Ronsto 28.01.2007 15:23:15 | |
---|
"Tokion yliopistossa on kehitetty uudenlainen "elävä" näyttö. Jos pelissä joku hahmo rynnii moottorisaha kädessään ruutua kohti, näyttökin pullistuu hahmon ja moottorisahan kohdalta ihan fyysisesti. Jälleen yksi uusi keksintö, joka markkinoille tullessaan muuttaisi sekä elokuvien katsomista että pelien pelaamista merkittävästi." http://www.thelastboss.com/post.phtml?pk=2076 Lähde: Mikrobitti Jumankauta, kaikkea ne keksii. Saas nähdä koska tulee ensimmäisiä kappaleita markkinoille. Tuo voisi mullistaa myös ropnon katselun Eiku.. Steven Seagal |
Wk 28.01.2007 16:20:56 | |
---|
On ne vaan melekosia nuo Japanilaiset. http://www.mikseri.net/users/108413.php |
Mättöpiiska 28.01.2007 17:24:31 | |
---|
Tuo voisi mullistaa myös ropnon katselun Jes! Pian päästään koskettelemaan Jennan tissejä! :) |
bedlam 28.01.2007 17:29:01 | |
---|
Onhan näitä 3D-näyttöjä esitelty vaikka minkälaisia jo 20 vuotta, mutta tuskinpa tämäkään nyt oikeasti kaupanhyllyille päätyy. Puna-viherlasit rulettaa! Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Räbbänä 28.01.2007 17:31:48 | |
---|
Puna-viherlasit rulettaa! Joko olen todella avuton ja epäosaaja tai nuo on täyttä puppua. Minulla ei nuo toimi, jostain kerran tollaset sain ja pitihän niitä kokeilla telkkua kattoessa. "KET TAUN!" |
FatSam 28.01.2007 17:51:13 | |
---|
Joko olen todella avuton ja epäosaaja tai nuo on täyttä puppua. Minulla ei nuo toimi, jostain kerran tollaset sain ja pitihän niitä kokeilla telkkua kattoessa. Eäh! En nyt uskalla sanoa mitn, koska tämä lienee vitsi. Ei se mitn. |
Räbbänä 28.01.2007 18:14:27 | |
---|
Eäh! En nyt uskalla sanoa mitn, koska tämä lienee vitsi. Ei ole. En osaa, mulla on kait silmissä vikaa? "KET TAUN!" |
myrtonen 28.01.2007 18:16:23 | |
---|
Ei ole. En osaa, mulla on kait silmissä vikaa? Öö yritätkö katsoa esim. dvd-levyjä suoraan levyä tuijotellen? Tokihan 3d-lasit vaativat toimiakseen vastaavalla formaatilla lähetetyn kuvan, joka näyttää paljain silmin siis sangen epäselvältä. |
Räbbänä 28.01.2007 18:19:09 (muokattu 28.01.2007 18:19:54) | |
---|
Öö yritätkö katsoa esim. dvd-levyjä suoraan levyä tuijotellen? No en. Telkusta tuli jotain toimintapläjäystä katteltua ja aattelin kokeilla niitä laseja, kun siinä pöydällä sattuivat olemaan. Edit: Pittää kait jostain koittaa hankkia tuommoset lasit ja kokeilla uudelleen. "KET TAUN!" |
Ronsto 28.01.2007 18:21:32 | |
---|
Jes! Pian päästään koskettelemaan Jennan tissejä! :) Voi veljet!!! Steven Seagal |
zuppermuhle 28.01.2007 19:26:42 | |
---|
Innostun vasta kun keksitään myös halpa 3d-kamera. M.A.C.H.O #18 "Who is your daddy and what does he do?" |
zorro 28.01.2007 21:08:11 | |
---|
näköjään toimii tuolleen videotykki menetelmällä. itse en osaa niistä innostua. |
barnabas 28.01.2007 21:57:48 | |
---|
Innostun vasta kun keksitään myös halpa 3d-kamera. Aluksi tulee näitä kameroita missä ei ole vielä automaattista 3D ominaisuutta. Joutuu mittanauhan kanssa mittaamaan etäisyydet ja kirjoittamaan mitat käsin nauhalle. Mutta oikeastaan aika kätevää niin voi vähän muokata omia mittoja sitten. THV-Klubi #46+2
Painun tästä kohta Siperiaan. |
Robert 28.01.2007 21:59:23 | |
---|
