli 01.05.2006 12:49:16 | |
---|
Löytyykös täältä muitakin Disneyn koko illan piirretyistä pitäviä vai onko kaikki nykyään jo paatuneita kyynikkoja? Itse tulin ajatelleeksi, jos täältä löytyisi joitain katseluvinkkejä, kun en ole itse niitä kovin paljon nähnyt. Disneyn ja Pixarin yhteistöistä olen nähnyt Ötökän elämää-leffasta osan, se ei kuitenkaan vaikuttanut niin hyvältä kuin loistavat Toy Story-elokuvat. Muita en olekaan nähnyt, ovatko katsomisen arvoisia? Ihan vanhan ajan piirretyistä sitten suosikkini on ehdottomasti Kaunotar ja hirviö. Tästä olen nähnyt vain suomeksi dubatun version ja jopa se on ihan loistotasoa. Leijonakuningas tuntuu olevan monien suosikki, mutta minulle se ei niin kolahtanut. Ja Basil Hiiri, mestarietsivä pitää vielä mainita, mainio sekin. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
author 01.05.2006 12:53:57 | |
---|
Kyllä löytyy. Hyllyissä on lähes kymmenen Disney-piirrettyä. Kyllä nämä vanhemmat ovat niitä legendaarisimpia. Ei näitä uusia tietokonepiirrettyjä ole enää jaksanut hirveästi seurata. Tie Eldoraadoon oli positiivinen yllätys kun näin se tv:stä taannoin. |
Swan 01.05.2006 13:45:53 | |
---|
Leijonakuningas on eka leffa, jonka aikana olen alkanut vetistellä. Yksi ehdottomia lemppareitani vieläkin. Ylipäänsä 90-luvun Disneyt ovat iskeneet keskimääräistä paremmin. Viime aikoina on tuntunut taso lähteneen sen verta laskuun, että olen jäänyt kelkasta suosiolla pois. Disneyn ja Pixarin tietokoneanimaatiot ovat olleet enemmän tai vähemmän pettymyksiä tähän mennessä. Toy Storysta en muista kunnolla, kun sen näkemisestä on jo jonkun aikaa, mutta sekä Ötökän elämää että Monsterit Oy ovat jättäneet sellaisen "tässäkö se nyt oli" -fiiliksen. Jotenkin tuntuu, että irtovitsejä on ahdettu kerralla niin paljon yhteen pinkkaan, että katsominen on sen takia vaivalloista. Kilpailija Dreamworksin Shrekit ovat puolestaan iskeneet ihan kybällä. Finding Nemoa en olekaan nähnyt, pitänee vissiin nappaista se joku kerta vuokraamosta mukaan. Once lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 Tori: Engl Screamer + Z-5 |
wrshredder 01.05.2006 15:44:36 (muokattu 01.05.2006 15:45:38) | |
---|
Kyllä mulle kolahtaa kaikki melkeen.. Ihan parhautta nämä piirretyt/animaatiot.. (siis ei pelkästään listalla olevat ,vaan yleisesti ottaen) -Toy Storyt -Ötökän elämää -Antz (must!) -Monsters Inc. -Lumikki ja jne.. -Kaunotar ja Hirviö (parhautta) -Rautajätti -Madagascar ! -Fantasia (tätä en tosin ole vielä itse nähnyt) -Leijonakuningas -Robots (en ole nähnyt) Tossa nyt noita jokunen,, THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
Juugeli 01.05.2006 15:48:04 | |
---|
Kyllä mulle kolahtaa kaikki melkeen.. Ihan parhautta nämä piirretyt/animaatiot.. (siis ei pelkästään listalla olevat ,vaan yleisesti ottaen) -Toy Storyt -Ötökän elämää -Antz (must!) -Monsters Inc. -Lumikki ja jne.. -Kaunotar ja Hirviö (parhautta) -Rautajätti -Madagascar ! -Fantasia (tätä en tosin ole vielä itse nähnyt) -Leijonakuningas -Robots (en ole nähnyt) Tossa nyt noita jokunen,, Antz on ainakin Dreamworks-yhtiön tuotoksia, tuli silloin samaan aikaan ulos kuin Disney/Pixar-leffa Ötökän elämää. Muistelisin, että Rautajättikin on jotain muuta kuin Disneytä, voin olla väärässäkin. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
