Aihe: Kujanjuoksu
1
MV
25.01.2007 10:20:05
Eilenhän tuo alkoi, katsoiko joku? Itse tein näin, kaipa tuota voisi katella kun keskiviikko on muuten aika huono tv-päivä.
Muovinen
25.01.2007 10:35:00

Eilenhän tuo alkoi, katsoiko joku? Itse tein näin, kaipa tuota voisi katella kun keskiviikko on muuten aika huono tv-päivä.

Ähh, siirsi vain Deadwoodia vielä myöhemmäksi tämä sarja...
carnation
25.01.2007 11:17:48

Minkähän lie laatusarjan kylkiäisenä Nelonen on tämän saanut... jenkeissähän tätä näytettiin ainoastaan kolme jaksoa, jonka jälkeen sarja keskeytettiin koska se niin sanotusti floppasi. Yhteensä kuusi jaksoa on filmattu, mutta vain kolme näytettiin. Eli eipä tuo kauaa tule Nelosellakaan jatkumaan :P
"Yllättäen Koivusalon huomaa vaeltaneen samoille sielun pimeän puolen poluille kuin David Cronenberg Spiderissa tai Roman Polanski Vuokralaisessa."
(Kalteva torni -arvostelu, Iltalehti)
Mustikkamuffinssi
25.01.2007 11:31:45
Pahasti kyllä vitutti kun Deadwood siirtyi myöhemmäksi jonkun tämmöisen ohjelman tieltä.
"Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää." kalamies#45 >-)))>
MV
25.01.2007 11:38:35
Yhteensä kuusi jaksoa on filmattu, mutta vain kolme näytettiin. Eli eipä tuo kauaa tule Nelosellakaan jatkumaan :P

Jahas, hohoh.
KillingMachine
25.01.2007 16:11:01
Juoni ei kyllä pahemmin iskenyt, mutta henkilöhahmot on kyllä mielenkiintoisia. Ei ekan jakson perusteella vielä uskoisi että yksi tuotantokausi saadaan kuudessa jaksossa purkkiin. Juoni ei niin nopeasti kulkenut.
Basistit kunniaan.
carnation
25.01.2007 16:17:19 (muokattu 25.01.2007 16:27:10)
Juoni ei kyllä pahemmin iskenyt, mutta henkilöhahmot on kyllä mielenkiintoisia. Ei ekan jakson perusteella vielä uskoisi että yksi tuotantokausi saadaan kuudessa jaksossa purkkiin. Juoni ei niin nopeasti kulkenut.

Olisi tuo tuotantokausi kestänyt kauemmin kuin kuusi jaksoa. Wikipediassa sanotaan, että "Note: Thirteen scripts were ordered, six episodes were filmed, but only three were broadcast."

Että ei mennyt ihan putkeen tällä sarjalla... tulee mieleen tämä ensi kuussa MTV3:lla alkava Kadotettu ("Vanished"), jota onkin jo tuolla kanavalla varsin ahkerasti mainostettu. Jälleen kerran turvaudun Wikipediaan, joka sanoo tästä "Kadotetusta" seuraavaa: "Kadotettua näytettiin FOX-kanavalla yhdeksän jaksoa, minkä jälkeen viimeiset neljä jaksoa näytettiin MySpacella, koska sarjalle ei riittänyt katsojia televisiossa. Tuotantotiimi oli kuvitellut, että heillä olisi ainakin toinen tuotantokausi aikaa selvittää mysteeriä, joten viimeinen osa ei tarjonnut selvää ratkaisua." Että sil viisii. Mutta ainahan näitä "jämäsarjoja" tulee jonkun laadukkaamman ja menestyksekkäämmän sarjan kylkiäisenä, kun kanavat ostelevat noita ohjelmia paketteina. Siitä voi sitten jokainen vetää johtopäätöksensä, että kannattaako näitä alkaa edes katsomaan kun hupi loppuu lyhyeen eikä käteen jää mitään muuta kuin suuttumus.
"Yllättäen Koivusalon huomaa vaeltaneen samoille sielun pimeän puolen poluille kuin David Cronenberg Spiderissa tai Roman Polanski Vuokralaisessa."
(Kalteva torni -arvostelu, Iltalehti)
L4t3
26.01.2007 15:41:03
Vaikutti aivan älyttömän surkealta. Tuskin tulen jatkossa seuraamaan.
DaKiller
27.01.2007 09:55:04

Vaikutti aivan älyttömän surkealta. Tuskin tulen jatkossa seuraamaan.

Näin.

Näyttely oli todella tökeröä ja vaivaannuttavaa seurata. Käsikirjoitus täyttä tuubaa. Jösses, mistä näitä sikiää.
juici
27.01.2007 10:22:07

Jösses, mistä näitä sikiää.

Amerikasta.
"Yritän viettää vuoden 2007 Miitin selvinpäin" -kerho #3
Burn
27.01.2007 12:14:51

Oli kyllä aika lälly. Jos mua ja mun perhettä etsis kaikki FBIsta rankkuriin ni tottakai mä laitan lapseni kouluun ja hankin itelleni uuden talon. Ekassa jaksossa ei ollu mitenkää sellasta Takaa Ajettu-meininkiä, saas nähdä kuinka moni tosissaan jaksaa katsoa sitä.
Chuck Norris is just like you and me, he puts his pants on one leg at a time. Except when he puts his pants on, he fights North Koreans.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)