myrtonen 06.01.2006 20:04:41 | |
---|
http://www.telkku.com on kyllä harvinaisen hyvä sivusto televisio-ohjelmia ajatellen. Äsken kuitenkin sivuille mennessäni kirjoitin vahingossa yhden k:n osoitteeseen liikaa. En tiedä oliko sattumaa, mutta en viitsi koettaa uudestaan mitä linkin takaa tuli. Mega Man Club #010 - Gay Man
Älä oo tommonen. Ottaisitko sen sijaan pastillin?
Silakka! |
papitsu 06.01.2006 20:16:38 | |
---|
http://www.telkku.com on kyllä harvinaisen hyvä sivusto televisio-ohjelmia ajatellen. Onhan tuo hyvä sivusto, itselläni aloitussivuna ja kaikki suosikkiohjelmat merkattuna siihen. IHAN OIKEESTI PIKKU GEE ON COOL! MULLA ON SEN KAIKKI KOLME LEVYÄ JA SEN KAHEKSAN SINKKUA!! JA SITTEN VIELÄ SE ERIKOIS LEVY SE XXS!!
VÄHÄxx SE ON IHQ!!1
THV-Klubi #42 IHFC #5 |
NHR 27.02.2007 23:12:18 | |
---|
Telkku.com on ruvennut ainakin mulla tökkimään tosi pahasti viime aikoina; välillä ei aukea koko sivusto ollenkaan ja välillä jämähtelee kesken selaamisen. Ootteko muut huomannu vastaavaa? Onhan noita vaihtoehtosia sivustojakin tietysti, mut kun on yhteen tottunu ja säädelly kaiken mieleisekseen, niin... The only good thing ever to come out of religion was the music. ~ George Carlin |
Bassolow 27.02.2007 23:23:17 | |
---|
Telkku.com on ruvennut ainakin mulla tökkimään tosi pahasti viime aikoina; välillä ei aukea koko sivusto ollenkaan ja välillä jämähtelee kesken selaamisen. Ootteko muut huomannu vastaavaa? Onhan noita vaihtoehtosia sivustojakin tietysti, mut kun on yhteen tottunu ja säädelly kaiken mieleisekseen, niin... Näin tuppaa käymään minullakin joskus. Ei auta kuin kärsiä. Ehdottomasti paras aloitussivu. Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi
http://www.mikseri.net/thel Instrumentaalia stoner metallia |
Jenka 27.02.2007 23:29:55 | |
---|
Käytän. Muita tunnustakaan. Tosin enemmän käyn varmaan tuolla sivustolla kuin katselen tv:n antia... "We are united, by drifting alone" |
Turmis 27.02.2007 23:38:18 (muokattu 27.02.2007 23:38:57) | |
---|
Minulla kyllä toimii moitteetta, en ole huomannut ollenkaan että telkku.com olisi hidastunut. Myös allekirjoittaneella aloitussivuna, tosin viimeisen parin vuoden aikana olen tuota sivua katsonut enemmän kuin televisiota. Eikä siihen kovin pitkää aikaa vaadita. Sitten kun jatkavat Stargaten näyttämistä, asia luultavasti muuttuu. CSI perähikiät sun muut ei oikein jaksa innostaa... Musiikki on vakava asia, se ei saa olla iloista. |
carnation 28.02.2007 10:52:16 (muokattu 28.02.2007 10:54:58) | |
---|
Telkku.com on kyllä hyvä, kätevä ja selkeä sivusto, oikeastaan ainoa televisio-ohjelmasivusto jota tulee käytettyä. Ohjelmien kommenttiosiot ovat tosin melko turhia, voi sitä spoilereiden ja perseilyn määrää... ei taida ylläpito paljon vahtia mitä kukainenkin sinne kirjoittelee? Tuo kommenttiosiohan oli jossain vaiheessa suljettuna juurikin noiden asiattomien kirjoitusten vuoksi, mutta eipä tuo tuosta ole paljoa muuttunut. |
Kimmo72 28.02.2007 11:41:23 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |