Aihe: L-koodi
1 2 3
IceChylos
07.06.2005 22:09:11
Eli tämä sarja, joka alkoi viikko sitten maikkarilla. Esitettiin sitä ennen Subtv:llä.

Itse katsoin ensimmäisen kerran sarjaa vasta viikko sitten, kun ei subbari näy. Ainakaan ensimmäinen jakso ei oikein vakuuttanut. Henkilöhahmoihin tullee kuitenkin lisää syvyyttä ja persoonallisuutta sarjan edetessä. Mikäli ei, ohjelma todellakin ratsastaa pelkän naisrakkauden voimin.

Tänään seuraavaa jaksoa.

Mitä mieltä? Onko kyseessä vain nykytrendien säätelemä seksuaalivähemmistön ihanteellinen elämänkuva?
Elämä on vain kompromissi syntymän ja kuoleman välissä.
-septimisti-
07.06.2005 22:15:45 (muokattu 07.06.2005 22:16:21)
Olisinkos 2 jaksoa kyseistä sarjaa nähnyt. Ihan normaalia ihmissuhdemättöä ilman sen kummempaa ideaa. Jos roolihahmot olisivat tavan. heteroita ei kukaan muistaisi koko sarjaa vuoden päästä olleenkaan. Kenetköhän tuottajat ovat määritelleet kohderyhmäkseen: Normi heterot, alan naiset vai sarjaa yksin pimiässä katselevat 15 vuotiaat lhavat pojat?
Osta hyvä mies X-box
Jani The Rock
07.06.2005 22:22:48

Homoja, lesboja, transuja, vittu ties mitä. Seuraavaksi varmaan Pedofiilit Paratiisisaarella ja seksuaalisten vähemmistöjen elämään keskittyvä haastatteluohjelma Jammu-sedän Kammarissa. Elämäni eläimissäkin tutustutaan varmaan ensi kerralla albanialaisiin vuohennussijoihin Erzgyliin ja Göganiin.

Että alkaa pikkuhiljaa riittää, jumakauta. Kuka piru noita edes katsoo? Seksuaalisesta identiteetistään epävarmat tyttöpojat ja angstiset nuoret naiset? Olvi-lippistä vuorokaudet ympäriinsä käyttävät junttieinarit, joiden mielestä "ne homot ja lepsot on niin helevetin hauskoja että hähhähhää"? M.netin vihaiset yksineläjät? Muut, mitkä?
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
konehes
07.06.2005 22:58:34
Homoja, lesboja, transuja, vittu ties mitä. Seuraavaksi varmaan Pedofiilit Paratiisisaarella ja seksuaalisten vähemmistöjen elämään keskittyvä haastatteluohjelma Jammu-sedän Kammarissa. Elämäni eläimissäkin tutustutaan varmaan ensi kerralla albanialaisiin vuohennussijoihin Erzgyliin ja Göganiin.

Mikseihän lystikkäistä raiskaajista ole mitään tositv-ohjelmaa?
Musiikki on parhaimmillaankin paskaa.
Mechanizm
07.06.2005 23:13:35
Seuraavaksi varmaan Pedofiilit Paratiisisaarella ja seksuaalisten vähemmistöjen elämään keskittyvä haastatteluohjelma Jammu-sedän Kammarissa. Elämäni eläimissäkin tutustutaan varmaan ensi kerralla albanialaisiin vuohennussijoihin Erzgyliin ja Göganiin.

Hahaha. Siinä olisikin ideaa maikkarille kerrakseen.
Life is like a penis, when it gets hard, fuck it.
Krice
07.06.2005 23:15:19

M.netin vihaiset yksineläjät?

En minä tuota sarjaa katso.
Marlowe
07.06.2005 23:34:10
Homoja, lesboja, transuja, vittu ties mitä. Seuraavaksi varmaan Pedofiilit Paratiisisaarella ja seksuaalisten vähemmistöjen elämään keskittyvä haastatteluohjelma Jammu-sedän Kammarissa.

