Aihe: Venlat
1
Bonham
02.01.2007 14:48:18
TS:

Kulttuuri
Venla-ehdokkaat 2006 julki
Ehdokkaat televisiovuoden 2006 Venla-patsaiden saajiksi julkistettiin tiistaina. Venloilla palkitaan kunkin vuoden parhaat kotimaiset viihde -ja draamaohjelmat. Parhaan esiintyjän Venlaa tavoittelevat Arto Nyberg, Markus Kajo sekä Stan Saanila. Vuoden 2006 paras tv-sarja on joko Isabella, Rikospoliisi ei laula tai Uudisraivaaja. Vuoden paras paras viihdeohjelma on joko Nevada, Tanssii tähtien kanssa tai Ögonaböj. Parhaan miesnäyttelijän Venlaa tavoittelevat Kari Heiskanen, Svante Martin ja Sulevi Peltola. Naisten puolella parhaaksi näyttelijäksi ovat ehdolla Milka Ahlroth, Irina Björklund ja Rea Mauranen. Venla-patsaat jaetaan 26. tammikuuta.

Julkaistu 2.1.2007 14:06:00

Mä taidan olla aika pihalla, en tunnista ohjelmista kuin puolet.. muista ikinä kuullutkaan. Mitä nää o: Isabella, Ögonaböj, Uudisraivaaja??
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Mättöpiiska
02.01.2007 18:58:46
Mä taidan olla aika pihalla, en tunnista ohjelmista kuin puolet.. muista ikinä kuullutkaan. Mitä nää o: Isabella, Ögonaböj, Uudisraivaaja??

Kieltämättä vaikuttaa kyllä vähän köyhältä tuo menneen vuoden tv-tarjonta, jos ehdokkaat ovat tuollaisia. Ei hajuakaan kyseisistä ohjelmista...
Juzzu
02.01.2007 19:08:16

Uudisraivaajan tiedän, vakuuttavaa draamaa yritysjohtamisen hetkisyydesta ja sen vaikutuksista ihmisen henkiseen hyvinvointiin.
SuvantoJ-
02.01.2007 20:42:57 (muokattu 02.01.2007 20:45:33)
Ögonaböj (suomenkielisellä puolella taitaa kulkea nimellä Hetimiten) on hiton hyvä puheohjelma, tosin tuo ruotsinkielisyys on varmaan karkoittanut aika suuren osan potentiaalisista katsojaehdokkaista :)

Yleisesti ottaen on kyllä toivottoman ankea tarjonta.
M.A.C.H.O. # 3 - My name is spelt "Luxury Yacht" but it's pronounced "Throatwobbler Mangrove"
Kurpitsa
04.01.2007 23:34:38
Ja Isabella oli kolmiosainen sarja, joka kertoi nuoresta naispapista. Tuli kolmena perättäisenä maanantaina tuossa joulukuulla. Pääosassa oli Irina Björklund. Tykkäsin, tosin keskimmäisen jakson missasin.
Rentous ei synny äidinkieltä raiskaamalla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)