Luin ensin että "Turun yliopistossa", ja meinasin muuttaa käsitykseni turkulaisista :D Hey, it you. Let her go! Why you take her? She nothing to do with this! You me was partner. I am Locust! I LOCUST! FUCK TO YOU! You safe now - you do not need worry about him. |
bedlam 28.01.2007 22:16:19 (muokattu 28.01.2007 22:35:48) | |
---|
No en. Telkusta tuli jotain toimintapläjäystä katteltua ja aattelin kokeilla niitä laseja, kun siinä pöydällä sattuivat olemaan. No hoho! Kuulostaa yhtä hauskalle kuin se, että joku kaveri katseli Viewmaster-kuvia yhdellä silmällä ja väitti että niin näyttää kolmiulotteisemmalta! Että ei ole kokeillukkaan kahdella silmällä :D Kannattaa ehkä katsella 3D-leffaa, niin nuo värilasit saattavat jopa toimia. Ei se ihan uutisia katsellessa ulottuvuutta lisää. "Shrek 3D" esimerkiksi toimi lasien kanssa ihan kohtuudella. Montaa leffaa ei kaiketi kolmiulotteisena ole dvd:llä julkaistukaan, mutta viime vuonna valmistunut "Night of the Living Dead 3D" täytyy kyllä nähä! Vihiree vasempaan ja punanen oikiaan silimään: http://www.nightofthelivingdead3d.c … lerypages/3dgallery/3dgallery1.html Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Tympee Huttunen 28.01.2007 22:27:56 | |
---|
Jes! Pian päästään koskettelemaan Jennan tissejä! :) Mä luulen, että nykyaikaisen monitorin puristelu tuntuu ihan samalta. Ei ole silikonia säästelty. |
Räbbänä 28.01.2007 23:02:46 | |
---|
No hoho! Kuulostaa yhtä hauskalle kuin se, että joku kaveri katseli Viewmaster-kuvia yhdellä silmällä ja väitti että niin näyttää kolmiulotteisemmalta! Että ei ole kokeillukkaan kahdella silmällä :D Kannattaa ehkä katsella 3D-leffaa, niin nuo värilasit saattavat jopa toimia. Ei se ihan uutisia katsellessa ulottuvuutta lisää. "Shrek 3D" esimerkiksi toimi lasien kanssa ihan kohtuudella. Montaa leffaa ei kaiketi kolmiulotteisena ole dvd:llä julkaistukaan, mutta viime vuonna valmistunut "Night of the Living Dead 3D" täytyy kyllä nähä! No jo on vaikeaksi kaikki tehty. "KET TAUN!" |
stickyfinger 28.01.2007 23:21:48 | |
---|
No en. Telkusta tuli jotain toimintapläjäystä katteltua ja aattelin kokeilla niitä laseja, kun siinä pöydällä sattuivat olemaan. Edit: Pittää kait jostain koittaa hankkia tuommoset lasit ja kokeilla uudelleen. Hahaha, huumorimiehiä vai..? Siis oletitko että tuollaiset 3d-lasit toimivat tavallista lähetystä katsottaessa? Ei tietystikään toimi. Luonnollisesti sinun on katsottava 3d-muodossa tehtyä kuvaa! "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
zuppermuhle 28.01.2007 23:38:36 | |
---|
Hahaha, huumorimiehiä vai..? Siis oletitko että tuollaiset 3d-lasit toimivat tavallista lähetystä katsottaessa? Ei tietystikään toimi. Luonnollisesti sinun on katsottava 3d-muodossa tehtyä kuvaa! Tästä farssista tulee mieleen se Mikrobitin aikoja vanha aprillipila jossa lehden mukana tuli ohjeet kuinka askartelet itsellesi hienot 3D-lasit. M.A.C.H.O #18 "Who is your daddy and what does he do?" |
Räbbänä 28.01.2007 23:44:33 | |
---|
Hahaha, huumorimiehiä vai..? Siis oletitko että tuollaiset 3d-lasit toimivat tavallista lähetystä katsottaessa? Ei tietystikään toimi. Luonnollisesti sinun on katsottava 3d-muodossa tehtyä kuvaa! Meikä vissiin hieman juntti, joka ei tajua näistä ihmejutuista mittään. "KET TAUN!" |