wrshredder 01.05.2006 15:52:43 (muokattu 01.05.2006 15:52:54) | |
---|
Antz on ainakin Dreamworks-yhtiön tuotoksia, tuli silloin samaan aikaan ulos kuin Disney/Pixar-leffa Ötökän elämää. Muistelisin, että Rautajättikin on jotain muuta kuin Disneytä, voin olla väärässäkin. noh.. animaatioita kumminkin.. hei kattopas tätä!! http://homepage.usask.ca/~jjs142/movielist.htm Anna plussa!! ;) THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
Juugeli 01.05.2006 16:05:27 | |
---|
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
omenamehu 01.05.2006 16:37:29 | |
---|
Disneyn piirretyt on kyl ihan parhaimpia elokuvia mitä on tullut ikinä katsottua.. parhaimmaksi (ainakin hauskimmaksi) voisin tituleerata Keisarin uudet kuviot, sen aikana tuli aina repeiltyä niin kovasti että vesi valui silmistä. Omasta hyllystä löytyy tällä hetkellä pelkästään jellonakunkku, tarkoitus olis kyl kerätä kaikki kunhan vaan olis mammonaa moisiin hankintoihin :) |
zodoff 01.05.2006 16:50:07 | |
---|
Tämä kyynikko arvostaa Disneyn piirrettyjä paljon - jos ne ylittävät sen korkean riman, mitä ne itse ovat ajan mittaan nostaneet. Leijonakuninkaan jälkeen nuo uudemmat tuotokset eivät ole oikein onnistuneet niin hyvin kuin olisin toivonut. Eli vanhempien klassikoiden nimeen vannon. Disney-piirettyjä on tämän perheen hyllyssä kutakuinkin tusinan verran. Suurin suosikkini on, niin oudolta kuin se "asiantuntijoiden" mielestä saattaisikin tuntua, Miekka kivessä. Animaatioltaan ja tarinaltaan melko tusinakamaa, mutta jokin siinä vain iskee. Pixarin animaatioista olen nähnyt vain Toy Storyt ja Ötökän elämää, joista jälkimmäinen ei kyllä hyödyntänyt potentiaaliaan kunnolla. En allekirjoita! |
Valokaari 01.05.2006 19:55:16 | |
---|
Rok rok. |
Jkob 01.05.2006 20:27:09 | |
---|
Kui ei võta kala, siis võtab kalamees. |
Valokaari 01.05.2006 22:35:22 | |
---|
Rok rok. |
Metallityöläinen 02.05.2006 00:48:56 | |
---|
Disneyn piirretyt on täyttä parhautta. En ole vielä tarpeeksi kyyninen unohtaakseni miten kova juttu ne oli pienenä. Vituttaa kun missasin aamulla Pekka Töpöhännän, kun nukuin humalaani pois. Se on kanssa ihan über. IMIK #24 |
ANtTIKRISTUS 02.05.2006 14:01:37 | |
---|
Disney teki aika paskamaiset temput päättäessään, että piirrettyjen leffojen tekeminen lopetetaan. EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
laulava_hamsteri 02.05.2006 14:36:13 | |
---|
Disneyn piirretyt ovat aivan ihania. Niitä oli silloin pienempänä varmaan kaikki mitä oli myyty kaupoissa. Raivostuttavaa kun nauhurin kunto oli mitä oli, ja se söi kaikki mun lempparit. Aristokatit ja Bambi ovat ne ykköset yli kaikkien muun. Topi ja Tessu oli myös suloinen. "Will this hurt him?"
"No. I don't think so."
"Then why are we doing this?"
- Master Shake and Frylock (Aqua Teen Hunger Force) |
obiwan 03.05.2006 10:11:42 | |
---|
Aku armeijassa --> parasta. Pikkusiskolla on viime vuosikymmeneltä jumalaton läjä noita Disneyn VHS:iä. |
Magic Bullet 03.05.2006 10:16:38 | |
---|
Mielestäni viimeinen hyvä Disney-elokuva oli Leijonakuningas. |
Hohhoijaa 04.05.2006 17:12:42 | |
---|
Harrastaisit mielummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde) |
JPQ 04.05.2006 18:35:24 | |
---|
Disneyn piiretyt rulettaa yhdellätoista ei siis edes kybällä.:) |
JPQ 04.05.2006 18:36:35 | |
---|
Disneyn piiretyt rulettaa yhdellätoista ei siis edes kybällä.:) |