Aihe: Criminal Minds
1
HaloOfFlies
27.02.2007 12:13:40

Tämmöinen sarja alkaa Nelosella tuossa ensi viikon torstaina (8.3.). Kyseessä on USA:n katsotuimpiin kuuluva jännityssarja, jossa nähdään paljon tuttuja kasvoja aiemmista Suomessa pyörineistä ja pyörivistä ohjelmista.

Telkku.com kertoo seuraavaa:

USA:n katsotuimpien sarjojen joukkoon kirinyt jännitysdraama. Jason Gideonin johtama FBI-yksikkö on erikoistunut sarjarikollisten profilointiin. Epäiltyjen joukko rajataan rikostapaa analysoimalla, samalla pyritään ennakoimaan rikoksentekijän seuraava liike. Jännitysdraaman pääosissa ovat mm. Dharmasta & Gregistä tuttu Thomas Gibson, Chicagon lääkäreitten Mandy Patinkin ja Sopranosista tuttu Lola Glaudini. Pääosissa: Mandy Patinkin (Chicagon lääkärit, Dead Like Me), Thomas Gibson (Dharma&Greg), Shemar Moore (Tunteita ja tuoksuja), Matthew Gray Gubler (Steve Zissoun vedenalainen maailma), Lola Glaudini (Sopranos, Peitetehtävissä)

Moniko aikoo seurata? Itse ajattelin tuon ensimmäisen jakson katsoa
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
MV
27.02.2007 12:17:12
Vaikuttaa vähän tommoselta CSI-tyyliseltä kamalta mitä ei hirveästi jaksa seurata mutta voisi tuon ekan jakson ainakin katsoa.
carnation
27.02.2007 12:22:18 (muokattu 27.02.2007 12:38:41)
Vaikuttaa vähän tommoselta CSI-tyyliseltä kamalta mitä ei hirveästi jaksa seurata mutta voisi tuon ekan jakson ainakin katsoa.

Mä en tiedä jaksanko edes ensimmäistä... tulee vaan korvista ulos tällainen kaavamainen, itseääntoistava ja kasvoton rikostenratkaisu-soopa. Tyyliin yhdessä jaksossa ratkaistaan yksi rikos, ja ensi viikon jakso on taas ihan samanlainen. Olen enemmän jatkuvajuonisten sarjojen ystävä. Sitten kun tämä fbi-tiimi koostuu aina "niinku sillee erilaisista persoonista, yks ois vaikka vanha ja kokenut, sit ois sellanen komee nuori mies niinku naiskatsojille... ja sit vaikka mieskatsojille joku hemaseva naisetsivä. Ja joku vois olla vaikka tummaihonen ja laitetaan sekaan viel joku sellanen älykäs tietokonenörtti, sit ois niinku eri persoonia..." Aaargh! Ei ei ei...

Kyseessä on USA:n katsotuimpiin kuuluva jännityssarja...

Ok, en ole katsonut tätä Criminal Mindsia, joten en voi 100%:sesti sanoa laadusta mitään, mutta mikä hitto jenkkejä viehättää tällaisissa sarjoissa (ehkä ne on tyhmiä)? No ehkä mä katson tuon ekan jakson jotta tiedän tarkkaan millaista ohjelmaa haukun.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)