En ota kantaa tuon L-koodin tasoon tai muutenkaan tähän televisiotrendiin tuoda esille seksuaalisia vähemmistöjä erilaisten ohjelmien kautta, mutta ei ole oikein älykästä mennä rinnastamaan pedofiileja homoseksuaaleihin.
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
Jani The Rock
08.06.2005 00:18:19

En ota kantaa tuon L-koodin tasoon tai muutenkaan tähän televisiotrendiin tuoda esille seksuaalisia vähemmistöjä erilaisten ohjelmien kautta, mutta ei ole oikein älykästä mennä rinnastamaan pedofiileja homoseksuaaleihin.

No miksei ole? Seksuaalinen vähemmistö ne pedofiilitkin on. Eikä siitä oo kauaa, kun homoseksuaalisuus luokiteltiin mielisairaudeksi sekä rikolliseksi toiminnaksi. Entäs ne vuohennussijat sitten?

Sen takia mä tässä ämpyilen, kun vituttaa tommonen pakkosyöttö. Nyt ajetaan muka jotain seksuaalista vapautumista tai jotain. Heterous on tylsää ja pitää olla vähintään bi, että on cool. Eikä siinä sinänsä mitään, kaikki saa olla mitä helvettiä haluavat kunhan eivät tuu mua hipelöimään. Nussikoot mun puolestani vaikka puutarhatonttuja kaasunaamarit päässä. Mutta samalla jää huomaamatta se, että oikeasti yksilönvapautta kavennetaan koko ajan. Kytille tulee lisää valtuuksia ja ihmisistä kerätään koko ajan enemmän ja enemmän tietoa. Tommosilla ohjelmilla ruokitaan yksilönvapaudesta sellasta illuusiota, mikä on pelkkä kupla. Ollaan olevinaan niin vitun vapaita, eikä edes huomata että muurit ympärillä kasvaa koko ajan korkeutta.

Ja sitten on se toinenkin pointti. Nimittäin se, että tossa kymmenisen vuotta sitten ei olis tullut kuulonkaan, että telkkarissa olis pyörinyt päivässä kymmenen ohjelmaa joissa on hinttejä ja lepakoita. Eikä tota Tosi-TV -buumia osannut kukaan kuvitella. No, jenkeissä nyt oli tietysti Ricki Laket ja nämä, mutta kuitenkin. Nyt noita konsepteja on alettu yhdistää. Homot stailaa heteromiehiä, sinkkuäijät kilpailee keskenään (tietämättään) transsutytön suosiosta jne. Ja mikäs siinä, eihän nämä asiat tabuja ole. Mutta tällä menolla viihdeteollisuus tulee vielä menemään sellasillekin alueille joille sille ei olis mitään asiaa. Ihmisiä ikäänkuin totutetaan vähitellen aina vaan rankempiin ja rankempiin juttuihin. Saas nähdä saatana, että kohta alkaa olla sellasta meininkiä, että pelkkä häviäjän nöyryyttäminen telkkarissa ei enää riitä. Sellaseen suuntaan ollaan mun nähdäkseni menossa. Kaikki mikä tähtää siihen on mun mielestäni huonoa.

Onneks tässä on enää maksimissaan 60 vuotta elinaikaa. Mua ei kiinnosta elellä sellasessa maailmassa jota johtaa sellaset tyypit jotka on kasvaneet katsellen tota paskaa mitä idioottilaatikko nykyään syöttää. Tulee jumalauta takaperoista evoluutiota.
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
author
08.06.2005 01:11:34
Saas nähdä saatana, että kohta alkaa olla sellasta meininkiä, että pelkkä häviäjän nöyryyttäminen telkkarissa ei enää riitä. Sellaseen suuntaan ollaan mun nähdäkseni menossa. Kaikki mikä tähtää siihen on mun mielestäni huonoa.

Ei sitä tiedä mikä myöhemmin taas on pop. Asenteet muuttuvat sitä mukaa kuin ohjelmatkin. Et ole varmastikaan ainut joka on kurkkuaan myöten täynnä nyky-tv:stä tulevasta tarjonnasta.
Rattata
08.06.2005 07:59:35
Pakko antaa Janille plussa. Hyvin paljon samankaltaisia ajatuksia herättää nuo ohjelmat mussakin.
muurikki ei suanna sumppiva keitettyä eilissäyönä nii laetettiin kunnon tehopaskoo heelumaan ja hajos koko värkki
foetor ex ore
08.06.2005 11:04:39
Ei kellään sit muka keulii alkanu eilen tota katellessa!? Hey c'mon... Nyt mä suhtaudun tohon teiän esitykseenne hiukan varauksella.
Planetist
08.06.2005 11:14:03
Pakko antaa Janille plussa. Hyvin paljon samankaltaisia ajatuksia herättää nuo ohjelmat mussakin.
Kerro miltä näytät kun ei kukaan sinua näe
Absoluuttinen nollapiste - Kerro ketä ajattelit
blastoff
08.06.2005 11:25:04
Laittakaa hyvät ihmiset se telkkari kiinni, jos noin paljon ahdistaa.
Juzzu
08.06.2005 11:57:22
Että alkaa pikkuhiljaa riittää, jumakauta. Kuka piru noita edes katsoo? Seksuaalisesta identiteetistään epävarmat tyttöpojat ja angstiset nuoret naiset? Olvi-lippistä vuorokaudet ympäriinsä käyttävät junttieinarit, joiden mielestä "ne homot ja lepsot on niin helevetin hauskoja että hähhähhää"? M.netin vihaiset yksineläjät? Muut, mitkä?

Mie oon tainnu paria jaksoa katsoa (tosin kanavapujotellen). Mihinkähän kategoriaan sitä sopisi... Mikä mä noista oon? :o)
Jaa mää vai?
tillotson
08.06.2005 11:58:51
Sunnuntaisin tulee semmonen ohjelma missä brittiläiset homot antaa jotain parisuhdeneuvontaa muille. Ikään kuin homot tietäisivät muita paremmin miehen ja naisen välisestä suhteesta, ja muista parisuhdeasioista.
Puavali
08.06.2005 12:13:14
Laittakaa hyvät ihmiset se telkkari kiinni, jos noin paljon ahdistaa.

Telkkari nakattiin parvekkeelta alas jokunen vuosi sitten.

Onneks tässä on enää maksimissaan 60 vuotta elinaikaa. Mua ei kiinnosta elellä sellasessa maailmassa jota johtaa sellaset tyypit jotka on kasvaneet katsellen tota paskaa mitä idioottilaatikko nykyään syöttää. Tulee jumalauta takaperoista evoluutiota.

Jani sai plussaa taas. Ihmisten maailmankuva kun rakentuu pääasiassa amerikkalaisten viihdesarjojen varaan, niin moni joutuu ihmettelemään, miksi itse ei ole päässyt diplomaatin tai edes kirurgin tai arkkitehdin arvostettuun ammattiin ja saanut niitä unelmahäitä ja Tahitin häämatkaa unelmapuolison kanssa. Sukulaisissakin on työttömiä ja lihavia.
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
Juzzu
08.06.2005 12:51:47
Ihmisten maailmankuva kun rakentuu pääasiassa amerikkalaisten viihdesarjojen varaan, niin moni joutuu ihmettelemään, miksi itse ei ole päässyt diplomaatin tai edes kirurgin tai arkkitehdin arvostettuun ammattiin ja saanut niitä unelmahäitä ja Tahitin häämatkaa unelmapuolison kanssa. Sukulaisissakin on työttömiä ja lihavia.

Hehe! Hyvää argumentointi myös Ekmanilta Janin lisäksi! +
Jaa mää vai?
Krice
08.06.2005 16:44:43

Telkkari nakattiin parvekkeelta alas jokunen vuosi sitten.

Kuka niin tyhmästi teki?
Tuleehan tv:stä asiallisiakin ohjelmia. Itse en seuraa mitään tositv-sarjaa, sillä pääsee jo eroon suurimmasta osasta siitä roskasta mitä tv:stä tulee.
Läpistö
08.06.2005 16:52:15 (muokattu 08.06.2005 16:53:41)

Mikäli ei, ohjelma todellakin ratsastaa pelkän naisrakkauden voimin.

Sori jos nyt spoilaan jotenkin, mut sarjassa todellaki kuvataa suunnillee kaikki lepakot nymfomaaneiks jne. :P

EDIT:...mut tietty se myy hyvin
"Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo.
Aerodactev
08.06.2005 16:52:41 (muokattu 08.06.2005 16:55:10)
Typerää stereotypisoivaa sontaa.
Ja yhden jakson perusteella Sinkkuelämän kaltaista "nussitaan.... ja sit nussitaan vielä lisää, sääh" -roskaviihdettä.
Long = progressive = good
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)